Nejde ani tak o znacku obuti jako spis jestli dušove plaště,bezdušaky nebo galusky?
Dřive jsem jezdil duše,ale uz se k nim vracet nebudu.Prece jen se museji dost foukat,jinak jsem schopnej behem jednoho sjezdu prorazit obe kola.Letos jsem jezdil bezdusaky a spokojenost.Staci foukat na 1,8atm a komfort i prilnavost je paradni.Fakt je ze mliko se musi obcas doplnit,pripadne nalit znova.Po cca 5 mesicich uz nebylo po mleku ani pamatky.Ale clovek stejne musi pro jistotu vozit dusi a bombicku.Ted me dost lakaji galusky.Prece jenom jedou suverenne nejlip a staci vozit mleko a bombicku.Na druhou stranu kdyz clovek udela vetsi diru nebo prorizne tak proste konči.Galusky jsou taky drazsi a clovek je musi umet nalepit.Samozrejme musi byt jine rafky.Tak jeste nevim,vse ma pro a proti.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Som trochu mimo aktuálne trendy čo sa tyka MTB, ale o galuskach v tomto segmente som fakt ešte nepočul, asi to bude novinka, alebo si myslel nebodaj na cesťak, ale to predpokladam, že asi nie?
Upravil JRM66 dne 27.09.2014 21:46
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
To sú mi ale veci, myslel som že po 29-kových blbkach nemože už prisť nič ****ne a ono hned sa chopili marketingovy šefovia 27,5-kových kolečiek a galusakov o ktorých som v MTB nemal ani tušenia, že by to mohlo niekedy fungovať. Osobne som jazdil asi dve sezony na bezdušakoch z klasickymi ultraligtami ale z nejakym sajrajtom vo vnutri, bez ktoreho by mi klasik pneumatika vyfučala za par hodin-minut.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Uz 3 roky bezdusaky Schwalbe Ralph dozadu a Ron dopredu. Pri nahazovani to chce kompresor nebo velkou pumpu. S tmelem znacne minimalizuje defekty. Jednou za 3 mesice je dobre mliko doplnit.
JRM66 napsal: To sú mi ale veci, myslel som že po 29-kových blbkach nemože už prisť nič ****ne a ono hned sa chopili marketingovy šefovia 27,5-kových kolečiek a galusakov o ktorých som v MTB nemal ani tušenia, že by to mohlo niekedy fungovať. Osobne som jazdil asi dve sezony na bezdušakoch z klasickymi ultraligtami ale z nejakym sajrajtom vo vnutri, bez ktoreho by mi klasik pneumatika vyfučala za par hodin-minut.
Jenže s timto pristupem jezdis do dnes na ocelovem kole s pevnou vidlici,brzdy by jsi nemel V-brake o kotoucovkach nemluve.A vzadu tak max.7-kolecko.
Jeste doma takove kolo mam v dobrem stavu.Jezdit se na tom necha stale slusne ale proti dnesnim kolum je to proste jinde.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
No lenže ja si nekupujem každy rok nové kolo za 2.5tis ojro ako niekto BMW len preto že je tu niečo nové a musim to mať aj ked mi to je na ko..t! Keby som to kolo ktoré aktuálne mám Lap. Zesty 514 asi 4000km dál preč tak pochybujem že predam za liter a vyhodim dalšich 1500,-é za trošičku väčšie kolečka, len preto že to je in. Doma tiež každy rok nekupujem novú telku len preto že novšia je otoľko lepšia že bez nej sa jednoducho neda žiť! Mne svet zadarmo nedava peniaze aby som kupoval veci ktore jednoducho k štastiu nepotrebujem, jasne až mi kolo povie bay tak si kupim nové z 27,5-kou aby som bol in!... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Ja si koupil nove MTB po 16 letech.Na starem jsem mel V-Brake,26kola,obyc odpruzenou vidlici,dusove plaste a vzadu 8 kolecek,vepredu 3.Ram hlinik.Ted jsem koupil kolo za 2000eur,kotoucovky,29kola,bezdusaky,karbon ram,slusnou vidlici,vzadu 10kolecek,vepredu 2.Vubec me nenapadlo nadavat,ze jsou to vsechno hova.... A az si za x let budu kupovat dalsi,tak vim ze budu mit vzadu kolecek 11 a vepredu 1.A nevidim v tom problem.A i ted mam dvoje kola.Jedny s ostrejsim vzorkem,jedny na sucho.A nevidim problem v tom predelat jedny na galusky.
Upravil vevis dne 28.09.2014 20:20
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Bezdušáky s mlíkem Notubes, dolívám co 3-4 měsíce, pro jistotu. Bez mlíka to utíká kolem ventilku. Každopádně se svýma 95 kilama foukám cca 2,2-2,5, podle toho, kam se chystám jet, 1,8 by mi asi nestačilo. Mám ve zvyku před jízdou vždycky zkontrolovat tlak...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Ja mam asi 82kg.Kdyz dam 2 nebo vic tak uz mi zadek na korenech odskakuje a je to tvrde.Mam tam hutchinsny s nejakym vyztuzenim bocnice.Asi diky tomu se pocitove zdaji vic nafoukle nez ve skutecnosti jsou.Patri k tezsim plastum,ale proti defektu fakt dobry.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Ja mam asi 82kg.Kdyz dam 2 nebo vic tak uz mi zadek na korenech odskakuje a je to tvrde.Mam tam hutchinsny s nejakym vyztuzenim bocnice.Asi diky tomu se pocitove zdaji vic nafoukle nez ve skutecnosti jsou.Patri k tezsim plastum,ale proti defektu fakt dobry.
jo, ale ty jezdíš HT, ne? Já na 140 aktivního zdvihu to necejtím, ale když jedu jen les, dávám max 2,2
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10