Ahoj, vím že to není GS, ale teď hold jezdím s Rkem, no teda jezdil sem. Asi před měsícem jsem jel po rovině a najednou zdechlo. Zastavil jsem a zkusil znova nastartovat, normálně točí, ale nechytne. Až po odtažení (pěkně na laně), jsem zjistil, že po zapnutí zapalování se neozve ten bzučivý zvuk, takže mám odhad na čerpadlo i Tonda mě po telefonu říkal, že by to mělo být ono, ale bohužel má dost plno na servis, takže bych potřeboval tuto teorii potvrdit a pak se do toho asi pustím sám. A pokud je to čerpadlo nemáte tip na nové nebo shánět přes bazary? Díky za radu
No nevím přesně jak to funguje ale myslel jsem že hal na co s dočinenim s jiskrou svíčky a zapalování.
Ale snad nespouští čerpadlo ??
U mne byla podobná závada stojánek mi nějakým způsobem odpaloval telátko co spouští čerpadlo
Trvalo 3 roky než jsem odhalil závadu
Tak jsem zkusil rady ohledně stojánku a nic, takže jsem nakonec čerpadlo vytahnul, ale mám pocit, že tam není úplně to co by tam mělo být. Coprodavaji na bazarech mají jinaci koncovky a ani ty elektrikářské pásky se mě nezdaji.
Upravil Alf dne 22.09.2021 14:03
Já bych hledal příčinu problémů v té prožrané hadici. Nenatlakuješ-nejedeš. Stejně jako v sexu.....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Krasnej bastl. a kde mas treba takovou blbost jako je palivovej filtr? jinak jestli jezdis bez filtru podival bych se zvrchu do vstrikovaču jestli nejsou plny necistot.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Dle fotky jsem Milane usoudil, že filtr je venku z nádrže - tuning.
Mistři tuneři filtr vyhodí ven, aby nemuseli lozit do bandasky a pak se diví, že jim to po letech uvnitř shnije a oni o tom neví.
Upravil Hrabe_X dne 22.09.2021 18:46
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Jak psal Hrabě, že to je "vytuněný" - někdo vytáhnul filtr ven z nádrže pro snadnější výměnu. Už jsem to několikrát viděl. Na R1200R a ST je filtr taky venku (pod nádrží) - tak se asi někdo inspiroval. Nicméně Alfova závada bude ta děravá hadice.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Díky všem, za názory. Tuhle tuningovou úpravu mají na svědomí italští mistři, já to s tím už koupil a vzhledem k tomu, že najedu tak 3 tis ročně jsem to neřešil a filtr vyměnil venku. Zkusím na vaši radu vyměnit tu hadici. No ono já ty hadice vyměním všechny, i ty venku jsou dost steřelý. No a pak se uvidí jestli to pomůže. Díky pánové
Hlavně tam nedávej obyčejnou hadici na benzín. Hadice musí mít odolnost proti benzínu i z venkovní strany. Obyčejná hadice v nádrži skoro vůbec nic nevydrží.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Tak hadice komplet vyměněny a nic, prostě to čerpadlo nezabzučí a nezabzučí. Takže předpokládám, že je v háji přímo čerpadlo. Jen to prostě někdo předělával a je tam čerpadlo se šroubkama, originály co prodávají jsou čerpadla menší a s plastovým konektorem. Takže nevíte, kde by se dalo sehnat jen to čerpadlo co je na obrázku nebo budu muset objednat komplet s nějaké ojeté vydechliny.
Upravil Alf dne 07.10.2021 13:07
najdi si někoho, kdo má náhradní čerpadlo a vyzkoušej to. Abys měl jistotu, že je problem v čerpadle. já ho mam, ale sem z jihozápadu
hlavně, že je pivo ftlamě
Mam doma jako zalozni pripravene tohle cerpadlo. Podle toho, kdyz jsem mel original venku je rozmerama stejny.
https://dufy.cz/palivove-cerpadlo-magneti-marelli-313011300010?gclid=CjwKCAjw2P-KBhByEiwADBYWCg2iw-FZPpLRq2pg8bAdrJFzZcOADW1XZuengJKPvulRG8ykKcFL-RoCXsMQAvD_BwE