Dobří lidé.
Vím, že se tady takové příspěvky objevili ale nikde jsem nenašel tuhle specifikaci.
Střídavě bliká abs, vyresetuji a bliká stejně. Ujedu 80 km na zátah a až to parkuji začne to blikat zase na střídačku. Baterii jsem dával na zátěžový zdroj a hlásí 79 % kapacity. Diagnostika nic nehlasi. Zase resetuji a jede. A tak stale dokola.
Je me záhada,že vždy až na konci.
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
Baterie vymenena. Najezd cca 80 km. 3 krat startovani a nic. Dojizdim a pribrzduji. Pic a je to tam znovu.
Bud malo dobijim, nebo mozna to cidlo je daleko po vymene kotoucu.
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
Mně to dělalo úplně stejně. Typicky u toho dojíždění ke křižovatce, neutrál, ťuk o brzdu a závada se objeví. U toho jsem si všiml, že při tom trošku pohasla kontrolka neutrálu. Z toho jsem usoudil, že je při startu posilovače zjevně proudová špička, napětí na jednotce poklesne a elektronika ABS už to nedá. Domontoval jsem si paralelně na napájecí drát obří kondenzátor (a aby při zapnutí zapalování nenamáhal spínací skřínku- nabíjím ho přes odpor a připojuji relátkem)- a od té doby to funguje. To, že to pomohlo si vysvětluju tak, že pravděpodobně v té elektronické desce ABS po těch letech odcházejí právě ty stabilizační kondy...
Chtěl jsem být v životě šoustár. Splnilo se mi to na 50%. Jsem stár...
Na baterce bylo 11,5 V i pri nastartovani. Takze se proveril alternator a vymenilo rele. Dobijeni 13,9 na baterce takze dobry. Cidla ABS. Ve predu 0,58 vzadu 0,45 baterie je ok. Ale stejne to po resetu pri prvnim nebo max tretim zastaveni je znovu. Je trosku zvlastni ze se musi nabudit altik aby daval a po nastartovani do te doby sviti dobijeni. Na ten kondik asi nemam vitaminy abych to zvladl ????????
Hold ted uz musim zadat praci nekomu kdo to vyresi. Cislo klidne sem. Okoli Brna diky
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.
Na baterce bylo 11,5 V i pri nastartovani. Takze se proveril alternator a vymenilo rele. Dobijeni 13,9 na baterce takze dobry. Cidla ABS. Ve predu 0,58 vzadu 0,45 baterie je ok. Ale stejne to po resetu pri prvnim nebo max tretim zastaveni je znovu. Je trosku zvlastni ze se musi nabudit altik aby daval a po nastartovani do te doby sviti dobijeni. Na ten kondik asi nemam vitaminy abych to zvladl ????????
Hold ted uz musim zadat praci nekomu kdo to vyresi. Cislo klidne sem. Okoli Brna diky
Rozdíl mezi dvoutaktem a čtyřtaktem? Dva válce říkám vám.