"Spolková rada v Německu apeluje na snížení hluku způsobeném dopravními prostředky. V rámci této akce chce zakázat cesty motorkářů o svátcích a nedělích."
Už jsem to tu psal - příspěvek č.43
To je fakt hrozná chujovina. Ta banda "ekoteroristů" pěkně "tlačí na pilu".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Na Slovensku od r. 2021 sa bude na moto robiť emisná kontrola a kontrola dB. To bude radosti, hlavne u tých, čo majú tzv. ladené výfuky z Aliexpresu. Tak trochu s tým súhlasím, lebo robia viac hluku, ako jazdenia ...
Možná jsem to špatně zformuloval, v zasadě souhlasím s mr.GS - prostě tma nebudeme jezdit, a je třeba to ale říct i jinejm kteří tam chtějí jezdit...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
rak72 napsal:
A která hodnota v dB platí? Za jízdy nebo na místě při zvedlých otáčkách?
V techničáku u R1100GS mám: stojící dB/ot 94/3250; za jízdy 80 dB.
Platí hluk na místě. Na nějakém DE serveru jsem to četl.
to je zavádějící, to chce změřit, já mám toho remusa co má mít 86 dB myslím a má ve skutečnosti 93
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Před mnoha lety jeden známý, který se mimo jiné živí i překladem zákonů a plánů EU do různých jazyků říkal, že EU chce v budoucnu vyhnat lidi na cyklostezky a silnice budou jen pro bohaté. Jsem se mu vysmál.... obávám se, že se mu brzy budu muset jít omluvit.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Bydlím u hlavní silnice z Brna na Vysočinu. V týdnu Ok,ale v so a ne je to před barákem jak na velké ceně. Jakýkoliv zákaz homologovaných strojů je samozřejmě nesmysl,ale ruku na srdce,to co tady občas projede dost dobře nechápu. Ti borci jsou snad hluší,nebo musí jezdit se špuntama v uších. Buď je to skutr s vyrajbovaným výfukem co je slyšet ještě 5min po projetí,nebo chopper,co když jede okolo,tak se mi třesou sklinky v sekretářu. To udělá akorát plně naložená tatra z Pokrosu. Nemluvím o tom,že 50 v obci tady nejede nikdo. Buďme k sobě ohleduplní a nemusejí přicházet zákazy tohoto nesmyslného typu. Jsme běžná dědina před Brnem,tak se to nějak vsákne,ale ty lidičky v Alpách to musí dost hodně srát. Nedivím se.
Do budoucna by pro motocykly měla platit maximální hodnota 80 dB (A), přičemž jakékoliv výrazné překročení této hranice může policie trestat zabavením vozidla.
No a za dva roky 75dB a hura, mame tu elektro****itu. Oni do nas ten zelenej mor natlaci za kazdou cenu.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Na mě špunti čekají doma.
Hlavně s XR400R s laďákem, kterej řve s prominutím jak kráva při porodu mě špunti 2 minuty vyhlíží a nikdy nevědí z jaké strany se objevím (silnice, pole, louka).
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
To jsem čekal. Ale vážně, já bez špuntů nevyjíždím a pokud si je zapomenu nasadit, tak zastavím po sto metrech a nasadí. A to nemám laďák, kravál dělá vítr.
Slavek-xxx napsal:
Do budoucna by pro motocykly měla platit maximální hodnota 80 dB (A), přičemž jakékoliv výrazné překročení této hranice může policie trestat zabavením vozidla.
No a za dva roky 75dB a hura, mame tu elektro****itu. Oni do nas ten zelenej mor natlaci za kazdou cenu.
samozrejme ze v budoucnu budou (nejen) motorky pohanene elektromotorem, je to logicke, ma to spoustu vyhod ...
jen zdroj energie budou bud typy baterii ktere jeste neexistuji, nebo nejake palivove clanky