slonci napsal:
Proč vy všechno berete tak vážně? Úvodní příspěvek byla inzerce! Nikde tam nezněla otázka, jaký máte názor,pro a proti. Pokud chcete o inzerovaných věcech debatovat,otevřete si nové vlákno a nechte inzerci inzercí!!!!*pissed* Vždyť už je tady ve všem šílený chaoz!!!!!
Inzerce je inzerce. Pokud nechcete koupit,tak do toho alespoň nezasahujte. Ten,kdo bude chtít koupit, tak se ozve a nebo zeptá na názory a nebo prostě koupí!
Když pak někdo něco hledá ve starých vláknech,tak k danému tématu jsou maximálně 3-4 příspěvky a pak to máte místo chatu! A pak se všichni divíte,že se pořád opakují stejné otázky. Kdo by v tom ale hledal,když se musí prokousávat blbostma?
Dovol mi s tebou nesouhlasit, toto není prodej typu - Nabízím sadu pneu Tourance, protože mi sklerotická manželka koupila tento týden již druhou... Naopak jsem vděčný Petrovi, jak suše a věcně předestřel, že osazení stroje tímto zbožím přináší možnost problémů, a ne malých. A že se zdržel vyslovení vlastního názoru, raději se doplňkům této sorty vyhýbat, zase svědčí o tom, že již máme ochránce pořádku na úrovni.
Ne každý se dokonale ve složité legislativě orientuje a pro dalšího je třeba zase rozhodující jen extravýhodná cena. Nikomu nepřeju nic z těch katastrofických dopadů, kdyby to však teoreticky někoho mělo potkat a pak se ptal, proč mu nikdo z tolika zúčastněných neřekl, že to není bez rizika, povíme mu co? Asi že jsme nechtěli plevelit inzerci, aha...
[quote]Mr GS napsal:
Úplně vidím tu krásu...jedu si takhle po celodenním výletu a nestíhám se vrátit za světla domu.Ke vší smůle začne pršet,takže kromě mušek na plexi tam jsou ještě kapky vody a zevnitř se plexi trochu zamlží.Teď už zbývá jenom potkat v zatáčce trotla s xenonem...prostě paráda Doufám,že si to koupí co nejvíc lidí[/quote
Tak to s tou zamlženou přilbou a muškama na plexi ti asi uteklo.Pak napíšeš potkat trotla s xenonem.....Já mám xenony od TT a jsem spokojen.Viditelnost dobrá a nikoho neunavuju nebo neoslňuju.Pokud máš takovou přilbu co se mlží tak ti dám radu:Vyměň ji nebo si trochu otevři plexi ať se ti nemlží.Co se týče svícení s dálkovejma přes den.:jezdím na dálkové pravidelně a doporučuji to všem mejm kamarádům.Berte to tak že nikoho přes den neoslňujete a viditelnost je někde uplně jinde.Nejčastější nehodou motorkáře je když mu nedá auto které jede z vedlejší přednost a místo tohoto raději budu vidět, a nebudu brát ohled na někoho, kdo jezdí ze zaprasenym plexi od mušek a s přilbou která se mu mlží.Osobně doporučuju dálkové v letních měsících přes den určitě!!!!!!!!!!!!!!!!!
není tak docela pravda,že s dálkovýma světlama přes den neoslňuješ,není to tak hrozný jako vnoci ale i přes den,pokud je dlouhá rovinka,dokáže mi dálkové světlo protijedoucího auta i motorky pěkně zatížit oči.
ty xenony ikdyž jsou možná seřízené,úpořád do prostoru hodí tolik světla,že je to dost namáhavé a když se stímto vozem minem,já vletím rázem na krátkou chvilku do absolutní tmy,než se zase oči srovnají,přes hlavní sezónu sem noční jezdec a tyto světla mi dělaj problém,sám sem sice onich uvažoval,zatím zůstalo jen u úvahy
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
brtnik napsal:
Ono to sice nema homologaci, stejne jako spousta jinych veci napr od TT, nebo home made kufry nebo tmava plexi na helme atd....ale z vlastni zkusenosti to sviti o mnoho lepe a da se to nastelovat aby to neoslnovalo, za ty prachy to udela super sluzbu a sviti to stejne jako xenon od TT za 11 tis.
Ono by jste si jinak nemohli dat na masinu ani Mitasku,ani mrizku pred svetla, ani kufry Begr. Pravda, ze v extremnim pripade to muze prinest problemy.
Jen chci dodat, že zrovna světla homologovaný máme, bez toho by se to v Německu a v řadě dalších zemí prodávat nemohlo. Musí to mít správné zapojení, provoz jen jako přídavné dálkové (nebo u 1150 jako čistě dálkové). Věci, které homologaci nepotřebují, ji u nás nemají. Věci, které jí musí mít, taky homologaci mají. Někdy to nejde. Neexistuje mřížka na světlo schválená pro silniční provoz. Nemá jí nikdo, ani ta od BMW na 1150GSA byla jen pro "offroad". Některé díly překvapí, že zrovna u toho to vyžadují (třeba nástavce na řídítka, plexi štíty...) a některé ne (rámy na kufry). Ale obecně - pokud je někde v Evropě atest vyžadovaný, tak ho musíme mít. Třeba přídavné nádrže - trvalo víc než rok, než se to povedlo a dostali to TUV. Tyhle zkoušky mají dost radikální vliv na cenu, u některých věcí to dělá třeba i 30% z ceny. Někdy je lepší se na to vykašlat a ten výrobekj stáhnout.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
bystricke napsal:
není tak docela pravda,že s dálkovýma světlama přes den neoslňuješ,není to tak hrozný jako vnoci ale i přes den,pokud je dlouhá rovinka,dokáže mi dálkové světlo protijedoucího auta i motorky pěkně zatížit oči.
ty xenony ikdyž jsou možná seřízené,úpořád do prostoru hodí tolik světla,že je to dost namáhavé a když se stímto vozem minem,já vletím rázem na krátkou chvilku do absolutní tmy,než se zase oči srovnají,přes hlavní sezónu sem noční jezdec a tyto světla mi dělaj problém,sám sem sice onich uvažoval,zatím zůstalo jen u úvahy
Když jezdím v autě a jezdím docela dost tak při dálkovejch světlech na tě snad každej blikne a o tom sem měl možnost se mnohokrát přesvědčit.Při jízdě přes den na motorce s rozsvícenejma dálkovejma se mi nestalo jedinkrát že na mne někdo bliknul že oslňuju.....Jedinkrát ne a to na ně jezdím jen přes den.Všimni si přes den kolik jezdí aut s omylem rozsvícenejma dálkovejma a i když jezdím proti nim a jasně to vidím tak se mi jedinkrát nestalo že by mne osvítil tak že nic nvidím a to i v okamžiku kdy mu upřeně čumím do světla.Mnohokrát jsem toto svícení řešil zda oslňuji a nebo ne ale jednoznačně si stojím za tím že neoslňuji.Jsem jen vidět více než kdo jede na tlumené.
já bych nebyl tak radikální, živím se jako malý dopravce s kamionem, a už těsně po revoluci když jsme si dávali na návěsy dozadu takový tykadla jako obrysovky, ty co svítí dopředu i dozadu, tak stk katastróófe, na cestě pokuty.... a dnes? je to základní výbava a dokonce povinná, to samý boční pozičky na celém vozidle, to samý nebo za komunistů když jsme si do škodovek dávali třetí brzdový světlo z mlhovky, taky to byl obrovský problém ohrožující bezpečnost a dnes to má každý auto, nebo třeba na streše tahače mám 4 přídavný dálkový světla, který by tam podle zákonů neměly být, nejde ani tak o umístění, ale o počet, zákon je vyčerpán už základním osvětlením hlavní plus přídavný v nárazníku, jenže skuste si někdo v noci a za stížených podmínek jak se jede s těma mojema světlama na střeše kdy svítím celkem 8 dálkovýma a jak se jede jen se 4 základníma homologovanýma....... nedá se to vůbec srovnat, ale hlavně na zapnutý potkávačky mi nahoře v těch dálkových svítí obrysovky a to je pro některý policajty a stk problém, ale proč?? vždyť už z dálky je poznat že jede něco většího a tím je to přínos pro bezpečnost.
ale k tady nabízené sadě, pokud to dotyčný koupí a vše bude v pořádku zapojeno a seřízeno tak aby to svítilo stejně jako ty drahý od touratechu a nikoho to neoslňovalo tak proč ne? je to každýho věc, já bych se víc zajímal o to kdo to vyrábí, jak je to sestaveno, z čeho vyrobeno, například aby to po delším svicení nezačlo hořet, nebo třeba jen aby se to nezkroutilo od tepla, kvůli levnému plastu atd, počítám že je to čínská výroba, nebo tam odněkud takže bych se v případě zájmu první zajímal o kvalitu, jak už tu bylo napsaný předpokládám že kufry Begr(například, nic proti nim nemám) taky nemají homologaci, a rozčiluje to někoho?, ikdyž si myslím že jsou hodně kvalitní na motorce na silnici nemají co dělat, a neznám nikoho kdo by se nad tím nějak pozastavoval,
je dobře že nám tu bylo připomenuto že se mají dodržovat zákony, občas to všichni potřebujem, ale takový ohnivý odsuzování mě tu hodně překvapilo, pokud to někdo nechce ať je důvod jakýkoli, nemusí si to kupovat, a kdo to chce, i přesto že nabízející ihned upozornil že jde o nehomologovaný výrobek, taky je to jeho věc. vždyť nevíte kde s tím bude jezdit počítám že určitě jen po poli, a v lese a že ten les vlastní, protože jinak by porušoval zákony...........
psal sem že přes den to není tak hrozné,ale i tak oslňuješ,dost záleží v čem jedeš,jak seš posazenej vysoko,pokud jezdíš v náklaďáku je to přes den f pohodě
ostatní co sem psal,jsou mé poznatky z nočních jízd,přesuny 200 a více km
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal:
psal sem že přes den to není tak hrozné,ale i tak oslňuješ,dost záleží v čem jedeš,jak seš posazenej vysoko,pokud jezdíš v náklaďáku je to přes den f pohodě
ostatní co sem psal,jsou mé poznatky z nočních jízd,přesuny 200 a více km
já to chápu a beru i výhrady s oslňovánim, ale hned něco odsuzovat...... tomu nerozumím
že bych to přímo odsuzoval,to zatím ne,je určitě dobré vnoci krásně vidět
ale až stím bude jezdit celá republika,nebo většina,tak budu jezdit dom poslepu
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Při záměně jakékoli žárovky /H4, H7,H1/ za xenonovou výbojku i když je upravená na uchycení do držáku paraboly, tak stejně vždy nebude svítit tak jak má. Parabola světla má vždy tvar upravený podle typu žárovky -délka žárovky-délka vlákna- tvar vlákna. Xenon v normální parabole bude oslňovat.
Dan CB: on mluvil o trotlovi s xenonem made in china, bez jakykoliv homologace, s nespravnym lamanim svetla apod. Ne o xenonu orig. v autech, TT apod, proti nim nikdo nic nema.
A jestli kdokoliv tyhle uchvatny sady zastavate, prijedte, jeden muj prodavac je ma namontovany ve Vectre. Urcite se rad pochlubi a pochopite. V noci ho poznam na sto honu..
Já myslím že tu nikdo nikoho neodsuzuje za to, že si koupí nebo prodává xenony. Myslím že tohle není zaplevelené vlákno, je dobré když si někdo dá hledat XENON a vyjede mu tato inzerce i s názory jak negativními tak pozitivními a je jen na něm jak se rozhodne dál, zda koupí tento xenon nebo se rozhodne pro montáž dražšího(schváleného) xenonu třeba od TT.
Je pravda, že u nás moc policistů nezná tuto právní úpravu a proto je malá pravděpodobnost, že by vás mohli zastavit a zkontrolovat. Když já stojím večer na silnici(každá pátá noc ) tak zastavuji skoro každé vozidlo co má xenony(legální i neschválené) a ohlas řidičů je spíše pozitivní. Ti co to mají ve svých drahých vozech od výrobce vždy říkají, že už bylo na čase aby se tím někdo zabýval, že řidičů s neschválenými xenony jezdí stále více.
V případě jakýchkoliv dotazů (připomínek) můžete psát na mail nebo sms. Když budu vědět rád poradím. I já nevím vše, ale snažím se o to, abych věděl.
Přeji krásný den, Brno-azuro, pofukuje větřík. Vraťte se domů vždy v pořádku !!!
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Myslím si, že to je dobře tato debata. Někdo nabízí světla bez homologace a druhý napíše když si je koupíš a přijdou na to (což není nic složitýho) jak za to můžeš být penalizován. Takže, když si tu sadu ted někdo koupí tak už bude vědět co ho může potkat za problémy. Když si ji koupí někdo nevědomky a pak bude postihován tak bude dost překvapenej. Vy už ne.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
petrj napsal:
Je pravda, že u nás moc policistů nezná tuto právní úpravu a proto je malá pravděpodobnost, že by vás mohli zastavit a zkontrolovat. Když já stojím večer na silnici(každá pátá noc ) tak zastavuji skoro každé vozidlo co má xenony(legální i neschválené) a ohlas řidičů je spíše pozitivní. Ti co to mají ve svých drahých vozech od výrobce vždy říkají, že už bylo na čase aby se tím někdo zabýval, že řidičů s neschválenými xenony jezdí stále více.
nerikam, ze mam na tohle uplne jasny nazor... ale je opravdu spolecenska nebezpecnost ridicu s xenony takova, ze stoji za kontrolu PCR?
Ja jezdim posledni dobou dost casto okresky prvni tridu v noci... a mam dojem, ze zdaleka nejvic mne oslnuji:
- ridici se SPATNE SERIZENYMI SVETLY
- ridici co nevypinaji dalkovky
- ridici kterym sviti jen jedno svetlo (zato poradne), nejlip jeste bez parkovacky a na strane prilehle k protismeru..
...tak nejak si rikam, jestli ti co si namontuji xenony zaroven nemaji ta auta vic v poradku, nez nekontrolovana masa s H4/H7.
Mimochodem... mam homologovane 55W H7/H7 -- tusim +80% svitivost a sviti to hodne -- tj. taky s tim muzu snadno oslnovat a zaroven se to ale nabizi jako urcita alternativa ke xenonum(?) uz jsem zapomel pomer svitivosti...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
JARDAJBC napsal:
Pokusím se odpovědět všem. Nemá to homologaci hovoří za vše,nesmí se používat na veřejných komunikacích bez diskuse.Proto ta nízká cena.Homologovaný xenon jeden stojí cca 10000,-kč.Jinak je to funkční-ověřeno.Tlumené světlo neoslňuje protoře parabola má od výrobce jiný tvar než dálkové světlo.Originál jsou tam také dvě stejné žárovky H7. Xenon do plné svítivosti se musí "nažhavit" odhaduji cca 1 sec.V praxi to řidiči nevadí protože pořád už svítí tlumené světlo.Světelná houkačka
má při krátkodobém bliknutí sníženou svítivost.Závěr. Legálně lze použít je pro off-road. A teď jen humorně.K ceně se dá zaplatit 4x pokuta po dvou litrech a jsem teprve na ceně jednoho homologovaného xenonu. Na STK nasadím zpět H7 které jsem předtím nevyhodil a při off-roadu vidím 3x jasněji.Škoda že za tu cenu se nedají sehnat homologované/rád bych vá je nabídnul/ protože jsou už dneska jsou naprosto funkční. A skutečností je i fakt že nehomologovaných doplňků je i od renomovaných firem většina.
Příspěvek přesunut
A když to bude dejme tomu v Rakousku? Pokuta v řádech vyšší(nemáš prachy=kauce=zabavení motocyklu)+odstavení moto a zákaz jízdy pokud závadu na místě neodstraníš, může následovat doprava domů po vlastních a zpět a co já vím co ještě...... pak to nebude 2 litry ale třeba 500 ojro a to se vyplatí. To Hicks: společenská nebezpečnost hmm hmm to je otázečka pro právníky. Každopádně je to přestupek proti BESIPu.
Dám příklad: Pojedeš autem a nějakej náruživej tuningář se svojí šáde a xenonama si to pofrčí v sobotu kolem 3 hodin ráno někde po okresce se ti přilepí za prdel.Ty se mrkneš za sebe co za vola se to přiřítilo na sekundu odklopíš zrak od vozovky a co čert nechtěl proti tobě najednou stojí dvě šestnáctiletý holky co se vrací nad ránem z diskotéky z vedlejší dědiny, ale jelikož jsi se předtím plně nevěnoval řízení nezaregistroval jsi je. Budu pokračovat, tím že ti dám na výběr, jestli chceš zemřít ty( + spolujezdkyně třeba, tvoje přítelkyně), nebo necháme zemřít ty holky bo do nich vletíš se vší parádou...... A máme tu krásně zkaženej život kvůli kokotovi co si koupil xenony za litr a měl s nima jezdit jen po polňačce !!! Když budeš mít kliku tak to státní zástupce na 2 roky podmíněně odloží no a když ne tak si půjdeš sednout a jelikož jsi mladej tak si na tobě každej starej mukl pěkně smlsne( budeš takový muklovský koště) a tvoje prdel pozná středověk. Mimoto že ted dělám to co dělám, tak předtím jsem pracoval 10 let ve věznici a vím o čem mluvím.
Ted už se mi jen vybavuje ta reklama v televizi: To zvládneš, to zvládneš .....
Někdo mi tu psal že znám život jen ze svodek, jasně ale i ty svodky jsou někdy ponaučením. A já myslím že už toho bylo napsáno dost, jdu makat na zahradu, tak klidně dojedte, mám tu jeden rýč opřenej o zed
Hezký den
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
petrj napsal: Příspěvek přesunut
A když to bude dejme tomu v Rakousku? Pokuta v řádech vyšší(nemáš prachy=kauce=zabavení motocyklu)+odstavení moto a zákaz jízdy pokud závadu na místě neodstraníš, může následovat doprava domů po vlastních a zpět a co já vím co ještě...... pak to nebude 2 litry ale třeba 500 ojro a to se vyplatí.
to ovsem jeste neznamena, ze soudruzi na vychod od Prahy delaji vse spravne, ze... (tim myslim ted rakusaky).
To Hicks: společenská nebezpečnost hmm hmm to je otázečka pro právníky. Každopádně je to přestupek proti BESIPu.
Dám příklad: Pojedeš autem a nějakej náruživej tuningář se svojí šáde a xenonama si to pofrčí v sobotu kolem 3 hodin ráno někde po okresce se ti přilepí za prdel.Ty se mrkneš za sebe co za vola se to přiřítilo na sekundu odklopíš zrak od vozovky a co čert nechtěl proti tobě najednou stojí dvě šestnáctiletý holky co se vrací nad ránem z diskotéky z vedlejší dědiny, ale jelikož jsi se předtím plně nevěnoval řízení nezaregistroval jsi je. Budu pokračovat, tím že ti dám na výběr, jestli chceš zemřít ty( + spolujezdkyně třeba, tvoje přítelkyně), nebo necháme zemřít ty holky bo do nich vletíš se vší parádou...... A máme tu krásně zkaženej život kvůli kokotovi co si koupil xenony za litr a měl s nima jezdit jen po polňačce !!! Když budeš mít kliku tak to státní zástupce na 2 roky podmíněně odloží no a když ne tak si půjdeš sednout a jelikož jsi mladej tak si na tobě každej starej mukl pěkně smlsne( budeš takový muklovský koště) a tvoje prdel pozná středověk. Mimoto že ted dělám to co dělám, tak předtím jsem pracoval 10 let ve věznici a vím o čem mluvím.
Ted už se mi jen vybavuje ta reklama v televizi: To zvládneš, to zvládneš .....
Někdo mi tu psal že znám život jen ze svodek, jasně ale i ty svodky jsou někdy ponaučením. A já myslím že už toho bylo napsáno dost, jdu makat na zahradu, tak klidně dojedte, mám tu jeden rýč opřenej o zed
Hezký den
hele ja se ani tolik nehadam.. spis premejslim nahlas.
Prave na spolecenska nebezpecnost by mela imho byt prave predmetem nejake sirsi diskuze...
Ciste muj nazor:
Spolecensky nebezpecna hodne je:
- jizda aniz bych se venoval rizeni
- neprizpusobeni rychlosti stavu vozovky a jizdnim podminkam
- oslnovani protijedoucich vseho druhu
- ozralkove atd.
- spatny technicky stav klicovych casto vozidla
- riskantni jizda atd.
Naopak malo ci vubec:
- xenony at uz homo, nebo nehomo , pokud neoslnuji (tj. ridic LEPE vidi, takze ty sesnactilety kostata uvidi driv)
- rychla jizda pokud VIDIM, tedy UBRZDIM ve VYHLEDU
Upravil hicks dne 18.04.2009 12:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
O světlech by se dalo psát strašně moc. Na STK si toho taky užiju dost. Třeba jen rozdíl nová žárovka šit AUTOLAMP a osvědčené HELLA např H4. Cena šitu asi 30kč a cena kvality asi 70 kč. Rozdíl v regloskopu nezkutečný. Nová Autolampka nedělá obraz jak má ani nová, nelze tudíž seřídit a osňuje. Vyndám ji a do toho samého světla vložím Hellu a hned to je jak má být. Když to lidem vždy předvedu, tak říkají, že kdyby to neviděli, tak tomu neuvěří. Pokusím se v práci nafotit nějaké věci z regloskopu a třeba i nějaké nehomologované žárovky a různé paskvily co tam mám, jestli jsem to nevyhodil. Rozhodně levná žárovka at už s homologací nebo bez, s normální svítivostí nebo s větší = pěkná sračka.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
...naši bratia vám potvrdí jak jsou tam chlapci od policie nabroušení na XENONY a fólie (obojí bez homologace) a jaké za to dávají rakety... je to každého věc...ale myslím, že nehomologované světla a věci podobného významu by se neměly montovat nehomologované...jak už tu bylo řečeno, je dobré, že se tu ta diskuze takto hezky rozjela
bude to GS 1XXX velebnosti...jen nevím kdy......
Dan CB napsal:
[quote]Mr GS napsal:
Úplně vidím tu krásu...jedu si takhle po celodenním výletu a nestíhám se vrátit za světla domu.Ke vší smůle začne pršet,takže kromě mušek na plexi tam jsou ještě kapky vody a zevnitř se plexi trochu zamlží.Teď už zbývá jenom potkat v zatáčce trotla s xenonem...prostě paráda Doufám,že si to koupí co nejvíc lidí[/quote
Tak to s tou zamlženou přilbou a muškama na plexi ti asi uteklo.Pak napíšeš potkat trotla s xenonem.....Já mám xenony od TT a jsem spokojen.Viditelnost dobrá a nikoho neunavuju nebo neoslňuju.Pokud máš takovou přilbu co se mlží tak ti dám radu:Vyměň ji nebo si trochu otevři plexi ať se ti nemlží.Co se týče svícení s dálkovejma přes den.:jezdím na dálkové pravidelně a doporučuji to všem mejm kamarádům.Berte to tak že nikoho přes den neoslňujete a viditelnost je někde uplně jinde.Nejčastější nehodou motorkáře je když mu nedá auto které jede z vedlejší přednost a místo tohoto raději budu vidět, a nebudu brát ohled na někoho, kdo jezdí ze zaprasenym plexi od mušek a s přilbou která se mu mlží.Osobně doporučuju dálkové v letních měsících přes den určitě!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ne to mě teda neulítlo!Jestli ty seš tak dokonalej,že po každé mušce co se ti nalepí na plexi,zastavíš a utřeš ji,tak to jsi borec a myslím,že mám docela dobrou helmu(Uvex enduro) a nemlží se často,ale občas se to prostě stane.Navíc neznám helmu co by se NIKDY ZA ŽÁDNÝCH okolností nezamlžila
A že nikoho neoslňuješ a neunavuješ,to je akorát tvůj názor.Když jsem jezdil na Banditovi,tak jsem vždycky přes den svítil dálkovýma a moc dobře si vzpomínám jak na mě občas lidi v autech blikali a dokonce i policajti.A těžko mě přsvědčíš,že mě xenony neoslňují,když asi sám nejlíp vím,že oslňují a to i na motorce,když jsem víš než v autě.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Dan CB napsal:
Tak to s tou zamlženou přilbou a muškama na plexi ti asi uteklo.Pak napíšeš potkat trotla s xenonem.....Já mám xenony od TT a jsem spokojen.Viditelnost dobrá a nikoho neunavuju nebo neoslňuju.Pokud máš takovou přilbu co se mlží tak ti dám radu:Vyměň ji nebo si trochu otevři plexi ať se ti nemlží.Co se týče svícení s dálkovejma přes den.:jezdím na dálkové pravidelně a doporučuji to všem mejm kamarádům.Berte to tak že nikoho přes den neoslňujete a viditelnost je někde uplně jinde.Nejčastější nehodou motorkáře je když mu nedá auto které jede z vedlejší přednost a místo tohoto raději budu vidět, a nebudu brát ohled na někoho, kdo jezdí ze zaprasenym plexi od mušek a s přilbou která se mu mlží.Osobně doporučuju dálkové v letních měsících přes den určitě!!!!!!!!!!!!!!!!!
tak chytráku, mě dálkovejma oslňuješ, i přes den, promiň že nemám dokonalý zrak jako Ty, ale mě idioti co jezdí na dálkový oslňujou i ve dne a vždycky mám chuť nejradši je sundat
to že nedá přednost paní v autě jedoucí z vedlejší je jiná věc, ptej se proč? Protože motorka jede tak rychle, že prostě nestačí letmý pohled jestli tam něco jede (tam dálkový nepomůže, protože stejně by se musela zadívat víc) nebo proto že prostě přehlídne tlumený světlo? A přehlídne i celou motorku? Jo, ale dálkový světlo to zachrání?
Jo určitě, pár lidem to zachránit bouračku může a věřím tomu, že pár lidí kvůli dálkovým mít bouračku bude. Ale tak jako tak to je nelegální a škodí to všem co po tej silnici jedou. Stejně jako auta, kterýmu jedno světlo svítí normálně a druhý nahoru, jako xenony neseřízený nebo v houpavý krajině. Taky se mi nelíbí jak svítí GS, ale vzhledem k tomu, jak málo stačí aby to světlo svítilo úplně do pytle (třeba jen dát zámek do kufru), tak přestavbová sada Xenonu je pro mě vážně až poslední řešení. Protože to bys to musel seřizovat opravdu před každou jízdou.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?