Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Říjen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Startování studeného motoru:
Badbady
#1 
Přidané 08.06.2014 22:38
Avatar člena


Příspěvků: 12
Registrace: 21.05.14
Zdarec chlapi, jsem čerstvý majitel R1150R Rockster(a vůbec BMW...) a potřebuju poradit. Motorka šlape fajn ale má jednu nectnost, když ráno přijdu do garáže,otočím klíčkem,počkám a pak dám sytič do té nejvyšší polohy,motorka na cca třetí otočení nastartuje ale pak zase chcípne,to se pak ještě opakuje a až třeba na po3. se mi to podaří nadráždit tak,aby to udrželo otáčky(musím někdy pomoct plynem). Na to, že to má být jako sytič, tedy nějak zvýšené OT nezaznamenávám, motorka už pak většinou jede v pohodě(2.stupeń sytiče), jen jednou mi to chcíplo ale pak už je to v pohodě.Během chvíle ho vypnu a jede to bez problémů. Když je motor teplý,tak naskočí ihned a bez sytiče,na 1. drknutí. Dá se něco s tím sytičem provést...? svíčky jsou nové,klapky údajně společně s ventily seřízené, motorka má teď cca 33000...km...
 
MaO
#2 
Startování studeného motoru:
Přidané 08.06.2014 22:45
Avatar člena


Příspěvků: 499
Registrace: 23.02.08
Máš opravdu "sytič" nadoraz? Zkus páčku podržet při startování palcem až opravdu co to půjde...
 
Badbady
#3 
Startování studeného motoru:
Přidané 08.06.2014 22:53
Avatar člena


Příspěvků: 12
Registrace: 21.05.14
ahoj, určitě mám...tedy si to myslím Smile
 
Tonda
#4 
Startování studeného motoru:
Přidané 08.06.2014 23:03

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Badbady - jestliže se ti při vytažení páčky "sytiče" (správně ručního plynu) nezvednou otáčky, tak máš buď velkou vůli na bowdenu "sytiče" nebo máš velkou vůli na bowdenech ke klapkám (povytažením páčky potom jen taháš volná lanka) - je potřeba to zkontrolovat, kde je chyba a nastavit to jak se patří.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Badbady
#5 
Startování studeného motoru:
Přidané 08.06.2014 23:05
Avatar člena


Příspěvků: 12
Registrace: 21.05.14
děkuju Tondo,zvládne to i ,v mém případě, lehce poučený laik? Smile
 
Tonda
#6 
Startování studeného motoru:
Přidané 08.06.2014 23:10

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Jestli je to velkou vůlí na bowdenu "sytiče", tak to zvládneš levou zadníWinkCool
Jestli velkýma vůlema na bowdenech ke klapkám, tak budeš potřebovat něco na synchronizaci (manometry, Carbtune.......)
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
Badbady
#7 
Startování studeného motoru:
Přidané 08.06.2014 23:17
Avatar člena


Příspěvků: 12
Registrace: 21.05.14
ok, mrknu na to jestli se s tím nějak popasuju ,když ne tak budu muset vyhledat nějakou odbornou pomoc ,protože mě to míchne a mám strach aby mi takhle za chvíli neodkráčela baterka nebo starter... je to zatím jediná vada na "kráse" téhle motorky Smile
 
Ivan
#8 
Startování studeného motoru:
Přidané 09.06.2014 11:45
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Rockster má sytič jako GS a v "nejvyšší" poloze sám nedrží, vždy ho musím při startování držet na dorazu palcem, po nastartování ho pustím, sytič spadne do střední polohy a z té ho po zahřátí ručně "shodím" úplně. Lanko být samozřejmě špatně seřízené může, v tom případě pomůže (kromě správného seřízení) lehké přidání plynu, on ten sytič u BMW snad o ničem jiném není...
 
Badbady
#9 
Startování studeného motoru:
Přidané 10.06.2014 18:57
Avatar člena


Příspěvků: 12
Registrace: 21.05.14
ahoj chlapi, tak jsem to nějak seřídil tím šroubovacím bazmekem pod páčkou "sytiče"...startuju ale...nevím jestli to bylo tím vedrem nebo mojím štelováním, po příjezdu do garáže jsem měl pocit , že to má dost vysoké otáčky...cca 1200-1250. vzhledem k tomu, že bych to i nechal rád zkontrolovat obecně,nevíte o nějakém slušném servisu (který ví o co jde...a co dělá...) který by mi germána prošel...a případně seřídil a to vše někde v okolí (i širším) Pardubic. Věřím, že za čas si toho udělám dost i sám ale potřeboval bych nějaký ten "vstup do systému" ... Smile
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 127
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,733
Nejnovější člen: mikyjawak

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.16 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI