Pokud to půjde ověřit si servisní historii, když dostává co má je to neuvěřitelnej držák.
Jinak vše co u jiných motorek, uložení kyvky, stav přední vidlice, ráfky, krk řízení atd.
Při pádech to trpí na chladič, tak jeho stav.
Trpí tam i baterka, ale ta, stejně jako řetězovka, kotouče a desky jsou věcí kompromisu případně za lepší cenu motorky samotné.
Je to dobra masina, ale od 110 km/h to je vibrator jak svina!
Jinak, je to 15 let stara masina a vetsina se prodava s nabehem od 30ti do 40 000 km. Coz je hodne divny. Vetsinou jsou to motorky tahany z It a podobene. Osobne bych v klidu vzal moto s vyssim nabehem, ale od majitele, kterej ti rekne kdy a co menil. Protoze me se pak stalo, ze jsem po koupi menil celou spojku, vodni pumpu, gufera ve predni vidli,cela elektrika blbla...
Pokud resis spotrebu, tak od roku 2002 se tam davala jina ridici jednotka a motorka zere o pul litru min, nez starsi modely..
Koukni, jestli funguji vyhrivany gripy, jestli tachometr a otackomer nelitaji mimo, muze to blbnout..
Jinak tam neni nic spesl, na co by si mel davat pozor, nez u jinych motorek.. Takze zkontolovat, jak psal Mara.
Čau, já prodávám svoje GS. http://www.bmwgs....d_id=28663
Klidně se přijeď podívat. Řeknu ti k tomu všechno co tě bude zajímat a třeba se ti ta moje bude libit...
čau labus01, troje GS se mi moc líbí, i cena je dost dobrá na tož že jí prodáváš s kufry atd. takhle luxusní cenu jsem ještě neviděl. Hodně o ní přemýšlím. Jen je problém, že zvažuji koupě až na příští sezonu.
čau peredo, právě že tomu se chci vyvarovat. Koupit mašinu za 70tis. a ještě do ní vrážet... S tím vibrátorem si mi neudělal radost. Už 9 let jezdím na jawě 350/640-1, která vybruje jak sviňa, tomu jsem se chtěl vyvarovat, i když u jednovála se to dalo čekat :-). A co dálnice? Zvládá jí dobře?
Michal21 napsal:
proc 650? podle me je to slaby...
Proč 650? Protože nový 800 jsou moc drahý a starší 1150 nebo co se to vyrábělo, mi přidje zase až moc silný. Taky mi šlo o váhu, 30% km najezdím v terénu, tak jsem si dal strop 200 kg.
snekite napsal:
čau peredo, právě že tomu se chci vyvarovat. Koupit mašinu za 70tis. a ještě do ní vrážet... S tím vibrátorem si mi neudělal radost. Už 9 let jezdím na jawě 350/640-1, která vybruje jak sviňa, tomu jsem se chtěl vyvarovat, i když u jednovála se to dalo čekat :-). A co dálnice? Zvládá jí dobře?
Neni to tak zly. A dost zalezi na pneu - kdyz nasadis "kostky" od Mitasu, je to mazec od od 80km/h, ale s necim lehce silnicnejsim (Heidenau Scout K60, napriklad) se to docela da. Obycejne jsem jezdil tak kolem 120km/h max, vic uz mi prislo zbytecny.
No pánové nestrašte. Moje manželka najela na F650GS za 5 let cca 60000 km.
Vše na Mitaskách 07 a abychom se na dovolené někam dostali tak cestovní rychlostí okolo
110 km/h. Po dálnicích i 130 km/h. Vím, není to žádný závodění, ale na to jsou fakt už jiný motorky.
Myslím, že na jednoválce je to velice komfortní a všestranná motorka.
...teda jestli dvojsvíčka 2004 není naprosto "jiná" motorka, než ta o které tady píšete Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra