Posledni dobou spis krosim nez vyrazim na GS, cim vic jezdim na maly moto tim vic me bavi pomaly technicky pasaze. Zavodnik se me nikdy nebude, kdyz naberu trochu rychlost tak pud sebezachovy velmi rychle prebije radost z rychlosti, tak se radsi drzim kopcu atd..
Par videi, nedavam sem vsechny, jestli vas zajima obcasny 5 minut video z vyletu po Arizone tak se subcribnete na Youtube, tam jsou vsechny.. jeden manik co se mnou jezdi zacal taky vozit gopro, tak mam konecne i obcas nejaky video na kterym jsem ja, dalsi ted kupuje drona, na to se tesim jak malej protoze z toho budou z ty mistni krajiny zabery uplne fantasticky..
Table Mesa, kousek na sever od Phoenixu - 2 roky zpatky to byl muj prvni vyjezd do terenu na GS, vubec jsem netusil do ceho se poustim, ja i moto jsme to prezili ale porad jsem to mel na seznamu ze se tam chci vratit. Pred rokem jsme pohoreli hned na tom prvnim kopci, dost se tam meni teren podle toho jak zaprsi, je tam nakonec i videt ta vymleta silnice..
YouTube Video
Tohle video je spis pro zasmani, nekdy tak pred rokem kdyz jsem na tomhle miste byl na GS tak mi ten samej manik (z Danska) zablokoval cestu kolem a skoncil jsem tam hlavou v bahne, tentokrat se karta obratila.. proto ten komentar "now we're even" a moje ochota mu jit pomoct
YouTube Video
Tady je jedny minimalne editovany video, pro predstavu jakej se tady da najit teren.. takovyhle sekce me bavi asi nejvic, zadny riziko ze to clovek posle nekam ze srazu a pritom vybornej trenink na balanc a spojka/plyn.
YouTube Video
A cely video z ty vypravy na sheep Bridge, naposledy jsem tam rval GSo, Husky se pod prehradu vesla trochu lip.. a poprvy jsem videl vodu tyct pres vrsek prehrady, doufam ze to na jare pustej poradne..
YouTube Video
A kroseni po mistnich OHV (Off highway vehicle) parcich.. to se obavam v evrope asi nema obdobu.. ten kopec na konci videa je prudkej jak krava, x mesicu kolem nej jezdim nez jsem sebral odvahu to na nej poslat v dostatecny rychlosti aby se clovek vysapal az nahoru..
Moje prvni vyprava s GS klubem se kterym jezdim vedla na Harquahala Peak (1732m) asi hodinu na zapad od Phoenixu, odpad jsem po prvni etape protoze jsou houby umel, mel jsem silnicni gumy a byl jsem dopredu vydesenej pokazdy kdyz jsem sjel z asfaltu. Par tydnu dozadu jsem si tenhle kopec konence odskrtnul.. cesta nahoru je relativne v dobrym stavu proti tomu co obcas jezdime, nicmene co na videu neni videt je ze je to chvilema strmy jak krava.. to spis ukaze vyskovej profil, na 10km sterku clovek nastoupa vic jak 1000m. No kazdopadne to stalo za to..
V offroad parku do kteryho jezdim nejvic ("Wildcat", 40 minut od baraku na sever) jsem si vytipoval na mape 5 kopcu na ktery se chci vydrapat, zatim jsem zdolal dva, na videu je to ten prvni a posledni, na 3 dalsi tepre sbiram odvahu/zkusenosti. Rikam to porad ale pred rokem bych si fakt nemyslel ze nekdy budu vubec uvazovat o tom to zkusit, ted uz se na to dokazu kriticky podivat a odhadnout jestli na to mam nebo ne (a pak se seredne splest . Velka cast toho jak se clovek postupne zlespuje je fakt jenom v hlave, zacit verit sobe (a motorce) ale zase nebejt uplnej dement bez pudu sebezachovy A gopro opravdu nedokaze prenest to jak jsou ty kopce prudky.. ale ten vyhled stoji za to..
Uz jsem asi licil tu story jak jsem pred 2ma lety vyrazil na silnicnich gumach na pruzkum terenu na GS smer Table Mesa Rd a jak jsem bvl rad ze jsem se tam odsud dostal v kuse, pred mesicem jsme to jeli na kroskach (prvni video o par prispevku nahoru), ted jsme se tam vratili na GS a vubec jsme nevedeli co cekat, prihnalo se par poradnejch destu tak to tam vzdycky je prekvapko jak to zrovna vypada... to co mi pred casem prislo jako hazard se zivotem byla tentokrat prijemna nedeli vyjizdka s par zabavnejma sekcema
Tahle sekce jsme vedeli ze bude zajimava, chybi tam silnice tak clovek musi do reciste a zase zpatky nahoru.. pred mesicem to byla pohoda, deste to dost prerovnaly..
Poridil jsem stabilizacni gimbal na gopro, funguje perfektne, jenom musim jeste doladit jak ho pridelat na prilbu, zatim jsem ho mel na popruhu na hrudniku coz funguje vyborne nad odizolovani vibraci ale je to moc nizko.. zabery z prilby jsou z natvrdo pridelany kamery..
1, 25 tisic shlednuti tohohle fora... evidentne nejsou moje historky z pouste az tak nudny i kdyz si tu povetsinou vedu monolog
2, zase neco z GS soudku..
V sobotu vecer mi vola znamej (taky GSar) ze vyrazil se svym znamym na dvou GSech smer Sheep Bridge (viz par mejch videii tady), neni to tezkej teren (asi 50km po sotoline) ale pro nekoho kdo neni zvyklej jezdit offroad to muze bejt narocny, kdyz clovek neni v mentalni pohode tak stresuje, ztuhne a unavi se i lehcim terenu, znam to moc dobre..
X krat po ceste si overoval, ze je ten druhej manik v pohode a chce jet dal, kdyz dorazili na misto tak mu tam temer zkolaboval, chvili sedel na zemi a pak sel sbirat drevo ze tam budou travit noc. Meli kliku ze tam zrovna byl ranger takze ho jeepem odvezli zpatky do civilizace, muj znamej tam nechal svoje GS a odvez zpatky jeho motorku. U nas bych asi nebyl uplne klidnej nechat GSo nekde v lese pres noc, on tam nechal povesenou i prilbu, prece jenom to bylo nejmin hodiny cesty od civilizace a navic jeste na temer opustenym trailu, rek bych, ze kdyby tam stala tyden tak kolem ni projdou mozna dva lidi a na to ji tam odsud ukrast bez klicu by to chtelo nejmin vrtulnik Pro predstavu kde stala...https://goo.gl/ma...HbUjWtg5Jv
Nastesti ma jeste i CanAm (a Jeepa a Harleye a dve krosky...), tak ja jsem sed na Husky, on a dalsi manik nasedli do CanAmu a jeli jsme zachranovat GSo. Jeste to bylo zajimavejsi o to, ze nez tam tu motorku dostal tak vyrazil asi pul mile spatnym smerem a sjel par useku, ktery se sam necitil jet zpatky nahoru.
Mel jsem co delat se na rovnejsich pasazich drzet za tim CanAmem, jede to jak krava (1000cc) a na sotoline to ma preci jenom vyhodu 4 kol (pral to chvilema i 70+mph), na trochu rozbitejsim povrchu uz pak zase jasne vede kroska..
"Zachranna operace" byla jeste o to zajimavejsi ze mu na GSu (17k mil najeto) zacla odchazet spojka, na videu je to slyset jak steka, plus zabirala az na konci rozsahu tak jsem to obcas turoval jak amater.. (jak kdybych nebyl). Neni zdaleka prvni kdo si na spojku tady stezuje, vim o dalsim vodnikovi kterej ma stejnej problem uz pri 10k mil, obe motorky jezdej dost v terenu kde je clovek na spojce porad ale i tak bych cekal trochu vetsi vydrz, muj vzduchac ma ted uz pres 53 tisic mil a spojka (sucha..) porad drzi (je mozny ze byla menena nez jsem to koupil 20 tisic mil zpatky)
Zajimavy bylo okamzity srovnani stejnyho useku na GS a pak hned na krosce.. nebo spis jak je to neporovnatelny.. zpatky kdyz jsme potom jeli GS a za nim dve krosky tak to docela trefne prirovnal k tomu kdyz dve stihacky doprovazej 747ku.
YouTube Video
Kdyz jsme dorazili zpatky tak jsem mel aspon sanci CanAm na 10 minut projet v zajimavejsim terenu.. je to relativne zakladni model (bez turba, fabrickej podvozek) a i tak se to chova velmi pekne, jak vykon tak odpruzeni. V breznu snad budu mit sanci to projet na celej den poradnym terenem..
YouTube Video
No a samozrejme si na konec neodpustim klasickej zimni weather report.. to je odmena za ty letni 45ky, 30 je tady v tom suchym vzduchu perfektni teplota
Plawa :
Sice nejsem úplně pravidelným přispěvovatelem fora, spíše ho využívám pro čerpání informací a inspirace, ale za sebe.... prosím jen přispívej dál :-)
Je to neuvěřitelné sledovat, co tam s GS předvádíte za psí kusy :-) :-) A ty možnosti, příroda, cesty, volnost... to je něco, co musí být naprosto dokonalé a tady v ČR se dá jen těžko představit...sakryš.. tomu se říká využitá příležitost ;-)
tvoje historky z pouště a amarický šotoliny jsou fakt výživný máte to tam moc pěkný. Nechce se mi přispívat nevím co ti na to mám říct. Nechat motorku někde u nás přes noc a jet domů je pro mě něco nepředstavitelnýho Videa sleduju pravidelně a řekl bych že si se hodně otrkal co se terénu týká tak fakt projíždíš pro mě nesjízdný pasáže
moje fotky: https://plus.goog...6003/posts
Kam může kamzík, tam může GSo
jj, v pohode, necekam ze po kazdym prispevku nastave lavina chvalozpevu, jenom jsem rad kdyz vidim ze si tu nepovidam sam pro sebe
Vypada to ze brzo bude zase o cem mluvit, jestli vsechno dopadne tak o vikendu jedu do Los Angeles pro vodnika.. 2015, bilej s cernym motorem/kardanem, 10k mil, kompletni fabricka vybava (premium package, dynamic ESA, ASC, keyless, shift assist, enduro pro), prodlouzena zaruka, zaruka na kola/pneu, solidne vybavenej na offroad.. nainvestovano asi $28000, chce za citelne mensi obnos tak si asi udelam radost...
Plawa napsal:
jj, v pohode, necekam ze po kazdym prispevku nastave lavina chvalozpevu, jenom jsem rad kdyz vidim ze si tu nepovidam sam pro sebe
Vypada to ze brzo bude zase o cem mluvit, jestli vsechno dopadne tak o vikendu jedu do Los Angeles pro vodnika.. 2015, bilej s cernym motorem/kardanem, 10k mil, kompletni fabricka vybava (premium package, dynamic ESA, ASC, keyless, shift assist, enduro pro), prodlouzena zaruka, zaruka na kola/pneu, solidne vybavenej na offroad.. nainvestovano asi $28000, chce za citelne mensi obnos tak si asi udelam radost...
to ti přeju pokud s ním budeš spokojenej tak proč ne jen doufám že se s ním nebudeš bát jezdit v offíku
moje fotky: https://plus.goog...6003/posts
Kam může kamzík, tam může GSo
To rozhodne ne, na to ho kupuju/vybavuju.. uz ani nepamatuju kdy jsem byl naposled na vyjizdce, ktera by byla ciste asflatova (kdyz nepocitam vylety s pasazerkou, ta by me asi v terenu umlatila).
Konecne jsem se dostal k tomu otestovat gimbal v terenu... potencial to rozhodne ma, na krosce ho vozit nebudu, moc velka sance ze bych ho nekde urazil vetvi nebo zlomil kdyz to zalomim nekam do prikopu nicmene na GS na scenicky vyjizdky to bude fungovat vyborne. Na krosce jeste vyzkousim popruh na hrudnik, proti GS pred sebou clovek nema pristrojovku a plexi. Pridelal jsem ho na kloubovej uchyt takze ho muzu jednoduse otocit a tocit toho kdo jede za mnou..
Za mesic tu mam moto vypravu z domoviny, nejmin tyden z toho bude offroad jezdeni tak budu dokumentovat.
A jeste neco z kroseni... jezero Bartlett, prehrada pripravena na jarni tani z hor tak drzej hladinu nizko, idealni prilezitost na to se projet po mesicni krajine..
Mam seznam za $2500, neco jsou jsou veci bez kterejch se neobejdu (ochrana motorky, bagly na cesty), neco z toho jsou veci na ktery jsem zvyklej ale ktery nejsou 100% potreba (treba rychloupinaky na stelovani riditek).. vezmu to postupne
Horni padaky jsem dostal k tomu, akorat nejsou namontovany.. jeste koketuju s myslenkou potahnout ty bily plasty cernou folii, ale to je spis prace nez $
Dneska jdu resit pojistku,,to bude solidni raketa vzhledem k tomu ze je to v podstate uplne nova motorka, pocitam kolem $2200 na rok (vcetne kradeze a havarijka). Pak jeste license/registration, to by normalne bylo okolo $500 na rok, nicmene kdyz to clovek prihlasi jako primarne offroad (s cim nemam mentalni problem) tak je to za $25 na rok
Upravil Plawa dne 29.02.2016 16:24
Zajimavy bylo okamzity srovnani stejnyho useku na GS a pak hned na krosce.. nebo spis jak je to neporovnatelny.. zpatky kdyz jsme potom jeli GS a za nim dve krosky tak to docela trefne prirovnal k tomu kdyz dve stihacky doprovazej 747ku.
YouTube Video
]
To srovnání kros vs. gs je pro ty co nemají ještě osobní zkušenost parádní.
---------------
Život je cesta. Čím dál-tím líp.