Pokud chces specialistu na baterky tak ti poslu cislo. Je moznost plne trakcnich baterii ale kdyz ti odejde motorova baterka tak jsi v haji. Dnes jsou baterie do aut se systemem start/stop a kombinuji funkci...
Jak rikam, mohu poslat cislo at si unasnis co chces
Díky, už se mi ozval můj guru přes tyhle instalace, důležitý rozdíl není žádný. Budu kupovat baterku pro nástavbu, potřebuju 180 Ah, u Varty máme velké slevy ale narazil jsem na tenhle drobný rozdíl, tak jsem chtěl mít jistoru.
Motorovou baterku mám novou, kvalitní, z prvovýroby, s velkým startovacím proudem, s V8 točí jako s větrákem a zase tak často neodcházejí, vlastně mi během cesty v autě nikdy neodešla a to mám řidičák skoro 40 let. Vestavba ji ždímat nebude a pro jistotu budu mít pomocný startovací zdroj, který budu využívat i jinak, abych šetřil při delším stání nástavbovou baterku (nabíjení mobilů atd.).
Ivan napsal:
Krásný, ale ten se tam pokud vím nemontoval a navíc se mi blbě drží, klouže v ruce, v zimě studí. V tomhle asi zůstaneme u originálu, i když Drákula měla dřevěný volant v Alfě a byla spokojená..
Ahoj. K tomu volantu... Tyden zpět jsem obdivoval volant v Transportéru kterym jezdí čalouník Pavel Šatava z HK. Osobně vyráběl z originálu. Část nádherné pravé dřevo ,tuším třešeň,ostatní potah kuží s ručním stehem.Samo kuže i na středním panelu volantu.
Pavla jako čalouníka z HK zná jistě mnoho zdejších přešitých sedel.
martin
Jinak loni začalo dělat systémové řešení tuším AL-CO pro zástavbu do obytných aut....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ivan napsal:
Krásný, ale ten se tam pokud vím nemontoval a navíc se mi blbě drží, klouže v ruce, v zimě studí. V tomhle asi zůstaneme u originálu, i když Drákula měla dřevěný volant v Alfě a byla spokojená..
Ahoj. K tomu volantu... Tyden zpět jsem obdivoval volant v Transportéru kterym jezdí čalouník Pavel Šatava z HK. Osobně vyráběl z originálu. Část nádherné pravé dřevo ,tuším třešeň,ostatní potah kuží s ručním stehem.Samo kuže i na středním panelu volantu.
Pavla jako čalouníka z HK zná jistě mnoho zdejších přešitých sedel.
Ale pozor, to je dost zajímavé, P.Šatavu trochu znám, kdysi mi dělal sedlo na ADV. Asi se za ním vydám, díky!
Dnes je to alkovna, integrál, polointegrál a dodávka, vše v dané skupině na pár unifikovaných podvozcích, se 3 unifikovanými motory, interiér i exteriér přes kopírák. Ale tenkrát to byla navíc krása:
Ivan přiložený následující obrázek:
Když má někdo tatrovku, i takhle to jde. Žádná změna na obytné auto v TP, prostě vezu náklad a co je komu do toho, že v něm i bydlím...
Ivan přiložený následující obrázek: