mne drnci od 6 tisic vys...cca
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja som mal donedavna litroveho fazera a ked nieco sedi na asfalte tak prave japonske motorky to su a zvlast stvorvalce. nikdy necakaj ze dvojvalec a cestne enduro bude zrovnatelny s japonskym cestakom. gska su stavane tak do 140 aj mensie aj vacsie. samozrejme idu aj viac ale staci si sadnut na nejaky superbike a rozbehnut to na 260 a zistis ze ta motorka ide ako sip, kdezto na cestnom endure uz pri 200 citis vplyvy vetra a vozovky. sadni si do tuarega a potom do 911turbo. kazda vec ma svoj ucel, ale urcite ta bmw ako cestovne enduro nesklame ani na asfalte, ale pri dialnicnych presunoch to je vzdy narocnejsie ako sediet v goldwingu
marekxxx napsal:
ja som mal donedavna litroveho fazera a ked nieco sedi na asfalte tak prave japonske motorky to su a zvlast stvorvalce. nikdy necakaj ze dvojvalec a cestne enduro bude zrovnatelny s japonskym cestakom. gska su stavane tak do 140 aj mensie aj vacsie. samozrejme idu aj viac ale staci si sadnut na nejaky superbike a rozbehnut to na 260 a zistis ze ta motorka ide ako sip, kdezto na cestnom endure uz pri 200 citis vplyvy vetra a vozovky. sadni si do tuarega a potom do 911turbo. kazda vec ma svoj ucel, ale urcite ta bmw ako cestovne enduro nesklame ani na asfalte, ale pri dialnicnych presunoch to je vzdy narocnejsie ako sediet v goldwingu
Když jsem tam jel, tak jsem si sám říkal, že to nesmím srovnávat, že to je prostě jiná motorka pro jiné ježdění, ale myslel jsem si, že tak do 160 to bude v pohodě. To by mi na delší přesuny stačilo.... no uvidím. Asi počkám do jara a půjčím si ji znovu a uvidím... Každopádně díky za reakce!
2 KamilS:
Hele pokud chces nejak vic litat po dalnicich, kup si 12ku nebo 1150. Nejaky ten teren taky daji. Sice ne tolik jako 800, ale da se to. 800ka proste neni hltac dalnicinich kilometru.
petrs napsal:
2 KamilS:
Hele pokud chces nejak vic litat po dalnicich, kup si 12ku nebo 1150. Nejaky ten teren taky daji. Sice ne tolik jako 800, ale da se to. 800ka proste neni hltac dalnicinich kilometru.
odkdy?
dvanactka afaik toci ve 140 jen o neco malo vic... ja myslim, zeosmikilo je moc dobry hltac km take.
160 v kuse bych s tom ale nejel, jezdim 130.
a) kvuli motoru
kvuli bagazi..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Co si pamatuju, 12ka mi proste na jezdeni po silnici prisla lepsi. Uz jenom ochrana proti vetru... Tady docela dost fouka. A kdyz jedu na 8stovce, obcas cekam, kdy me to z ni sunda, jak to se mnou lomcuje. Na 12ce jsem tohle nikdy nezazil. A 12ka ma taky klidnejsi motor na takoveto jezdeni po dalnici. 8stovka je rapl s ostrym zaberem. Sice me jezdeni na 8stovce bavi mnohem vic, nez me bavila 12ka, ale vsechno ma sve pro i proti. V soucasne dobe bych 8stovku nevymenil za 12ku ani za nic. Cert vi, co mi bude vyhovovat za par let.
Jak jsem psal uz drive....
Silnice: moje volba by opet byla 12ka.
Silnice + offroad: 8stovka
Cesty dal od civilizace: 8stovka
Já vážně nevím na čem kdo jezdí Já měl vážně větší problémy s GSX, fazer má štítek ne? a GS taky. Jezdili jsme na 8 ve dvou do Prahy na servis 160 a žádný problém. Opravdu vibrace nebudou výrobní problém. 12 má oproti 8 výhodu také v větším kroutáku při předjížedění, když jedeš ve dvou a kufry tak to poznáš, jinak je 8 mnohem zábavnější. Dále nerozumím proč by měly mít ,,všechny GS" problém nad 130, to myslíš že si němci na sve bezlimitní dálnice postaví něco nepoužitelného?
Je pravda že třeba Dukna je kryta daleko luxusněji ale zase ...to je pořád dokola.
Jak říkáš počkej, zkus to na Jaře. A nebo Tenerka- ale to už jsi zase v kategorii ADV. (váhově)
petrs napsal:
Co si pamatuju, 12ka mi proste na jezdeni po silnici prisla lepsi. Uz jenom ochrana proti vetru... Tady docela dost fouka. A kdyz jedu na 8stovce, obcas cekam, kdy me to z ni sunda, jak to se mnou lomcuje. Na 12ce jsem tohle nikdy nezazil. A 12ka ma taky klidnejsi motor na takoveto jezdeni po dalnici. 8stovka je rapl s ostrym zaberem. Sice me jezdeni na 8stovce bavi mnohem vic, nez me bavila 12ka, ale vsechno ma sve pro i proti. V soucasne dobe bych 8stovku nevymenil za 12ku ani za nic. Cert vi, co mi bude vyhovovat za par let.
Jak jsem psal uz drive....
Silnice: moje volba by opet byla 12ka.
Silnice + offroad: 8stovka
Cesty dal od civilizace: 8stovka
Přesně takhle jsem nad tím uvažoval. 8stovka je na vyblbnutí a až mi bude padesát, tak si koupím 12tku a budu si v klidu brázdit dálnice...
Waltr napsal:
Jak říkáš počkej, zkus to na Jaře. A nebo Tenerka- ale to už jsi zase v kategorii ADV. (váhově)
Na velkou Tenerku jsem taky koukal, není špatná, je ale už dost velká a tak mě to spíš táhne k báwu.
Velká?????? to jsi na ní neseděl. Působí srandovně maličká. Vlastně i menším dojmem než osmikilo. Nicméně pozice je i skoro se dvěma metry pořád dobrá.
Maiali nel Fango!
petrs napsal:
Co si pamatuju, 12ka mi proste na jezdeni po silnici prisla lepsi. Uz jenom ochrana proti vetru... Tady docela dost fouka. A kdyz jedu na 8stovce, obcas cekam, kdy me to z ni sunda, jak to se mnou lomcuje. Na 12ce jsem tohle nikdy nezazil. A 12ka ma taky klidnejsi motor na takoveto jezdeni po dalnici. 8stovka je rapl s ostrym zaberem. Sice me jezdeni na 8stovce bavi mnohem vic, nez me bavila 12ka, ale vsechno ma sve pro i proti. V soucasne dobe bych 8stovku nevymenil za 12ku ani za nic. Cert vi, co mi bude vyhovovat za par let.
Jak jsem psal uz drive....
Silnice: moje volba by opet byla 12ka.
Silnice + offroad: 8stovka
Cesty dal od civilizace: 8stovka
nemas original plexi?
ja potize s vjetrem nemam temer vubec.. a to po dalnici jezdim 2x denne cca.
a prave protoze to je rapl, tak to i na petku, sestku, zabira dost intenzivne.. coz se treba mne libi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal:
Já vážně nevím na čem kdo jezdí Já měl vážně větší problémy s GSX, fazer má štítek ne? a GS taky. Jezdili jsme na 8 ve dvou do Prahy na servis 160 a žádný problém. Opravdu vibrace nebudou výrobní problém. 12 má oproti 8 výhodu také v větším kroutáku při předjížedění, když jedeš ve dvou a kufry tak to poznáš, jinak je 8 mnohem zábavnější. Dále nerozumím proč by měly mít ,,všechny GS" problém nad 130, to myslíš že si němci na sve bezlimitní dálnice postaví něco nepoužitelného?
Je pravda že třeba Dukna je kryta daleko luxusněji ale zase ...to je pořád dokola.
Jak říkáš počkej, zkus to na Jaře. A nebo Tenerka- ale to už jsi zase v kategorii ADV. (váhově)
Waltr dostane Hixovu cenu za odpovedne dlouhodobe hajeni osmikila pred mistnimi demagogy
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Co si pamatuju, 12ka mi proste na jezdeni po silnici prisla lepsi. Uz jenom ochrana proti vetru... Tady docela dost fouka. A kdyz jedu na 8stovce, obcas cekam, kdy me to z ni sunda, jak to se mnou lomcuje. Na 12ce jsem tohle nikdy nezazil. A 12ka ma taky klidnejsi motor na takoveto jezdeni po dalnici. 8stovka je rapl s ostrym zaberem. Sice me jezdeni na 8stovce bavi mnohem vic, nez me bavila 12ka, ale vsechno ma sve pro i proti. V soucasne dobe bych 8stovku nevymenil za 12ku ani za nic. Cert vi, co mi bude vyhovovat za par let.
Jak jsem psal uz drive....
Silnice: moje volba by opet byla 12ka.
Silnice + offroad: 8stovka
Cesty dal od civilizace: 8stovka
Přesně takhle jsem nad tím uvažoval. 8stovka je na vyblbnutí a až mi bude padesát, tak si koupím 12tku a budu si v klidu brázdit dálnice...
+ me se dobre jezdi na osmikile po meste.
...
tj. pro moje vyuziti mi to prijde skoro jedno, co mam. V necem je lepsi 8GS, v necem 12GS...
predevcirem mne predjela NOVA BILA MULTISTRADA, na strakonicke za chuchli.. a byla.. tak.. NAAADHERNAAAAA.
pokud by mi sedla a musel bych red resit novou moto, tak bud vyrocku 30y 12gs, nebo asi multistradu (tu jsem ale zatim nejel).
Upravil hicks dne 27.09.2010 10:59
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Original plexi mam. Zatim si nejsem jisty, jestli ho chci menit. Po meste tak rychle nejezdim, aby mi vitr vadil a pokud jedu dal, stejne to pri nejblizsi prilezitosti natahnu mimo silnici a tam mi nizky stitek vyhovuje. Takze nove plexi se zatim dostalo na pozadi veci, ktere chci vymenit....
Dokonce i na to origo sedlo si pomalu zvykam... Pr.el se uz asi pomalu tvaruje
hicks napsal:
predevcirem mne predjela NOVA BILA MULTISTRADA, na strakonicke za chuchli.. a byla.. tak.. NAAADHERNAAAAA.
pokud by mi sedla a musel bych red resit novou moto, tak bud vyrocku 30y 12gs, nebo asi multistradu (tu jsem ale zatim nejel).
Multistradu? To mi od 8stovky přijde dost daleko. Ta je ještě víc "silníční", než 12tka. Navíc je ještě dražší. No ale máš pravdu, že se povedla...
Upravil KamilS dne 27.09.2010 11:52
to KamilS: povedla? Jel jsi na tom? Je to nedotažený Ital...estetično vítězící nad použitelností....
Upravil Vjetrnik dne 27.09.2010 15:04
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal:
to KamilS: povedla? Jel jsi na tom? Je to nedotažený Ital...estetično výtězící nad použitelností....
Multistrada je moooc vymazlena! Po projizdce na Strade1200 mi prijde ze osmikilo vubec nejede... ... a ten podvozek!!! F800 se proti tomu chova jak simpson
Ale kdo by takovou krasku tahal do lesa... od toho sou prece krosky!
Když už jste u té multisra...jdy. Při testovací jízdě nám upadl zadní blatník, 2x mi vyskočila rychlost a o víkendu mi kolega vyprávěl o jedné z Ostravy co je už měsíc na pozorování- při volbě modu se blokla a naskočil mod pro nouzové dojetí. A měsíc hledají co s tím.
Asi by měli zůstat u sportů, ty jim jdu báječně.
Pardon za mimotéma.