Diky za info, z toho Autecu fakt radost nemam (nejak jsem tusil ze to tak bude, ale doufal jsem v jinou odpoved)
Ja budu potrebovat tak 47/48 dle kopyta, no uvidim.. jenom doufam ze nedopadnu stejne jako s civilnima botama ... tj. spatne.
Ještě o číslo větší a už bys k tomu dostal i vesla
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
info k Oxtar botkam:
Botky Oxtar vzor 2007 se uz nedodavaji, takze obchody jenom doprodavaji zasoby. Potiz je v tom ze nove botky vzor 2008 jeste nejsou.
Oxtar Infinity velikost 47 nesedi, BMW Santiago velikost 47 sedi, takze jsem je koupil.
Vcera jsem ale zaznamenal jednu neprijemnost, dost spatne se v Santiagach radi. Nejak se mi to bota nemuze vejit pod radicku. Uvidim co s tim pujde udelat.
jazz napsal:
Oxtar Infinity velikost 47 nesedi, BMW Santiago velikost 47 sedi, takze jsem je koupil.
Vcera jsem ale zaznamenal jednu neprijemnost, dost spatne se v Santiagach radi. Nejak se mi to bota nemuze vejit pod radicku. Uvidim co s tim pujde udelat.
Stejný jako na 1150GS - řadit hranou boty, což znamená jinou páčku. Je to pitomost ale u 1150 to podstatně zlepší přesnost řazení. Zkus se zeptat jiných uživatelů, já jsem zaujatej.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Na radicku jsem uz koukal, pokusim se ji trosku zvednout (jenom musim prijit na to, jak sundat ten sroubovaci kus), netusite jak na to (kladivem) ?
Stejný jako na 1150GS - řadit hranou boty, což znamená jinou páčku. Je to pitomost ale u 1150 to podstatně zlepší přesnost řazení. Zkus se zeptat jiných uživatelů, já jsem zaujatej.
V podstate se pod tu packu poradne nevejdu a ke vsemu mam pocit, ze radim palcem u nohy. Teoreticky by to mohl vyresit nakup nastavitelne packy od TT + ji trochu zvednout nahoru. Byl jsem v podstate nucen radit "hranou" boty, ale dobry pocit jsem z toho nemel. Budu to muset jeste vyzkouset
Podstatný je, aby ta páčka měla relativně ostrou hranu. Pak to jde hranou úplně skvěle. Já nastavoval tu stavitelnou celé odpoledne, než jsem našel polohu na jedny boty a na druhé boty. Musím to nastavit podle bot - něco jiného na kožené enduro a něco jiného na plastové MX. Ale fakt to funguje, tohle opravdu hodně pomůže v přesném řazení, když neodhadneš nějaký výjezd a jedeš třeba na 2 a kriticky potřebuješ přeřadit jinak to chcípne, tak nějaký strkání boty pod řadičku nehrozí, zejména při jízdě ve stupačkách což v těhle situacích je skoro vždycky. Takhle jen drncneš do řadičky nějak bokem a je to tam. Opravdu super.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ja ve stupackach moc nejezdim a offroad uz vubec ne. Razeni by melo byt plne zautomatizovane, bezproblemove. Prubnu postelovat packu a pak uvidim jestli to bude pouzitelne. Kdyz nebude, tak se zastavim
jazz napsal:
Ja ve stupackach moc nejezdim a offroad uz vubec ne. Razeni by melo byt plne zautomatizovane, bezproblemove. Prubnu postelovat packu a pak uvidim jestli to bude pouzitelne. Kdyz nebude, tak se zastavim
Diky za rady.
Taky jsem to řešil. Nevešla se mi bota pod řadičku,když jsem koupil svoje GS. Stačilo vyndat ten šroubek,co jí zajišťuje. Nestačí jen povolit,protože tělo šroubu prochází drážkou v ose řazení. označ si polohu řadičky třeba fixem zepředu na osu a pak jí sundej. Jde to blbě,pak to skočí a nevíš jak tam byla a o kolik jí pootočit na tisícihranu. Uvidíš,že to takhle vyřešíš.
jazz napsal:
Ja ve stupackach moc nejezdim a offroad uz vubec ne. Razeni by melo byt plne zautomatizovane, bezproblemove.
Diky za rady.
Kup skutra, automatickyho
ja nasel na 1200 a to same i ted na adve presnou pozici, povolit tisicihran a dat vyse presne o jeden zoubecek a je to fajn vsede i ve stoje [ale nemam paznechty jako vy nekteri..ma skrovnou 43, delkou setrim abych mel na jine koncetiny....]
Tom @
jednou jsem byl Tome uprostred louze asi deset metru dlouhy, dole bahnite koleje rozjezdeny od aut, skoro az do prostredka jsem jel na dvojku, ale tam jsem zpomalil, neslo to dal na dvojku, klepnu ko radicky abych tam dal jednicku, chvilku cekam se splou spojkou, protoze jsem prejizdel jeden rigol a rozhodil mne, chtel jsem ho nejdriv v klidu jeste prejet a pak pomalu pridavat jednicku.... vse podle planu.... a kdyz uz jsem to prejel a vlastne uz ztratil rychlost, pomalu pridavam plyn....a nic.... vice, ale porada nic, to uz jsem balancoval na miste jak slapacky a teprve pochopil, ze motor rve, ale nezabira, z dvojky jsem totiz dal jenom neutral a blbec celou dobu cekal se spojkou a neutralem ..... ale kdyz to doslo, zkusil jsem to tam na posledni nakopnout [tu jednicku] ale to uz jsem vravoral a jak jsem nemel ani nohu k dispozici [snazila se dat jednicku], ani jsem si jiz nemohl odsplapnout a polozil se jak dlouhej tak sirokej doprostredka louze...ja debil - to je o tom, jak pises, ze ve chvili kdy jses vestoje a nezbytne potrebujes tam dat kvalt, vetsinou se to nejak posere a jses na zemi...
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Provedl jsem pruzkum bojem dle popisu a ani po detailnim ohlodani mista cinu jsem nenasel nic coby pripominalo sroubek prochazejici svym telem drazkou v ose razeni.
No, nastava zcela obvykla situace... hura pro manual... kam jsem ho vlastne ....
jazz napsal:
Provedl jsem pruzkum bojem dle popisu a ani po detailnim ohlodani mista cinu jsem nenasel nic coby pripominalo sroubek prochazejici svym telem drazkou v ose razeni.
No, nastava zcela obvykla situace... hura pro manual... kam jsem ho vlastne ....
Doc: Leda tak maxiskutr, ty ostatni bych rozsedl.
to neni mozny, ze's to nenasel, je to torx sroubek u o osicky radicky
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Ja jsem pocitacova krysa, tak se nediv
Nicmene nasel jsem uz nakres, kterapa cast to asi bude ?
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/Diagrams/B0000528.png
stastne cislo je 13
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic