Panove, nemuzu nikde najit, jestli jeste Touratech dela prodlouzeni vyfuku kvuli odvodu vyfukovych plynu kolem kufru. Ja mam original drzaky i kufry 1150GSA a porad mam ohuleny jeden roh kufru. Pravda je, ze uz se na to koukam 3 roky a rikam si, ze se na to vyprdnu. Tak ze by ted? Jak to mate vyreseny? Kdyz jsem si to jen zbezne premeril,tak mi vyfuk miri primo do spojovaci trubky mezi L a P drzakem,takze bych to musel nekam sklonit, nebo namirit trochu dolu
I pád na hubu je pohyb kupředu
Touratech to dělá a bývá to i součástí některých sad kufrů Zega. Jestli myslíš takovou tu trubku připevněnou k rámu aby dovedla výfukové plyny za kufr.
Nejsem si jistý ale mám dojem, že to bývalo jen na sériový výfuk. na remus to asi nepůjde, protože koncovka je otočená dolů.
Viz první foto zde: http://shop.toura...0014-0.pdf
Nebo tady:
Na to se dělá buď hranatý prodloužení k sadám s výřezem na 1150 (to jsem měl a vím jak to vypadá a funguje), což je víceméně univerzální "trychtýř" který pasuje skoro ke všemu. Já mám starý sebring a ten má to koncovku jinak řešenou než remus a musel jsem v tom prodloužení vybrousit takový půlkruh aby to pěkně dosedalo. Nemusí (ani nemá) to sedět na milimetr, stačí když tam bude půl centimetru mezera a plyny to v pohodě odvede dozadu za motorku.
Ten nemůžu najít samostatně a je otázka, jestli se to ještě vůbec dělá.
Na téhle fotce to je vidět zezadu:
a tady zleva:
Ńo a pak se dělala ještě taková nerezová věc, která se přichytila objímkou na koncovku a měla tvar obráceného "U" a prodloužila a odklonila ty plyny taky. To ale nedělal Touratech, podle mě to dělal právě Sebring.
Oprava, tady to je, fakt Sebring: http://shop.toura...00-gs.html
na všech těch motorkách nikdy nejde výfuk podél zadního kola,vždy jde zešikma koncem do kufru,pár lidem jsem to posouval ke kolu blíž,pak to nečadí na kufr,ale zas bacha na spz
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Prdim na posouvani,spis bych tam neco napasoval at jdou plyny mimo. Klidne i na sikmo.Jen jsem vevedel, jak je to tam chyceny a vidim, ze u Toma to drzi hlavne na ramu na kufry.Tak to bych videl asi na ohnuti tvaru ktery pasne na ovalnou koncovku, a na ramu chytit sroubkem / na koncovce to snad udrzi sroubek od tlumivky.To bych pak nemusel resit zadnou objimku.
Bystricky,ujmes se toho ?
I pád na hubu je pohyb kupředu
Drží to jen na tom rámu na kufry. Výfuku se to vůbec nedotýkalo. Výfuk je na silentbloku a podle mě by to děsně rachotilo kdyby to bylo spojený. K rámu to držely dvě objímky (takové ty klasické ocelové s gumou co se s nimi přidělávají rozvody třeba teplé vody od kotle apod). Dvě na rámu (jedna na svislé a jedna na vodorovné tyči) to spolehlivě udržely na místě.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Musim mrknout jak by mi to vychazelo na tu vodorovnou tycku.Mam dojem ze bude hodne daleko,ale myslenka je to dobra Diky moc
I pád na hubu je pohyb kupředu