Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Inovovaný rozvodový tyčky
Edy
#1 
Přidané 05.03.2020 20:57

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Ahoj, vadilo mě cvakání z přehřátýho a nakonec i z jen zahřátýho motoru. Problém byl ve volných třídílných rozvodových tyčkách. Už se to tady řešilo. Vloni jsem je vyrobil z jednoho kusu, namontoval a bylo po cvakání. Teď, po 10 000 km jsem je vyndal na kontrolu a vypadají stejně, jako když jsem je tam dával. Kdyby měl někdo zájem, můžu vyrobit další. Na ceně se určitě dohodneme.
 
Edy
#2 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 05.03.2020 20:58

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Původní
Edy přiložený následující obrázek:


[91.82Kb]
Upravil Edy dne 05.03.2020 20:59
 
Edy
#3 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 05.03.2020 21:00

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Po 10.000km
Edy přiložený následující obrázek:


[26.73Kb]
 
mi5
#4 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 05.03.2020 21:11
Avatar člena


Příspěvků: 338
Registrace: 04.09.15
To mě zajímá, nechceš se rozepsat víc? Máš to nějak zuslechteny?
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
 
mysaccek
#5 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 05.03.2020 21:33

Příspěvků: 409
Registrace: 07.12.08
Já tam dával z GS 1200, jsou malilinko kratší, ale nemá to vliv na funkci :-D
700 GS, 1100 GS
 
servisak
#6 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 05.03.2020 21:37
Avatar člena


Příspěvků: 12385
Registrace: 02.01.09
Nemuzou byt kratsi. Ve vsech motorech ty tycky jsou stejny.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Horacio
#7 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 05.03.2020 22:03
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 02.11.14
To by mě taky zajímalo, jak jsi je vyráběl. K náhradě tohoto dílu jsem docela skeptický, už jen proto, že jsou těžší než jaký tam mají být.
Ale dobrá práce thumbs up
 
yuri13
#8 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 06.03.2020 16:29
Avatar člena


Příspěvků: 293
Registrace: 10.11.15
Horacio napsal:
To by mě taky zajímalo, jak jsi je vyráběl. K náhradě tohoto dílu jsem docela skeptický, už jen proto, že jsou těžší než jaký tam mají být.
Ale dobrá práce thumbs up


Náhrada od BMW používaná pak ve 12tkách je taky celoocelová.. To spíš jestli konce nemají být zakalené, ale pravda je, že asi nemusí, protože se po nich nic nešoupe a když jsou seřízené vůle, tak ani neková..
Upravil yuri13 dne 06.03.2020 16:30
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612

BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )

Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
 
www.facebook.com/cobras.moto
firedept
#9 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 06.03.2020 16:42

Příspěvků: 106
Registrace: 29.04.16
Cvakání mě taky štvalo, nejdříve jsem měnil hydroštel, nepomohlo. Po té jsem kontroloval tyčky, cvakání dělají asi uvolněné kloboučky, ale já je měl ok. Ve finále cvakání bylo způsobeno axiální vůlí vahadel.
 
mi5
#10 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 06.03.2020 17:13
Avatar člena


Příspěvků: 338
Registrace: 04.09.15
Hele hydrostel myslíš co?
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
 
firedept
#11 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 06.03.2020 17:53

Příspěvků: 106
Registrace: 29.04.16
Sorry, myšlenkový šum Smile, řešil jsem dvě věci najednou. Napínák, měnil jsem původní za inovovaný.
 
Edy
#12 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 06.03.2020 18:25

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Mám to vyrobený z kulatýho radeka. Je to nástrojová ocel třídy 19 kalená. Mechanicky plně dostačující pro daný účel použití. Po cca 10.000 km kdy jsem to vyndal, jsem zaznamenal jen zaleštění rádiusů v místě dotyku. Prakticky to nejde v motoru zničit.
Váha, ano je to trošku těžší než původní, ale bylo to jen asi 10% jestli si to dobře pamatuju, to asi nemá vliv na funkci. Já jsem měl ty původní uvolněný, po namontování těchto, mě cvakání přestalo. Šponováky jsem měl vyměněný, klapky to nedělali, tak zbejvalo toto. A povedlo se.
Upravil Edy dne 07.03.2020 17:11
 
mysaccek
#13 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 06.03.2020 21:19

Příspěvků: 409
Registrace: 07.12.08
servisak napsal:
Nemuzou byt kratsi. Ve vsech motorech ty tycky jsou stejny.


byl tam rozdíl asi 0,5 mm, proti původním je koník malinko v jiné poloze, myslím, že zrovna ty jsi mi na to tenkrát psal že to není atomový reaktor :-D

Pravda, že klepání přestalo a fungují skvěle
700 GS, 1100 GS
 
servisak
#14 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 06.03.2020 21:28
Avatar člena


Příspěvků: 12385
Registrace: 02.01.09
Protoze byly zaklepany. Ale delka je opravdu stejna na vsech jednovackach.
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
mysaccek
#15 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 06.03.2020 21:59

Příspěvků: 409
Registrace: 07.12.08
servisak napsal:
Protoze byly zaklepany. Ale delka je opravdu stejna na vsech jednovackach.


jenže ty původní byly delší.
700 GS, 1100 GS
 
Edy
#16 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 07.03.2020 17:24

Příspěvků: 356
Registrace: 03.11.10
Ptáte se mě v SZ na cenu. Dám to tedy sem. Cena by byla 350,- za kus.
 
Horacio
#17 
Inovovaný rozvodový tyčky
Přidané 08.03.2020 13:52
Avatar člena


Příspěvků: 328
Registrace: 02.11.14
edy napsal:
Mám to vyrobený z kulatýho radeka. Je to nástrojová ocel třídy 19 kalená. Mechanicky plně dostačující pro daný účel použití. Po cca 10.000 km kdy jsem to vyndal, jsem zaznamenal jen zaleštění rádiusů v místě dotyku. Prakticky to nejde v motoru zničit.
Váha, ano je to trošku těžší než původní, ale bylo to jen asi 10% jestli si to dobře pamatuju, to asi nemá vliv na funkci. Já jsem měl ty původní uvolněný, po namontování těchto, mě cvakání přestalo. Šponováky jsem měl vyměněný, klapky to nedělali, tak zbejvalo toto. A povedlo se.


Koukám že jsi nad tím přemýšlel, že jsi tam nedal jenom tak nějakou kulatinu thumbs up
I přes to by byl opatrný, 10% na funkci nemá vliv, to souhlasím, ale co životnost???Proč by soudruzi ty původní dělali hliníkové? Kvůli hmotnosti ne?
A ten materiál? Tipl bych že tyčka by měla být zpevněna a zakalený jenom konce. Radeco je podle mě prokalený v celém průřezu a je spíš víc křehký než pevný. Ale to jenom spekuluji.
Sám jsem tyčky měnil kvůli klepání a přemýšlel proč jsou tak drahé.

Ale jinak poklona že ses do toho pustil Smile

https://www.bawor...ost_547798
Upravil Horacio dne 08.03.2020 13:54
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 61
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,714
Nejnovější člen: Mickey313

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.34 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI