Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Říjen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
3axap
#1 
Přidané 11.07.2013 12:24

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Letos na jaře jsem prodal 1100GS kterou jsem provozoval současně s PDéčkem.Motorka byla vcelku dobrá,ale PD srovnávací test vyhrálo a hlavní důvod byl že mi na Transalpině cestou k Docovi praklo uložení podsedlovky na pravé straně převodovky.V BG u Sajmona jsem to provizorně opravil a odjel s tím celou akci,po návratu opravil profi ,ale pak prodal protože jsem zvyklý jezdit hodně i po špatném podkladu a při každém výjezdu bych asi myslel na to "co když".Teď mi ale zase chybí při ježdění na PD pár koníků a tak přemýšlím o 1150.Někde jsem ale slyšel že tam zase praská kyvná vidlice.Má někdo z Vás o tomto přesné informace nebo vlastní zkušenost?Díky za rady.Smile
 
sadilek
#2 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 13:00
Avatar člena


Příspěvků: 1093
Registrace: 13.12.07
Nevím zda Ti to pomůže,ale mám na 1150 z 2001 najeto 130000km.
Vážím přes 110kg.Odjela v "terénech" min.20000 km a tento problém
nemám.Takže bych to neviděl jako slabinu.
 
www.jezdime.eu
zetor
#3 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 13:02
Avatar člena


Příspěvků: 9085
Registrace: 09.11.10
Já o tom snad ani neslyšel...hmm!
 
Tonda
#4 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 13:18

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Nikdy jsem se s tím nesetkal - myslím Vlastimile, že můžeš být v tomhle klidný. Párkrát jsem opravoval 1150GS, které dostalo ránu z boku na kyvku a kyvka v pohodě přežila a urvalo se to až na převodovce v místě uchycení. Samosebou se může náhodně stát, že naložená motorka padne z větší výšky (třeba násep nebo sráz) kyvkou na něso vystouplého a ostrého, a pak by se to stát mohlo, ale to by byla velká náhoda.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
nForger
#5 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 13:24
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
O praskající kyvce na 1150 jsem taky neslyšel, spíš už jsem viděl pár fotek prasklých na 1200. U 1150 u přetížených strojů zase občas praskají podsedlovky, řeší se to výztuhou.
 
tomtom
#6 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 13:31
Avatar člena


Příspěvků: 745
Registrace: 13.07.11
vlastimil napsal:
Teď mi ale zase chybí při ježdění na PD pár koníků a tak přemýšlím o 1150.

Nenazýval jsi ji mezitypem?? hilarious
 
zetor
#7 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 13:53
Avatar člena


Příspěvků: 9085
Registrace: 09.11.10
tomtom napsal:
vlastimil napsal:
Teď mi ale zase chybí při ježdění na PD pár koníků a tak přemýšlím o 1150.

Nenazýval jsi ji mezitypem?? hilarious


thumbs up
 
3axap
#8 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 14:27

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
tomtom napsal:
vlastimil napsal:
Teď mi ale zase chybí při ježdění na PD pár koníků a tak přemýšlím o 1150.

Nenazýval jsi ji mezitypem?? hilarious

Nazývalblushing,ale bohužel budu muset vyzkoušet i tento křáp....Grin
Upravil 3axap dne 11.07.2013 14:28
 
Ivan
#9 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 16:49
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
U 1150 jsou už použity některé levnější komponenty, ale křáp to rozhodně není a vidlice nepraskají. Pro 1100 nabízí Touratech výztuhu, ale mám pocit že kvůli vylomení úchytu podsedlovky na převodovce na pravé straně, vlastní podsedlovky někteří lidé vyztužují, i kamarádovi kdysi v Rumunsku praskla pod sedlem, ale opravilo se to na místě. Já s tím za 15 let neměl problém ani na 1100, ani na 1150GSA.
 
stepan
#10 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 16:55
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Ivan napsal:
U 1150 jsou už použity některé levnější komponenty, ale křáp to rozhodně není a vidlice nepraskají.


Jenom pro zajímavost, ať neumřu blbej. Jaké levnější komponenty třeba? Elektrika nebo nějaké kovové části?
 
http://kouzelnyzivot.cz
Vencar1150r
#11 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 17:22
Avatar člena


Příspěvků: 243
Registrace: 07.02.12
stepan napsal:
Ivan napsal:
U 1150 jsou už použity některé levnější komponenty, ale křáp to rozhodně není a vidlice nepraskají.


Jenom pro zajímavost, ať neumřu blbej. Jaké levnější komponenty třeba? Elektrika nebo nějaké kovové části?


No to by mě taky zajímalo.Nedávno jsem náhodně zaparkoval mojí R 1150 r vedle nové R 1200 R a ta moje se zdála daleko více bytelnější robustnější Smile
 
nForger
#12 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 17:49
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
Vencar1150r napsal:
stepan napsal:
Ivan napsal:
U 1150 jsou už použity některé levnější komponenty, ale křáp to rozhodně není a vidlice nepraskají.


Jenom pro zajímavost, ať neumřu blbej. Jaké levnější komponenty třeba? Elektrika nebo nějaké kovové části?


No to by mě taky zajímalo.Nedávno jsem náhodně zaparkoval mojí R 1150 r vedle nové R 1200 R a ta moje se zdála daleko více bytelnější robustnější Smile


To proto, že na 1200 se ještě víc šetřilo Grin
 
Malakh
#13 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 11.07.2013 19:15

Příspěvků: 282
Registrace: 30.09.08
Na 1150tke uchytenie zadneho tlmica na kyvne rameno vyriesili lepsie ako na 1100. 1100 ma oko pre tlmic (zatazenie sa prenasa do mensej plochy) kdezto 1150 ma na ramene vidlicu.
Videl som len jedno foto s vylomenou kyvkou a to bola 1100vka.
Rameno na 1150 je tusim kratsie koli dlhsej prevodovke obohatenej o 6ku.
 
Ivan
#14 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 12.07.2013 08:33
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Stepan a spol. - kdysi jsem o tom už psal nějaký srovnávací testík, úsporné změny se dotkly více věcí, typická jseou třeba ložiska a některé prvky elektroniky. Také třeba taková drobnost jako displej FID - na 1100, kterou jsem kupoval novou v r.1998, fungoval stále stejně, snad s vyjímkou extrému, bez ohledu na venkovní teplotu. U 1150ADV, také jsem kupoval novou, od začátku měnil barvu podle venkovní teploty a slunečního svitu, dělají se na tom fleky, duha, zatmavuje se, asi to znáte. Vzpomně jsem si, že jsem měl kdysi firmičku na letecké přístroje, vyráběli jsme palivové počítače a nechávali si vyrábět displeje z tekutých krystalů - výrobce nám je nabídl asi v pěti kvalitách a cenách, lišících se mj. i stálostí na slunci...
A takových drobností je víc. Ale jinak je to stále robustní, dobře udělaná motorka
 
stepan
#15 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 12.07.2013 10:01
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Ivan napsal:
Také třeba taková drobnost jako displej FID - na 1100, kterou jsem kupoval novou v r.1998, fungoval stále stejně, snad s vyjímkou extrému, bez ohledu na venkovní teplotu. U 1150ADV, také jsem kupoval novou, od začátku měnil barvu podle venkovní teploty a slunečního svitu, dělají se na tom fleky, duha, zatmavuje se, asi to znáte.


Já to právě na své 1150 GS r.2000 nepozoruji. FID je pořád stejné, slunce neslunce. Asi je taky důležité říct, že srovnáváš daleko novější model 1150ky, kde se třeba už opravdu začalo šetřit, ale třeba 2000 nemusí být nijak horší, jak 1100.
1150 se dělala 5 let a někde v tom období se začínalo šetřit, takže bych to obecně nepaušalizoval.
Jestli mám elektroniku od stejného výrobce, jako měla 1100, to nevím, nezjišťoval jsem to.
 
http://kouzelnyzivot.cz
Vikec
#16 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 12.07.2013 11:43

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Vlastimile,mám 100gs a 1150GSA a popravdě nemůžu říct,že by některá byla výrazně lepší. 1150 je samozřejmě ve fšem dál,ale zároveň je proti 100vce nesmyslně těžká,což ju deklasuje. Radost z jízdy je mnohem větší na stovce,vo tom žádná,pohodlí sedadla pro dva je lepší na stovce,spotřeba téměř stejná,kolem 6litrů u obou. Na brzdy,rychlost průjezdu zatáčkou a cestovní rychlost po dálnici samozřejmě vede 1150. Kdyš projezdím odpoledne,tak su ze stovky míň unavenej,než z advíka. Nevím jak je na tom 1100ka cos měl, ale asi má blíž k té 1150,takže si obrázek udělej sám. PD máš prodaný?
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
3axap
#17 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 12.07.2013 11:56

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
Vikec napsal:
Vlastimile,mám 100gs a 1150GSA a popravdě nemůžu říct,že by některá byla výrazně lepší. 1150 je samozřejmě ve fšem dál,ale zároveň je proti 100vce nesmyslně těžká,což ju deklasuje. Radost z jízdy je mnohem větší na stovce,vo tom žádná,pohodlí sedadla pro dva je lepší na stovce,spotřeba téměř stejná,kolem 6litrů u obou. Na brzdy,rychlost průjezdu zatáčkou a cestovní rychlost po dálnici samozřejmě vede 1150. Kdyš projezdím odpoledne,tak su ze stovky míň unavenej,než z advíka. Nevím jak je na tom 1100ka cos měl, ale asi má blíž k té 1150,takže si obrázek udělej sám. PD máš prodaný?

PD na prodej neníSmileinzerát jsem podal protože jsem chtěl vynervovat pár kámošů co se mnou jezdí a mají stejné moto...Grin což se zdařilothumbs up
 
Vikec
#18 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 12.07.2013 11:59

Příspěvků: 988
Registrace: 13.06.12
Tak to jo,se mě to právě zdálo nějaký divnýGrin
 
http://vikecb12.rajce.idnes.cz/
Ivan
#19 
Dotaz na 1150 - kyvná vidlice
Přidané 12.07.2013 12:04
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Stepan - máš určitě pravdu, moje první GSA byla 2005, druhá 2003, GS Drákuly 2003 a GSA souseda a kamaráda 2005, u všech je displej horší než na mé 1100 z r.1998. Ten soused je i servisák, dělá motorky lidem v okolí a protože zná i mou bývalou kalaharku 1100GS, kterou má další kamarád a jezdí k němu na servis, vždycky mi popisuje, kde dřív byla elektronika Bosch a co je tam teď a kde byla ložiska německá a dnes tam jsou rumunská a bulharská atd. Je fakt, že aspoň u vychytaných posledních ročníků 97-99 se v té době nemluvilo o ložiscích kol a kardanu atd., to se dělalo u vyšších nájezdů než u 1150. Ale abych jen nechválil, 1100GS měly také mouchy a 1150 je skvělá motorka. Je to trochu OFF, ale když jsme stáli s kamarádem před týdnem v Ga-Pa u naleštěné, výroční bílé 1150GSA se všemi tehdy dodávanými originál doplňky a ničím jiným, byla to jednoduchá, robustní krása bez zbytečností a módních blbůstek a byli jsme hrozně rádi, že je máme:-):-). Omlouvám se, já ty motorky fakt miluju:-)
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 109
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.32 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI