Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Prosinec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
 
Moje 1100 GS
cz
#1 
Přidané 07.08.2007 19:53

Příspěvků: 162
Registrace: 03.06.07
Jen jsem se chtěl pochlubit se svým GS...Pfft

fotoalbum.o2active.cz/nsfrt/ukazkove-album/ttt0512244d68262be0.jpg
Upravil cz dne 07.08.2007 21:04
 
TomasTT
#2 
Moje 1100 GS
Přidané 07.08.2007 21:05
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Nemám osobní zkušenosti s 1100 a těch výztuh se tady prodalo na prstech jedné ruky, takže fakt nemám praktické zkušenosti ale podle toho, co jsem pochopil, je ta výztuha zpevnění v případě když motorka skočí nebo když máš hodně zatížený nosič a podsedlovky obecně a na malém skoku se váha vynese do jednoho bodu - do té převodovky. Neřeší to boční síly, nárazy ze strany apod. Co se týká stupačky, tak tam to praská zase na odlitku převodovky - kam se všechna váha přenese při extrémní zátěži. Boční tlak podle mě moc ošetřit nejde a prolomit se může i 1150 s jiným odlitkem.
Věřil bych tomu, že po tom pádu co popisuješ to být nemohlo. Po vymetení díry mohl zadek skočit nahoru, to už bych si představit uměl a pokud jsi měl náklad věcí a péro už je trošku unavený, mohlo to jít i vzadu do dorazu. A téměř určitě jsi vymetl tu díru i zadním kolem i když jsi vnímal jen to přední. To bych odhadoval spíš než ten pád. Je to všechno jen o tom, o kolik se ta hranice posune. První motorka, která měla být navržená tak, aby vydržela skok, byla R1200GS. Všimni si, že ani 1100 ani 1150 a Adventure nebyla nikde na oficiálních fotkách "ve skoku" - protože oficiálně nebyly na takovou jízdu stavěné. Každopádně koukni na tu výztuhu - pokud šel tlak přes ní, nepochybně to na ní a na odlitku kde dosedá muselo nechat stopy, deformace apod. Jestli ne, tak šla síla jinudy.

*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
cz
#3 
Moje 1100 GS
Přidané 07.08.2007 21:11

Příspěvků: 162
Registrace: 03.06.07
Díky za reakci.

Mezitím jsem editoval příspěvek, aby jsem fórum nezanášel 2x stejným tématem.

Na té výztuze od vás jsem žádné poškození nenašel - asi mi nezbyde než koupit nový odlitek a doufat, že se to nestane znovu.

Ještě jednou dík za radu...
 
Ivan
#4 
Moje 1100 GS
Přidané 08.08.2007 13:02
Avatar člena


Příspěvků: 3877
Registrace: 10.02.07
Neboj, nestává se to běžně, i když těch případů pár bylo. Souhlasím s TomášemTT, nastane to při extrémnější jízdou v terénu, skokách, popř. jízdě s těžkými kufry a topcase, popř. i spolujezdcem, a to vše opět v náročném terénu a rychlejší jízdě. Já neměl za 7 let na 1100 a 2 roky na 1150 nejmenší problém. Jsou jezdci, co varazí do terénu plně naloženi, všechna předpětí i útlumy dají maximálně natvrdo a jezdí jako závodníci. Pak to chápu...
 
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 125
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,732
Nejnovější člen: Preker

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.11 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI