Už jsem to tady popisoval - nejsem enduro závodník, jde mi o to pokud možno sám nějak projet všechno co chci a guma ať má co nejlepší poměr cena/km. Na silnici kilometry oproti offroadu letí, takže tipuju že terén mi dělá tak 5% jízd.
Odborně boční vedení nebo hlučnost neposoudím. Pouze laicky subjektivně můžu popisovat, že mě K60 nadchla, protože jsem na ní ještě nikde neměl nejistý pocit a všechno co jsem chtěl, tak to jsem nějak projel (za sucha, za mokra, všechny pevné, sypké, hladké, hrbaté i bahnité povrchy). Proti tomu tu přední E-10 beru jako že to jde, ale až skončí, tak určitě zkusím něco jiného (už proto, jak rychle mizí).
Upravil Benedikt dne 10.07.2010 22:14
Zvužuju, že je pořídím. Nejaké další poznatky, chtěl jsem E10 ale trápí mne maly dojezd. Doteď jsem jezdil K76 a najeto něco kolem 12 tis. Takze za ty peníze docela dobrý.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
K60 jsme jezdili v minulém roce obuto pro dovolenou na 12gsa a TA600 byla to silniční dovolené s rizikem výjezdu mimo slinici proti K60 nemůžu říct křívého slova trvanlivost normální 8tkm to dá chování dobré drží funguje do mokrého a už vúbec lepivého bláta to není. Na nelepivé vlhko rozhodě lepší než silnční conti TW nebo metz tourancky. Letos jsme jeli dovolenou na E10 výsledky a dojmy ale hodím do příslušného vlákna. Jen pro porovnání na silnici lepší pocit z K60 mimo silnici na kamenitých, písčitých a hlinitých cestách lepší pocit z E10.
Jako univerzální gumu ji klidně vem nebudou to vyhozené peníze.
K60 Scout je náš nový vše - Enduro pneumatik, což umožňuje přilnavost za mokra a zatáčení na stabilitu v oblasti dalšího zlepšování jízdní vlastnosti.
Stejně jako jeho předchůdce, nabízí vysoký negativní podíl na profilu dostatek trakce z důvodu, že by mohl dát několik praktických testů po celém světě demonstrovat. Úpravou některých profil prvky, optimalizovaný design z kostry pneumatiky a Běhounová směs pro lepší především v Scout dosahuje velmi vysoké zatáčení stabilitu a mnohem bezpečnější, když mokrý.
buboGS přiložený následující obrázek:
[133.02Kb]
Upravil buboGS dne 07.09.2010 22:33
BMW GS = stroj na radost
Viděl jsem šířku 150 a vůbec mě nenapadlo, že by to mohla být 18" ....
Napsal jsem jim dotaz, jestli budou dělat gumy na GS, tak uvidím, co odpoví.
Upravil buboGS dne 08.09.2010 07:31
BMW GS = stroj na radost
Na tech haidenauech co vypadaji jako tourance jsem dal loni cca 12. Tohle si myslím, že bude dost kilometrově podobný, ale pokud bude mitas 07 v rozměru bmw tak bych radši zvolil mitas.
Upravil Kubicek dne 01.04.2011 12:23
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Radosek napsal:
No, teď jde o to, jaký s nimi bude nájezd a jak budou sedět na silnici...
Něco takhle hrubého, co by dalo nájezd tak 12 tisíc kilometrů by se mi hodilo...
Jsou hodně podobné 07, předek jsem měl v ruce u Hamleta, volal dodavateli a údajně se zadek ještě nedělá.. tak nevím
Upravil pepanek1150 dne 04.04.2011 17:06
všude dobře.....doma GSA
Našel jsem na tyhle gumy dost referncí a dost chvály na advrideru i jinde. Na asfaltu se díky mnohem lepší směsi než starší typ prý přibližují Touranckám (akorát hučej) a v terénu jsou logicky o hodně lepší. Samo mají svoje limity, ale třeba na měkkém suchém podkladu jsou prý směrově stabilnější než TKC, od kterých se prý vůbec moc nevzdalujou. Nájezd hlásí majitelé od těch 12-ti až do 20-ti ale to už budou asi pěkný šlupky....
Každopádně to vypadá na rozumný kompromis, stejně jako celý GS a rozhodně je mám v plánu prubnout.
Ale pozor na to, zatím pořád není k dispozici zadní 150ka v 17ce.... jen 18!
Každopádně je ve vývoji a měli by jí mít každým okamžikem, pokud to teda nedopadne jako s E10
...nebo vzít 140ku....
Upravil morabo dne 04.04.2011 17:38
Maiali nel Fango!
A další důležitá věc, předek má v "našem" rozměru v reálu jinej dezén než je na těch původních vizualisacích, co se všude objevujou! Zajímavější, řekl bych....
Upravil morabo dne 04.04.2011 17:54
Maiali nel Fango!
Pokud K60 vydrží to co vydržela K76 ( je pravda, že je jak tourancka ) tak mitas 07 má opravdu velkou konkurenci. K76 vržela na stejně na suchu jak na vodě.
všude dobře.....doma GSA
ono i v terenu se da na 07 projet pomerne dost, rekl bych az prekvapive dost, a rozhodne je tento vzorek stejne vhodny do lehkeho terenu jako E10. Samozrejmě mokra trava a bahno už jsou problem, ale tam se s BMW stejne radeji nevydavat :-). Ted teda pisu o zadku, na predek bych volil prave TKC a nebo E10 ne 07.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
pepanek1150 napsal:
Pokud K60 vydrží to co vydržela K76 ( je pravda, že je jak tourancka ) tak mitas 07 má opravdu velkou konkurenci. K76 vržela na stejně na suchu jak na vodě.
O tom držení na vodě bych docela mohl polemizovat, nemít abs tak jsem se na glokneru několikrát válel, jen kvůli adhezi gum na mokru. Můj osobní názor je že K76 kloužou jak prase (na mokru) rozhodně o dost víc než E07. Na suchu super, to jo.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS