Když ti to v pneuservisu nasazoval mechoš....očistil patky od zbytkové gumy? Popřípadě máznul to utěsňovačem? Jaký máš DOT?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
dot je myslim 2. mesiac. ale ked to dovtedy drzalo po normalnej ceste? hovoril som mu ze nech to ocisti ze tie gumy su na to citlive- podla mna urobil- nebol som tam pri tom ale je to kamos tak hadam to urobil
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Tu gumu zuj a spal ji, bude to dělat čím dál častěji, až ti to udělá během jízdy, jako mě, tak budeš teprve naštvanej. Když jsem to tady jako první začal řešit všichni to sváděli na mého gumaře, že prý neočistil ráfek, nebo ho neodmastil, pitomost... Po čase vydal Mitas prohlášení, že má u přední E-07 výrobní vadu, začal je stahovat z prodeje a problém údajně vyřešil. Za mě E-07 už nikdy, to radši Karoo3, je sice dražší, ale těch pár ušetřenejch stováků a riskovat rozbití motorky, v tom lepším případě, za to nestojí...
BTW.: docela by mě zajmalo kdy Mitas vyrobí pořádnou gumu, s E-07 aby si s sebou vozil pumpičku a modlil se, aby ses nezabil, E-09 na mokru klouže jako na ledě, E-10 máš sjetou už když vyjedeš za město...
No já na E07 kvůli úniku vzduchu málem lehnul o poslendní vyjížďce ...... docela mě to naštvalo. Ale asi pujdu znova do E07, snad je to už vyřešený.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Já mám tedy na E07 najeto cca 40 000km (dvě sady) a bez potíží. Je fakt, že mám duše, ale ty jsem dával z důvodu větší jistoty v terénu - odskočí guma o kámen nebo když se jede pista na podhuštěných pneu a tak...
Duben byl proježděn v Africe, bylo nás 5 motorek a všichni jsme měli E07 a nikdo neměl problém...
Za mě jiné gumy neřeším, jsem spokojen a neměnil bych.
Nevím jako správný diplomat jak začít. Pro mne je důležité zjistit objektivní příčinu PROČ. Proto tady v předchozích příspěvcích kladu možná opakující se otázky ohledně očištění ráfku, huštění atd. Řící, že jsou pneu Mitas nekvalitní neboli stojí za ho..o je hrozně jednoduché i konkurence včetně Metzeleru dělala svolávačku. Jestli že se udělá svolávačka na motorky BMW taky neřeknu, že stojí za pendrek. Když jedu na jakoukoliv akci spojenou s endury, tak 80 procent motorek je právě na pneu české výroby a to si myslím, že něco znamená a ve světe všetně soudruhů za oceánem si je chválí. Samozřejmě se to stát mohlo a může. A já se snažím dostat k jádru šimla. Mně osobně se to zatím nestalo (náhlý únik tlaku). Je to možná tím, že těm pneumatikám věnuji větší pozornost a kontroluji je vcelku pravidelně. Samozřejmě jezdím i dušovky na bezdušovém ráfku (duši nemám) kde únik tlaku je samozřejmostí a pokud je tlak nad hranicí řekl bych 1,5 atm. při jízdě v terénu a případném naražení na kámen větší rychlostí je nebezpečí odskočení gumy a úniku tlaku minimální. Loni jsem v Alpách jezdil na E-09 v provedením TT tedy dušovce s tlakem pod 1 atm. A díky Tondovi jsem si neustlal někde v roští. Motorka se mi zdála v zatáčkách nějaká vláčná, ale pořád to tlak drželo. Kdybych narazil na díru věřím, že bych byl rád kdybych to ustál. Pokud přezuji pneumatiky v servisu, tak okamžitě provádím kontrolu mýdlovou vodou jestli někde neuchází a dělám to s každou značkou. Pak mám jistotu, že dobře sedí na ráfku. Uvedu možná zcestný příklad. Nechám přezout pneumatiky, nahustit (nepřesvědčím se, že dobře dosedla) skočím na motorku a pojezdím 100 km. Motorku odstavým a netuším, že mi pomalu uchází tlak. Za dva dny přijdu a s tlakem na hranici 1 atm vyjedu. Trefím první díru a jsem bez vzduchu. Nebo přijdu k motorce a to kolo je prázné. Ale problém začal už při tom přezouvání. Kdo tu pročítá vlákna delší dobu ví, že ten samý problém byl několikrát i s Haidenau K 60 (náhlý únik tlaku). Pořád mi není jasné jak by mohla odskočit guma na patce při plném nahuštění při jízdě bez jakékoliv rány. Vždyť ten tlak ty dosedací plochy roztahuje. Pokud se mýlím poučte mne. Hrozně rád střádám vaše poznatky a zkušenosti, tak pokud máte cokoli hrňte to na mně (pouze ověřené, ne jedna bába povídala). Fotky vítány. Info si nenechávám, ale přesouvám dál viz. špatné chování dealerů v Německu k zákazníkům (poznatek člena fóra).
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
xNOKIAx napsal:
dot je myslim 2. mesiac. ale ked to dovtedy drzalo po normalnej ceste? hovoril som mu ze nech to ocisti ze tie gumy su na to citlive- podla mna urobil- nebol som tam pri tom ale je to kamos tak hadam to urobil
Klidně tu gumu sundej a pošly mi ji na moje náklady. Obratem ti ji pošlu s novým DOT (pokud je DOT do 0913)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
ja nechcem sudit ake su to gumy. mam s tym najazdene malo. ale tie naklony ma zaskocili- to sa ale podla mna zlepsilo. ale toto velmi prekvapilo- viac offroad pneu ale offroadu sa zlakne tak ze pusti. ono to pusta po celom obvode. zda sa mi ze vzdy pri tych stuplikoch co su nad rafikom (take ako su na behuni ked je pneu nova. DOT je 08/13.
Joe mozeme to dako vybavit cez PM? vdaka
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Joe ..Kdo tu pročítá vlákna delší dobu ví, že ten samý problém byl několikrát i s Haidenau K 60 (náhlý únik tlaku)..v tom pravdu máš, já jsem kok.ot nezkontrolovat pneu po zimě a K60 se mi na zadku odfoukla po přejezdu kanálového poklopu
všude dobře.....doma GSA
xNOKIAx napsal:
ja nechcem sudit ake su to gumy. mam s tym najazdene malo. ale tie naklony ma zaskocili- to sa ale podla mna zlepsilo. ale toto velmi prekvapilo- viac offroad pneu ale offroadu sa zlakne tak ze pusti. ono to pusta po celom obvode. zda sa mi ze vzdy pri tych stuplikoch co su nad rafikom (take ako su na behuni ked je pneu nova. DOT je 08/13.
Joe mozeme to dako vybavit cez PM? vdaka
OK
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Zdravím, určitě už to tu několikrát zaznělo, ale mám dotaz, kolik vám E-07 vydržely do výměny, minulý rok jsem na nich odjezdil cca 8tis. km a vzorek je stále slušný. Před letošní dovolenou se mi nechce přezouvat a počítám se stejnou porcí kilometrů, zvládnu to bez výměny? Díky za info. mmt jedu sám s přiměřenou bagáží...
Dnes jsem měnil zadní pneu (E07 za E07) a podle mých záznamů měla najeto 16.000 km a ještě by se na ní dalo, s trochou opatrnosti, pár set km najet... ale v rozměru 130/80
Upravil Woodman dne 19.05.2013 19:41
Právě bych počítal, že dá i víc, jak píše Woodman, taková cifra mi přijde odpovídající, jen netuším jestli předek vydrží nastejno se zadní gumou, nebo je ,,hotovej" dříve...
Upravil plesm dne 19.05.2013 20:14
ted mam na zadku 12000km - asi pred 1500km jsem prozezal pin flexou to ji prodlouzi zivotnost tak o 4000 uz to sice neni buhvico a je to placaty ale tohle obdobi mam nejradsi protoze to je doba neimezenych driftu na sotolinkach kdykoliv mam chut :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
plesm napsal:
Právě bych počítal, že dá i víc, jak píše Woodman, taková cifra mi přijde odpovídající, jen netuším jestli předek vydrží nastejno se zadní gumou, nebo je ,,hotovej" dříve...
záleží kde a jak jezdíš ,mě 07 na předku odešla (obržběním ) o něco dřív (hlavně silniční ježdění a dost ve dvou),zadek by ještě jel nějakou tu stovku až tisícovku ale mělo to už přes 15 000km tak jsem měnil sadu celou;tlaky udržuji na horní hranici(plně zatížená moto) i když jedu sám a celkem to kontroluju často.Teď mám nazuty 08ky a možná že to bude s tím obržděním př. mantlu lepší-uvidím.
plesm napsal:
Právě bych počítal, že dá i víc, jak píše Woodman, taková cifra mi přijde odpovídající, jen netuším jestli předek vydrží nastejno se zadní gumou, nebo je ,,hotovej" dříve...
záleží kde a jak jezdíš ,mě 07 na předku odešla (obržběním ) o něco dřív (hlavně silniční ježdění a dost ve dvou),zadek by ještě jel nějakou tu stovku až tisícovku ale mělo to už přes 15 000km tak jsem měnil sadu celou;tlaky udržuji na horní hranici(plně zatížená moto) i když jedu sám a celkem to kontroluju často.Teď mám nazuty 08ky a možná že to bude s tím obržděním př. mantlu lepší-uvidím.
Já bych jen dodal že ještě záleží na jaké mašině jsou obuty. Mě na 1200GS taky nedají 12tis. ale počítám že tak 8tis. s něma dám. Milánek má osmikilo a to na asfaltu oproti 1150 co máš ty bude brát ty gumy méně! Nestresuj a jezdi, když najedeš 8tis tak buď rád(aspoň já budu) bo třeba na E-10 by jsi tohle nenajel(já max 4500km).
http://www.zednic... http://luky2.rajc...