Ivan napsal:
Remus511 - to nemá chybu. První je asi starý Unimog a co ten druhý? Jsou Tvoje nebo jde zatím o platonický vztah? Vypadá to moc dobře...
Myslis, ze jsem nsetril z vyplaty z Dakaru? Unimog je moje srdecni zalezitost
To se nedivím, když jsem byl kluk, byl to můj nejoblíbenější angličák z Tuzexu...
100 km/h myslím stačí, já jsem v Důře nejvíc happy při legálních 90. Když se spěchá, 100-110 je příjemných, ale jak jsem zjistil, většina lidí lezdí s obytnými auty do stovky. Na palubě je pohoda, komfort, řidiči se mohou střídat a tak se dají překonávat dlouhé etapy. 80, to už je dilema, ale když ho miluješ...
Volal mi Karel Prokop. Že posílá fotky a chce něco probrat. Tak mi poslal tuhle hrůzu...:-). Nebýt to on, začnu se děsit...
Ivan přiložený následující obrázek:
A nábytek je venku, to snad ani nemůžu říct truhláři... Pozitivní zpráva je, že nádrž na odpadní vodu se opravdu vejde pod auto i s vypouštěcím kohoutem. Nádrž na čistou vodu pod dřezem bude mít tím pádem cca 40 litrů, což je pohoda.
Ivan přiložený následující obrázek:
Remus511 - tak už to víš... Já to fyzicky nedělám, na to nemám čas ani šikovnost, ale i všechno kolem je dost náročné a projekt Důra nebude ještě dlouho definitivní. A když tak vymyslíme něco dalšího...:-). Au, co to děláš Drákulo?!?!
Chapu, ze to nedelas ty. Takova prace se nechava profikum Ale spis jsem myslel co bude az bude hotovo? Osobne vim, ze jak budu temer hotovej s vestavbou tak zacnu vymyslet ptakoviny. A to jen proto, abych to nemohl dokoncit a stale pokracovat v mazleni
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
Remus511 napsal:
Chapu, ze to nedelas ty. Takova prace se nechava profikum Ale spis jsem myslel co bude az bude hotovo? Osobne vim, ze jak budu temer hotovej s vestavbou tak zacnu vymyslet ptakoviny. A to jen proto, abych to nemohl dokoncit a stale pokracovat v mazleni
Víš, Ondro, Důra nebude ještě dlouho hotová a úplně hotová nebude nikdy. Tohle je první fáze, abychom mohli cestovat, bude následovat markýza s možností úplného zakrytí, její osvětlení, box na střechu na venkovní nábytek atd. Do auta potřebujeme nové rádio, musí se nechat vyčistit, při celolaku se nepovedl okapový žlábek, to se musí nechat ošetřit proti korozi. Musíme vyměnit těsnění dveří, přetěsnit střešní okna, přečalounit sedadla, do toho nějaký ten servis, není to nové auto. Pokud se budeme potýkat s úložným prostorem, budou následovat skříňky pod stropem, to ale po sezóně, protože strávit ji v dílně by byla blbost.
Nemám auta a motorky, abych se v nich hrabal nebo se mazlil. Tohle byla výzva a baví nás to, ale hlavním cílem jsou cesty, poznávání krajin a lidí, baví nás filmování, focení. Proto moje 1150GSA neladím a nesháním další doplňky, mám motorku vybavenou a jezdím. Nepotřebuji nový typ, nové boty, helmu či rukavice, dokud původní slouží. A tak to mám i s Důrou, i když u ní si užívám i vymýšlení drobných zbytečností. Ale jak jsem napsal, ta práce nikdy neskončí... A když mi bude chybět vymýšlení vychytávek, třeba mezitím nasbírám další zkušenosti a pomohu někomu jinému, v hlavě mám pár nápadů, které v Důře nešly realizovat...:-).
Tak tohle mne docela dostalo. S majitelem si píšeme, je to jeho vlastní amatérská vestavba, ale před její úrovní by měli myslím smeknout i renomovaní výrobci. Fotek je víc. Kromě rohů pěkné, ale normální auto.
Ivan přiložený následující obrázek:
A ejhle, manželce se nechtělo zápolit s posuvnými dveřmi, tak se do nich udělaly i normální. Už to by mohla být inspirace pro výrobce... Vyhrálo se i s vnějším osvětlením a pochopitelně nechybí markýza.
Ivan přiložený následující obrázek:
Horní skříňky mají prohnutá dvířka. Ne že bych to chtěl do Důry,ale líbí se mi, že když si je majitel vysnil, prostě to dokázal. Jak někdo napsal - laťka, pánové, je hodně vysoko...
Ivan přiložený následující obrázek: