Zdravím , jedná se o R1150GS , jednosvíčka. Ženská mi nedala přednost, motorka dostala ránu na pravý padák a delší dobu ležela na pravém boku. Po nastartování hodně kouře a přes spony ve výfuku šel olej. Nastartovat jde, při volnoběhu vynechává a pokud přidám plyn chcípne . Čerpadlo v pořádku , lanka tam kde mají být, klapky se pohybuji jak mají, víko ventilu není porušeno až na jeden stržený šroub,ventilové vůle , sací 15, výfukové 30, trochu volnější. Za každou radu děkuji, už nevím co bych zkontroloval.
Bohumil určitě myslel, že budeš mít hodně oleje v airboxu. Zkus otevřít vypouštěcí zátku zespodu airboxu (na levé straně) - v tom případě to mohly "odnést" svíčky nebo lambda sonda.
Co potenciometr na levé klapce? Nekopnul jsi do něj, když motorka dostala ránu, a ty jsi z ní nedobrovolně "vystupoval" ?
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Potenciometr jsem kontroloval , je normálně na svém místě a zdá se že barva na šroubech je neporušená. Air box je plný oleje , ale ne moc , zátka nejde ven , pořád se protáčí , ale vyndat nejde . Ta lamda by to být mohla , už před nehodou vykazovala na pc divné hodnoty , aspoň to říkal můj servisak, svíčky se zdají v pohodě , ale zkusím je vyměnit. Děkuji za cenné rady . Doufám že je to opravdu ta lamda . Pokud ji vyměním , bude potřeba diagnostika? A nebo to naskočí samo? Ještě jednou děkuji.
Musíš ten olej v první řadě dostat ven.jesi je ho tam moc tak ti to letí sanim do motoru a proto to nejede. Kor dyz to das na bocak tak ti to natece do levyho valce...zatku pootoc a vytáhni.povol levý hrdlo zatlac ho do airboxu a uvidíš že tam bude olej...
Kupredu spatki ni krok...
Zkusím se ještě s tou zátkou poprat. Hrdla jsem měl povolený obě a zatlačeny dovnitř taky , kontroloval jsem o kroužky a žádný olej netekl ven . Jen ta lamda mi moc nesedí , má chodit až při 60° na motoru , ale plyn nejde ani na studeným motoru , to mě trochu mate . Děkuji , zkusím ještě jednou ty hrdla dovnitř do airboxu. Díky moc
Tak v airboxu moc oleje nebylo . Dal jsem nové svíčky , šlo to vytočit do otáček , při pokusu o rozjezd se motor zadusí , něco jako když mám plný valník písku za sebou. Teď už neslyším ani čerpadlo v nádrži, pojistka v pořádku , zkoušel jsem dvě jiné. Je slyšet pravá klapka a myslím , že dost. Můj odhad , čerpadlo bylo načaté a teď je po smrti a možná i lamda . Pokud má někdo nějaký nápad budu rád za každý postřeh.
Presne takto sa chovala motorka kamosovi po “nevinnom” páde na pravú stranu, pri vystupovaní si ľavou nohou kopol do TPS (to čierne na ľavej klapke) , navonok to vyzeralo ok, ale keď si s tým poriadne pomykal, malo to malinku vôľu, reálne vo vnútri rozbite, skús to napojiť na merak, či ma správne hodnoty pri zavretí a či sa hodnota mení lineárne
Nevíte někdo o někom kdo by mi to naladil , váhu nemám a tak sháním , nejlépe západo česky kraj , ale vlastně je to jedno , nějak to tam na vleku dovezu.
Ak si odkopol TPS senzor, tak “váhu” nepotrebuješ, stačí obyčajný voltmeter z OBI za 10€ a kúsok drôtu. Ak to už bude fachcit, na synchronizáciu dojdes ľahko, teda ak by si ju potreboval, výmenou senzora nič iného nerozhádžeš
Upravil patol dne 03.08.2020 07:35
TPS senzor jsem přenastavil na 0,37 , vyresetoval pojistkou č. 5 a výsledek pořád stejný . Pokud otáčím pomalu plynem, napětí roste z toho lze usoudit že TPS je v pořádku. Bez váhy to nenaladím.
Upravil Kalut dne 03.08.2020 09:03
Máš tam špičkového mekánika ve Starém Plzenci.
Tady na foru jako Tomassino - šest nula osm 819 218
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí