sadilek napsal:
Ale proč to má byt rok 88,když je to 91?
To je moje blbost.Spletl jsem si nabídky.Podstata věci je ten chladič.Jelikož by se ta motorka měla dělat do terénu asi bude ten chladič nezbytný.Koukal jsem do katalogu a investice je to nemalá.
Ako už spomenul vevis, chladič by to chcelo, ono ani olejová náplň nie je nejaká veľká. Ak si všimneš cestné R100vky, síce nemajú takýto externý olejový chladič, ale zas majú väčšiu olejovú vaňu s chladiacimi rebrami. Keďže zrejme na GS chceli dosiahnuť väčšiu svetlú výšku a kompenzovali to chladičom.
Ak by sa tam dopĺňal chladič okem príruby na motore je potrebné zameniť aj rúrku prechádzajúcu olejovým filtrom, dosadá až na prírubu s vývodmi na hadice. Verzia bez chladića má tú rúrku krátku cca 20mm (bolo treba ohriať motorový blok, ten závit je asi vyrobený veľmi na tesno).
Je potrebé vyviesť olej z motora, hadice sa mylím daju nacvakať a samotný chladič by sa dal použit obdobný (veď aj 1100 ma chladič KTM).
sadilek napsal:
Mám dotaz.Kluci 100ky měly všechny olejovej chladič?Konkrétně 88ka by ho mít měla.Nebo se mýlím?
Tady je hodne sikovnej odkaz na VIN bmw archiv.Vyskocej tam docela podrobne veci,vcetne kodu barvy,specialniho vybaveni atd. http://www.bmwarc...
Upravil vevis dne 04.11.2013 22:12
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
sadilek napsal:
Mám dotaz.Kluci 100ky měly všechny olejovej chladič?Konkrétně 88ka by ho mít měla.Nebo se mýlím?
Tady je hodne sikovnej odkaz na VIN bmw archiv.Vyskocej tam docela podrobne veci,vcetne kodu barvy,specialniho vybaveni atd. http://www.bmwarc...
Prohnal jsem to tím,ale nic nového pod sluncem.Pojedu tam v neděli a uvidím
jestli mě to nadchne.
Teď jsem viděl 100PD na K.T.M a vyděsilo mě jak to má nízkej zadek.Připadá mi tam ten zdvih hrozně malej.