... tak černý HB padáky stojí cca 4700 a wunderlich cca 5300 ...
zajímalo by mě u těch HD jak je pevný ten zadní úchyt ... příjde mě že při pádu z boku se tak ohnutá trubka ohne a bouchne do startéru nebo převodovky ..
nějaký zkušenosti v tomhle směru ?
Ja jsem po delsim dumani zustal u pouziti techhle:
....proste bez padaku, jen dobry kryty hlav. Nechci to zakriknout, ale zatim nelituju.
Prostě mne u 1150 zadny padaky nepresvedcily, ze v nekterych situacich nenadeleji vi skody nez uzitku.
Zvlast to uchyceni pod nadrz a blizkost k teleleveru ve mne nebudi duveru.
Upravil morabo dne 10.04.2012 16:25
Maiali nel Fango!
... tak jsem včera namontil padáky Wunderlich a dostat "ježka z klece" resp. do klece by bylo asi snadnější :-)) ...
... no pravda je , že jsem nakonec rezignoval a potupně vyndal přední kolo i s blatníkem a pak to šlo ...
kdybych to udělal hned, ušetřil bych si cca hodinu nervů a nadávání (si) a jeden malý škrábanec :-(
(né nadarmo to s tím kolem doporučují v návodu :-) který jsem si přečetl až po "souboji" :-))
(ch)stepan
Celý SW motech padáky se neosvědčily .. padl jsem v malý rychlosti na silnici ... proběhla deformace v ohybu (doslova se splácla trubka) a promačklo mi to dole svod...
Navařil jsem si tam rozpěru a od té doby netstoval
Edit: Tuším že Milosch předělával tohle blbý uchycení pod šusplechem .. někde to i fotil. Teda snad to byl on
Upravil Pertla dne 18.05.2012 13:21
Vytiahnem túto staršiu tému - riešim padáky na svoju novú 1150 a neviem sa rozhodnúť - poradíte? Kryty hláv mám od TT, ale do začiatku by som rád aj padák.
Najviac sa mi páčia tieto (asi originál?), ale nenašiel som ich v žiadnom eshope. Predávajú sa ešte?
Z českej produkcie (Grave) sa mi nič nepáči, je to strašne obrovské. Pátral som v Poľsku a našiel som
1. bez montáže pod motor
2. s montážou pod motor - niekto ste písal, že sa motorka v teréne na tom môže seknúť
3. podobné ako 2, ale lepšia montáž pod motorom
No a teraz babo raď! Nemlátite si s padákmi 1 alebo 2 pri jazde v stupačkách holeň o padák? Máte niekto skúsenosti s podobnými ako 2 alebo 3 - je to poľská produkcia, cena dobrá, ale vydrží to niečo? Prípadne kde zohnať 1?
Bál bych se v tomhle provedení o škrtání v zatáčkách o silnic. Sou dost nízko. Ale pro někoho kdo nejezdí nějak vostře to nevadí. Uvidíš sám,popřípadě budeš chytřejší při další výrobě.
Ahoj,ma nekdo na GS tyto padaky? Pripadne nejake zkusenosti ohledne funkcnosti? U ostatnich padaku se mi moc nelibi to uchyceni pod nadrzi. Diky za rady.
Ahoj,ma nekdo na GS tyto padaky? Pripadne nejake zkusenosti ohledne funkcnosti? U ostatnich padaku se mi moc nelibi to uchyceni pod nadrzi. Diky za rady.
Regis napsal:
Vytiahnem túto staršiu tému - riešim padáky na svoju novú 1150 a neviem sa rozhodnúť - poradíte? Kryty hláv mám od TT, ale do začiatku by som rád aj padák.
Najviac sa mi páčia tieto (asi originál?), ale nenašiel som ich v žiadnom eshope. Predávajú sa ešte?
Tohle jsou originál BMW padály na 1150GSA. Určitě se ještě sehnat dají ale připrav se na šokovou cenu. V době, kdy jsem si je pořizoval jako doplňkovou výbavu (ne součást dodávky motorky) vyšly na víc než 20 tisíc.
Jsou to jedny z nejlepších padáků na 1150GSA ale mají pár nevýhod pro ježdění v terénu:
- ten konec trubky zaslepený špuntem se od pádů dřív nebo později roztrhá, špunt někde po pádu ztratíš a pak to krásně řeže kalhoty.
- do té samé trubky se bezvadně trefuje mezerou mezi koncem kolenního chrániče a botou. Pokud nepoužíváš normální MX chrániče, které jdou až do boty a nebo kombinaci s vysokými botami (MX), tak budeš mít modřiny na holeni při každém nárazu, kdy ti nohy půjdou dopředu.
- sundávání zejména po pádech je příšerný. Mechanici v Autecu vždycky strašně nadávali. Uvnitř té trubky je šroub, když se ohne, je to problém a když se to servisuje (výměna oleje), tak musíš padák rozebrat a ono to bylo po pádech tak napružený, že to potom byl fakt problém dostat zpátky i když se to páčilo 2m ocelovou trubkou. Fakt ta montáž a demontáž po regulérním offroad blbnutí není nic příjemnýho.
Jinak je to to kvalitní a pevný padák. Já měl na začátku padák od Grave ale po půl roce jsem ho vyměnil za tenhle i když stál tu šílenost. Vydržel strašný věci ale musíš si zvyknout na ty nevýhody co jsem psal.
Upravil TomasTT dne 11.10.2013 12:31
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
mara napsal:
Já je neznám, mám jiný, ale řek bych, že servisák, co Ti bude dělat ventily Tě prokleje.
Ventily si delam sam a neni to tak casto tak padaky sundam,z toho strach nemam.
Tak to jo, já bych ale stejně volil něco míň komplikovanýho už s ohledem na pády a následný demontáže a montáže pádem předpjatýho padáku.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
to mara: Tenhle mi prave prijde komplikovany nejmene ze vsech co jsem videl a je za takovou cenu,ze mi ho nebude lito zahodit kdyz ho znicim. Jen jde o to jestli pri padu aspon neco vydrzi.
to Tomas TT: Mam 1100gs. Netusim jestli na jedenactku pasuje padak z 1150GSA .
Hlavne se mi zadny z padaku co jsem videl nelibi,tenhle od rdmoto by se mi i libil,ale zas nevim jestli mi k necemu bude kdyz bych s tim placnul. A je za fajn cenu tak bych se netrapil rovnanim a koupil jiny.
- sundávání zejména po pádech je příšerný. Mechanici v Autecu vždycky strašně nadávali. Uvnitř té trubky je šroub, když se ohne, je to problém a když se to servisuje (výměna oleje), tak musíš padák rozebrat a ono to bylo po pádech tak napružený, že to potom byl fakt problém dostat zpátky i když se to páčilo 2m ocelovou trubkou. Fakt ta montáž a demontáž po regulérním offroad blbnutí není nic příjemnýho.
mechanici v Autecu suhdavaj při výměně oleje celej padák? Tam přece vyšroubuješ a krajích ty šroubečky M5, příčku mezi levou a pravou stranou a je hotovo, já ho nikdy celej nesundaval...