Na motoru z pravé strany je okénko pod zátkou a v něm je vidět setrvačník. Když budeš točit motorem dokola, uvidíš na něm značku OT. To je poloha, kdy je jeden z válců v poloze, kdy se má seřízovat (ani jedna z vaček nebude tlačit na ventily, spíš budou mířit pryč, zatímco druhá strana bude na ventily tlačit. Pak otočíš o 360°zase na OT a motor bude zase v poloze, kdy se seřízuje ta druhá strana. Otáčet se může buď tak, že sundáš v předu plastový dekl co je přes řemen k alternátoru a na kliku nasadíš klíč. Takhle je to popsané v návodu. Můžeš ještě povolit svíčky, zařadit rychlost a točit zadním kolem. Pak taky motorem zatočíš.
na pravé straně cca mezi válcem a vstřikem takí malí černý bazmek.Vyrýpneš ho leda šrůbovákem ruků se tam stejně nedostaneš. Já točím zadním kolem a kókám na rysky na řetězových kolech rozvoďáků.
Kupredu spatki ni krok...
Priznávám moje chyba moc pozorně jsem to nečetl, setrvačník by se mi hledal ve válci asi špatně. Nedávno jsem jen tak listoval manuálem a na ty ventily jsem koukal, že se to dá asi seřizovat i podle řetězových kol rozvodákul. Jen ho ted nemám doma. Jak píše bohumil. ty jsou předpokládám pod těma plastovýma krytkama zezadu na válci. V nejbližší době se na to chystám. Na transalpu se sundal dekl a byly tam taky rysky na setrvačníku. Jen zjištuji co a jak. Dik za odpovědi.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Dobry den,mam dotaz ke zkusenejsim.Mam 1150gs jednosvicku 00' na pravym valci prasknul ventil a kus ulitnul do vyfuku,ten jsem vyklepnul s katu.Dotaz zni je nutno vynenit i ostatni ventily na teto prave hlave?a je nutno vymenit i levy valec ventily?myslim kvuli kompresi.Za jeden vypousteci na real.oem chteji 160 $,nechci byt skrt a zbytecne setrit ale vyhazovat zbytecne se me taky nechce,proto se zde ptam je-li to nutne.Diky za vecne prispevky.michal ...doufam ze timto dotazem neurazim zdejsi zkusene borce..jeste jednou dik