Ahoj,máte někdo zkušenost s nádrží na 1150 ADV od Touratechu,myslím 40 litrů má. Zajímalo by mě jak se chová moto s touto velkou nádrží a podobně,plus i mínus této nádrže. Díky za info..
tom3
S Karlosem jsem najel dost spolecnych km a nikdy pri jizde s plnou nadrzi problem nemel.Ona je dost protazena dolu,takze asi teziste zustava ok.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Dle info TT pokud je ta nadrz naplnena 23 litrama (tedy tolik co ma normalni nadrz) tak je teziste jeste niz. Tedy pokud nepotrebujes jezdit s plnou porad tak by se ot teoreticky melo chovat jeste trochu lip... Ale jaky to bude rozdil realne, to se neodvazuju odhadnout
radovant napsal:
Dle info TT pokud je ta nadrz naplnena 23 litrama (tedy tolik co ma normalni nadrz) tak je teziste jeste niz. Tedy pokud nepotrebujes jezdit s plnou porad tak by se ot teoreticky melo chovat jeste trochu lip... Ale jaky to bude rozdil realne, to se neodvazuju odhadnout
Presne jak pisu.Tim ze ty boky jsou proti origo protazene o kus niz,tak s poloprazdnou nadrzi by se to mohlo chovat i o fous lepe.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pravdou je že nemusí být plná pořad..jen když člověk jede na větší dálku..já to takto už koupil ani nevím kolik ta nádrž stojí samotná..
tomaspelant přiložený následující obrázek:
tomaspelant napsal:
Pravdou je že nemusí být plná pořad..jen když člověk jede na větší dálku..já to takto už koupil ani nevím kolik ta nádrž stojí samotná..
Hele to ma prd hodnotu, koupim od tebe za litr kacek
Ne kecam, stoji to asi tisic euro nove nelakovane bez elektroniky. Tu si nechavas puvodni.
Zdravím,mám 35l kovovou , prázdná váží 14kg , origo 24l váží 9kg,TT 40l je myslím plastová,po prvním natankování do plna jsem stím málem plácnul při odjezdu z benzínky , je to dost poznat při manévrování na místě,po rozjezdu se to chová jako normální,při jízdě jsem nic zvláštního nepocitoval ,pokud nepotřebuji netankuji do plna,15-20l stačí , je to muj pocit L.
Plastova je myslim o dost lehci.Mam plastovou 24.A kovova 35 je roztazena spis do sirky,na rozdil od te TT,ktera ma ty spodni přední rohy spuštene dost dolu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jsem na to sám zvědav..říkám si že do Afriky a na dálnej východ asi dobré uvidím..na 1200 ADV mě došel benzín jen v Mauretánii. V nejhorším koupím nebo vyměním za původní..
tom3
Vůbec to nebudeš řešit. Kamarád jí míval na 1150GSA a jediný problém tuším byl, že mu nějak nefungoval ukazatel paliva v IMO, musí se tam udělat pár úprav, které mu v servisu neudělali. A myslím že v jedné boční lapli zůstával benzín i když čerpadlo už nemělo co sosat. Tuším asi litr nebo tak nějak. Jinak jich existovalo několik typů, ty nejstarší měly skoro 50l kapacitu. Druhá nebo třetí série asi o pět litrů méně. I tak je to fantazie na dlouhé cesty. Neexistuje lepší metoda jak těch 10l navíc na motorce přepravit. Žádný kanystry...
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome jestli jsem to dobře pochopil,ty chceš sudnat tuhle z GSA co máš teď a dát tam tu od TT?? není to škoda??a nebo popřípadě co bude stou sundanou nádrží??