Začala mi preblikávať kontrolka oleja v nízkych otáčkach do 2000otmin.Tipujem predbežne problém v nízkotlakom okruhu oleja (vytlačená pružina v reg. ventile ) a utekajúci olej k mazaniu prevodovky.2.možnosť opotrebované čerpadlo.3. moto má 120t km a začalo si poťahovať viac oleja(1,5 l na 7000km ) a tým utekajúci olej vo zväčšených vôlach.
Než začneš panikařit a vrtat do motoru, podívej se na kabelovej svazek u rámu vpravo nad motorem. Tipnul bych si, že je tam prodřená izolace a kostří ti kabel o rám. Stalo se mi totiž na Dakaru to samý...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Jojo a nebo vadné čidlo oleje, pasuje tam jak velikostně tak i parametry myslím čidlo ze škody 120.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...