Čau. Jaký názor a zkušenosti máte s těmito pneu. Chci je na 1100 gs. Má to být již nová a měkčí směs, tudíž by měla lépe držet a né jako ta starší, která sice najela hektar, ale na asfaltu a obvzlášť na mokrém dosti klouzala. Prosím, kdo máte nazuto a něco na nich najeto, předejte Vaší zkušenost.
Já bych je s klidem vzal měl sem je na dvou motorkách před 11gs a na tu sem koupil v zimě Heidenau jen proto že sem nevěděl že už začali vyrábět i přední rozměr pro 11gs. Takže bych vzal ty 07
Já je měl kdysi na Africe a poměrně držely,ale popraskaly mezi figurama,tak jsem je radši preventivně vyhodil... Pak jsem se o nich bavil s klukama na dílně v pneuservisu u Mitasu a bylo mi řečeno,že je to normální a že dost často se ty figury (vzorek)vylamuje a vypadává. Obzvlášť u těžkých motorek. Takže já osobně bych je už nechtěl. Ale třeba se od tý doby už něco změnilo. Rozhodně bych si před koupí zkontroloval zátěžovej index. Už jsem to od tý doby nestudoval,tak nevim jak to je.
Upravil BIGR dne 14.05.2012 08:50
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Zdarr,co jsem je jezdil, tak když se mrskám po krušnohorských silničkách a šotce, tak předek i zadek od 1,7 do 2 kvůli příjemnému tlumení hrubého asfaltu, děr a štěrku. Jen když jsem jel delší asfalt v kuse a věděl, že pojedu rychle, tak podle doporučení BMW, předek 2,3 a zadek 2,5, aby se pryže po ohřátí zbytečně rychle nesjížděly
BIGR napsal:
Já je měl kdysi na Africe a poměrně držely,ale popraskaly mezi figurama,tak jsem je radši preventivně vyhodil... Pak jsem se o nich bavil s klukama na dílně v pneuservisu u Mitasu a bylo mi řečeno,že je to normální a že dost často se ty figury (vzorek)vylamuje a vypadává. Obzvlášť u těžkých motorek. Takže já osobně bych je už nechtěl. Ale třeba se od tý doby už něco změnilo. Rozhodně bych si před koupí zkontroloval zátěžovej index. Už jsem to od tý doby nestudoval,tak nevim jak to je.
Zátěžový index je tak jak má být. To že praskaly byl důsledek tvrdosti staré směsy. Ty nové to již nedělají, ale vysoký nájezd je zachován až k hranici 15 tkm dle stylu jízdy.
BIGR napsal:
Já je měl kdysi na Africe a poměrně držely,ale popraskaly mezi figurama,tak jsem je radši preventivně vyhodil... Pak jsem se o nich bavil s klukama na dílně v pneuservisu u Mitasu a bylo mi řečeno,že je to normální a že dost často se ty figury (vzorek)vylamuje a vypadává. Obzvlášť u těžkých motorek. Takže já osobně bych je už nechtěl. Ale třeba se od tý doby už něco změnilo. Rozhodně bych si před koupí zkontroloval zátěžovej index. Už jsem to od tý doby nestudoval,tak nevim jak to je.
Zátěžový index je tak jak má být. To že praskaly byl důsledek tvrdosti staré směsy. Ty nové to již nedělají, ale vysoký nájezd je zachován až k hranici 15 tkm dle stylu jízdy.
Joe napsal:
[quote]BIGR napsal:
Já je měl kdysi na Africe a poměrně držely,ale popraskaly mezi figurama,tak jsem je radši preventivně vyhodil... Pak jsem se o nich bavil s klukama na dílně v pneuservisu u Mitasu a bylo mi řečeno,že je to normální a že dost často se ty figury (vzorek)vylamuje a vypadává. Obzvlášť u těžkých motorek. Takže já osobně bych je už nechtěl. Ale třeba se od tý doby už něco změnilo. Rozhodně bych si před koupí zkontroloval zátěžovej index. Už jsem to od tý doby nestudoval,tak nevim jak to je.
Zátěžový index je tak jak má být. To že praskaly byl důsledek tvrdosti staré směsy. Ty nové to již nedělají, ale vysoký nájezd je zachován až k hranici 15 tkm dle stylu jízdy.[/quote
Prosím tě a jsou bezdušové?
Ano jsou bezdušové.
Upravil joe dne 15.05.2012 06:57
Joe, jaké pneu by jsi nazul na 12ctku při 85% asfaltu a 15% polňačky a lesní cesty(tady může být povrch mokrý a lepivý nebo bahnitý)+sem tam motokrosová trať? Mitas 07 nebo 09 nebo Heidenau K60 Scout. Nejde o cenu gum ale tak aby v terénu něco snesly a na silnici aby seděly taky dobře. Doteď na bramboře Michelin AnakeeII a ty drží na asfaltu jak přibitý ale ten terén už tak slavnej nejni (terénem neberu tvrdou a suchou polňačku)
Upravil LukyGs dne 17.06.2012 01:13
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
eellvviiss napsal:
Čau. Jaký názor a zkušenosti máte s těmito pneu. Chci je na 1100 gs. Má to být již nová a měkčí směs, tudíž by měla lépe držet a né jako ta starší, která sice najela hektar, ale na asfaltu a obvzlášť na mokrém dosti klouzala. Prosím, kdo máte nazuto a něco na nich najeto, předejte Vaší zkušenost.
Nazuto nemám, ale kamarád na nich jezdí kurýra, a prý je na 1100GS dával před 37tis km a jsou tak za půlkou. Má už ten novej vzorek.
LukyGs napsal:
Joe, jaké pneu by jsi nazul na 12ctku při 85% asfaltu a 15% polňačky a lesní cesty(tady může být povrch mokrý a lepivý nebo bahnitý)+sem tam motokrosová trať? Mitas 07 nebo 09 nebo Heidenau K60 Scout. Nejde o cenu gum ale tak aby v terénu něco snesly a na silnici aby seděly taky dobře. Doteď na bramboře Michelin AnakeeII a ty drží na asfaltu jak přibitý ale ten terén už tak slavnej nejni (terénem neberu tvrdou a suchou polňačku)
Omlouvám se za pozdní reakci byl jsem pryč.
Pokud chceš terén, tak určo E-09 dozadu a předek E-10(nebo jiné). Devítku zničím
do úplného hladka
za 5 tkm, ale Tonda na nich odjel Alpy a ještě dají tak 4 tkm určitě. Celkový nájezd bych u něj odhadnul na 7-8 tkm. Jeho názor je ten, že terén super a silnice na hranu, ale z
respektem. Bavíme se o suchu. Já na to mám možná zkreslený názor. To, že mi motorka po výjezdu ze zatáčky cestuje mně nevzrušuje. Můj styl je trošičku rozevlátý.
Upravil joe dne 26.06.2012 22:34
misak napsal:
Tak to je hodně vostrý číslo Štěpáne,to ses překlepnul né?
A nebo tady všeci jezdíme jako dobytci,že nám gumy nevydrží
Nepřeklepnul, taky jsem čuměl, jako puk, ale já jsem od mesiků zvyklej už na všelijaký věci, ale stejně jsem se divil.. Např. ten kluk najel za poslední rok na té 1100GS přes 100tis a už na ní má přes 200tis, zatím všechno šlape, i když se o ní vůbec, ale vůbec nestará, tlumiče původní, akorát se měnilo ložisko v převodovce. Jezdí s tím tak do 100km/hod.
Budu to schválně sledovat, jak to s tím nájezdem bude, ale takhle to říkal.
můj názor je ten,že mitas v dnešní době umí,protože naslouchá svým zákazníkům,E 07 v dnešní podobě a za tu cenu je supr,pořád má dlouhý nájezd,oproti starší tvrdé verzi drží na hraně,před tím jsem měl K60 od haidenau,neměl sem problém,dlouhý nájezd km,ale když sem nazul E07,je to to mnohem měkčí svezení,předek mám na 2 ATM,zadek 2,5,gumy pohlcují nerovnosti úplně famózně
jezdím tak jako 80% zdejších uživatelů,svižně,ale občas se umím urvat a to jsem zkusil s E07 a to měla najeto 700km,do zatáčky nesnese prudké brždění a podřazení o dva kvalty,to je pak uklouzané a na vypadnutí očí z důlku,kam to letím ,ale to může být způsobené výškou figury,až se trochu vojede,věřím že podrží,nebo to nechat přezut na nějakou žvýkačku za pět tácůůůůůůůůů,rozebírat dál jak se chová na suché polňačce asi nemá smysl a co se bude dít v bahně je každýmu jasný,je to v rukách
za mě je E07 povedená ktomu,kčemu je určená,stejně tak i E10
Upravil bystricke dne 27.06.2012 00:13
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
za ty prachy neni absolutně co řešit, na suchu paráda, jdou krásně na hranu, ale jak píše bystricke - podřazení o 2 kvalty a zadek honíš po silnici a prudčí zabrždění taky nemusej. Jakmile se dostanou na mokro tak je ale zle, matičko, zle.. v totální průtrži kde jsem si na tkc80 dovolil předjíždět auta si s 07 jenom řikám ať nepřijde nějaká ostřejší zatáčka. Dá se na nich jet na vodě, ale je to opravdu wosser.
Co se praskání mezi figurama týče, Joe, nemůžu s tebou souhlasit, mám nový vzorek a gumy vyjely z fabriky jako jedny z posledních. a mezi figurama začaly praskat tak po 1000 km.
Jinak na albánský šotolině se jim tuze líbilo
Mám na nich najeto za 2 měsíce cca 6 tis km a úbytek vzorku výraznějc nepozoruju, snad jenom nepravidelný sjíždění zadní gumy v náklonech kdy se jednotlivý figury sjížděj do kulata, ale ve středu jsou krásně hranatý
Jenom zopakuju, že za ty prachy jsou výborný a dodám, že nepravidelný sjíždění je pravděpodobně ze sportovní jízdy minulý týden kdy sem motorku s chutí rval ze spárů zatáček Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali