schrek napsal:
Paul: no nevimmam je druhym rokem a zatim nespini jinak mam je oblepeny folii alespon na vyku, takze uchycene veci to neskrabou, nesporan vyhoda jeden klic na vsechno , jinak uz nekolikrat sem stim jebnul a kufry drzi jen jednou sem ho rovnal a toje kosmeticky , jinak zega vydrzi opravdu hodne velky tlaky ale nekdy to muze byt naskodu festovni kufry
A jak v tom máš naskládaný věci? Pokud máš nějaký tašky šitý na míru a jsou tmavý tak tam to asi nepoznáš, ale když to do toho hodíš jenom třeba v igelitce nebo nedej **** bílý tričko, tak jak origo na osmikile tak na dvanáctce špiní. Není to nic drastickýho, jen s tím musím počítat a věci nějak zabalit. Ta folie není špatnej nápad, už jsem nad něčím podobným taky přemýšlel.
EDIT: To mi to vážně nedovolí napsat slovo b.o.ž.e ?!
takhle jsem poradek v kufrech vyresil ja, ruzny tasky do kterych je videt... http://www.bullar...mp;from=25
a ty rucniky jsou taky super!!!
Co se týká špiněním tak dost záleží na tom, co v tom člověk vozí. Ono stačí jednou do toho dát na 100km třeba igelitovou tašku a je vymalováno, hliník se začne leštit a od toho momentu to bude špinit pořád. Ty nalepovaný koberce a izolační pěny nesnáším - byl jsem několikrát někde s lidma, kteří to měli v oblastech, kde je fakt horko a různě se jim to odlepovalo, to lepidlo špinilo všechny věci a především, když se do té pěny dostane písek, tak se ho už nedá zbavit. Kamarád (kufry Grave) ty pěny vytrhal už tam, stěny polepil novinama, aby mu ty zbytky lepidla nezničili oblečení a věci co tam měl (stejně měl lepidlo na všem) a doma to celé umyl a nastříkal to nějakým plastizolem nebo tak nějak. Určitě lepší varianta než to vylepovat.
Ohledně vnitřních "dělicích" tašek, tak se toho dělají tuny ale třeba na naše kufry ne v ideálních rozměrech. Touratech si je nechává dělat u dvou výrobců, vyjde to asi o 60Kč dráž než z toho Armyshopu ale perfektně to vyplní prostor kufru (je to dělané přesně na rozměr korpusu velkého kufru).
TomasTT napsal:
Ne nenabízí a doufám že nikdy ani nabízet nebude
LC s Givi bych rovnou zařadil do zde existujícího vlákna "zvěrstva". Myslím to vážně. Nevypadá nic víc hnusně než enduro s oblým topcase.
Pod to bych se podepsal. Nevím proč ti vadí hranatej topcase, ale plastovou givinu bych měl problém dát i na skůtra.
somm napsal:
Netušíte někdo jaká je šířka orig. Adv kufrů?
U Trax EVO jsem našel čísla 23+51+28 = něco okolo 102cm. (45/37 L)
U ZegaPro2 jsem našel údaj 104cm (45/38 L).
Snažil jsem se ještě najít cenu za orig. Adv kufry, pro srovnání, a našel jsem 705E kufry + 387E nosič. Odpovídá to? Máte někdo zkušenost?
p.
zatim imho neprobadana oblast
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na školení před měsícem nám říkali že cena v BMW by měla být 325 u bočního a 335 u topcase bez zámků. Mám poznačený ceny ale je možné že to je už dneska jinak. Předpokládám že to je cena s německým (?) VAT
To by bylo asi 18 tisíc za boční kufry a 9200 za topcase.
Rámy 150EUR za každý plus 30+40EUR za něco, co nemám poznamenaný co to je.
To by byla asi desítka, takže komplet boční by vyšly na 28 tisíc - což mi přijde celkem reálný. Bez zámků, ty trošku ty ceny mění - nejsou zadarmo a je jich potřeba celkem hodně. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Choseman napsal:
Nějak nemám chuť kupovat pravidelné hliníkové kufry na LC . Zajímá mě, jestli Touratech nabízí i jiný topcase než hliníkový a jaká alternativa by se tam podle Vašeho názoru hodila? Co takhle Givi Maxi 52 s dákovým ovládáním. Nepíšu teď o ADV variantě, ale o moto používané spíše po silnici v každodenní rutinně. Najezdíme 20tis. km ročně pracovně na moto a tak sháním horní kufr pro toto cestování po ČR s pracovním využitím.
Ne nenabízí a doufám že nikdy ani nabízet nebude
LC s Givi bych rovnou zařadil do zde existujícího vlákna "zvěrstva". Myslím to vážně. Nevypadá nic víc hnusně než enduro s oblým topcase.
Pochopitelně když chceš 50l top, tak to na té motorce bude dost strašné v každém případě - i hliníkový bude děsná rakev. Je to věc názoru,...
hele dyt ta givina vzadu zase nejak extra tragicky nevypada - apropo ktery ze ENDURO ma lity kola ? zas kazdej to nemusi za kazdou cenu prestavet na expedicni stroj - jako nerikam za plastak je buhvijaka vyhra ale spis bych mu vytknul to ze se otevira v pulce a vsechno pada ven nez to ze to blbe vypada
Upravil milanek dne 17.12.2013 06:51
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
schrek napsal:
Paul: no nevimmam je druhym rokem a zatim nespini jinak mam je oblepeny folii alespon na vyku, takze uchycene veci to neskrabou, nesporan vyhoda jeden klic na vsechno , jinak uz nekolikrat sem stim jebnul a kufry drzi jen jednou sem ho rovnal a toje kosmeticky , jinak zega vydrzi opravdu hodne velky tlaky ale nekdy to muze byt naskodu festovni kufry
A jak v tom máš naskládaný věci? Pokud máš nějaký tašky šitý na míru a jsou tmavý tak tam to asi nepoznáš, ale když to do toho hodíš jenom třeba v igelitce nebo nedej **** bílý tričko, tak jak origo na osmikile tak na dvanáctce špiní. Není to nic drastickýho, jen s tím musím počítat a věci nějak zabalit. Ta folie není špatnej nápad, už jsem nad něčím podobným taky přemýšlel.
EDIT: To mi to vážně nedovolí napsat slovo b.o.ž.e ?!
takhle jsem poradek v kufrech vyresil ja, ruzny tasky do kterych je videt... http://www.bullar...mp;from=25
a ty rucniky jsou taky super!!!
Co se týká špiněním tak dost záleží na tom, co v tom člověk vozí. Ono stačí jednou do toho dát na 100km třeba igelitovou tašku a je vymalováno, hliník se začne leštit a od toho momentu to bude špinit pořád. Ty nalepovaný koberce a izolační pěny nesnáším - byl jsem několikrát někde s lidma, kteří to měli v oblastech, kde je fakt horko a různě se jim to odlepovalo, to lepidlo špinilo všechny věci a především, když se do té pěny dostane písek, tak se ho už nedá zbavit. Kamarád (kufry Grave) ty pěny vytrhal už tam, stěny polepil novinama, aby mu ty zbytky lepidla nezničili oblečení a věci co tam měl (stejně měl lepidlo na všem) a doma to celé umyl a nastříkal to nějakým plastizolem nebo tak nějak. Určitě lepší varianta než to vylepovat.
Ohledně vnitřních "dělicích" tašek, tak se toho dělají tuny ale třeba na naše kufry ne v ideálních rozměrech. Touratech si je nechává dělat u dvou výrobců, vyjde to asi o 60Kč dráž než z toho Armyshopu ale perfektně to vyplní prostor kufru (je to dělané přesně na rozměr korpusu velkého kufru).
Jako vyhodu tech co jsem koupil ja vidim ze nevytahuju celej obsah kufru, muzu nakombinovat maly, velky, stredni jak a co v nich mam
všude dobře, s kávou nejlíp
MichalD: ono to asi z toho obrázku není dobře vidět ale tyhle tašky jsou dělaný na rozměr kufru tak, že jsou tam nasvislo tou užší stranou. Takže jsou tam nasázený vedle sebe a můžeš vytáhnout jen to, co potřebuješ. Třeba modrý - věci do zimy. Červený - špinavé prádlo. Černý - čisté prádlo. Žlutý - věci na přespání apod. Nemusíš kvůli tomu přehrabávat celý kufr, nepadá to, i když jeden dva vytáhneš, tak ostatní tam drží. Nafotím to ve svém kufru...
milanek: je to věc názoru. Jsou lidi, kterým by nevadilo dát si na 1200GS třeba 55l topcase o velikosti menší truhly. Vloni tady byl pán z Ruska, který měl topcase z tvrdé kůže s cvočky - pravda nebyla to 1200GS ale 1150GS ale i tak to vypadalo šíleně. Přibližně něco takového:
Jak říkám - je to každého věc ale třeba jezdit na R1200GS v silniční kožené kombinéze mi přijde divný, stejně jako dávat na cestovní enduro kufry, které se hodí na skůtra. Je to můj osobní názor. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Choseman napsal:
Nějak nemám chuť kupovat pravidelné hliníkové kufry na LC . Zajímá mě, jestli Touratech nabízí i jiný topcase než hliníkový a jaká alternativa by se tam podle Vašeho názoru hodila? Co takhle Givi Maxi 52 s dákovým ovládáním. Nepíšu teď o ADV variantě, ale o moto používané spíše po silnici v každodenní rutinně. Najezdíme 20tis. km ročně pracovně na moto a tak sháním horní kufr pro toto cestování po ČR s pracovním využitím.
Ne nenabízí a doufám že nikdy ani nabízet nebude
LC s Givi bych rovnou zařadil do zde existujícího vlákna "zvěrstva". Myslím to vážně. Nevypadá nic víc hnusně než enduro s oblým topcase.
Pochopitelně když chceš 50l top, tak to na té motorce bude dost strašné v každém případě - i hliníkový bude děsná rakev. Je to věc názoru,...
hele dyt ta givina vzadu zase nejak extra tragicky nevypada - apropo ktery ze ENDURO ma lity kola ? zas kazdej to nemusi za kazdou cenu prestavet na expedicni stroj - jako nerikam za plastak je buhvijaka vyhra ale spis bych mu vytknul to ze se otevira v pulce a vsechno pada ven nez to ze to blbe vypada
Musím uznat, ze ani me nepřijde hrozny, alebiile odrazky by tomu sluselo víc. Pak dvě helmy dam skutečně jen do těchto plastaku, protože se svým LC neminim jezdit enduro, ale každodenní rutinu citajici někdy několik set km. Myslím, ze nejaka taková volba padne. Musí to jen ladit k origo BMW kufrum bočním. V kazdem případě budu rad za Kazdou připomínku a inspiraci...i negativní. Hlavně zkusenosti s vydrží.
Mel jsem na předchozích motorkách Givi kufr s nosicem, který jsem postupně musel zpevnovat podkladanim gumy, ale zjistil jsem, ze s tím budu mit problem u každého topacase...i originalniho. Proste to není na věcnost...stejně jako helma
Dedkoid napsal:
Když Givi, tak jedině Trekker (52l). Jediná nevýhoda je moc vysoký víko. Ty vajíčka od GIVI jsou na GS odporný.
Aha...tak to je vidět, že každý máme úplně jiný vkus. Tak tohle bych si já za sebe nikdy nedal. Ale tímto nechci naznačit, že to tak má být. V každým případě díky za přiložené foto, protože si to teď aspoň umím představit s tvarem takového kufru v reálu. Myslím, že skončím u nějakých oblejších tvarů a musí to ladit k origo kufrům. Pak to sem vložím a uvidíme jak to zapůsobí. Když už to bude "zvěrstvo", tak pěkně in natura ...
Choseman napsal:
Nějak nemám chuť kupovat pravidelné hliníkové kufry na LC . Zajímá mě, jestli Touratech nabízí i jiný topcase než hliníkový a jaká alternativa by se tam podle Vašeho názoru hodila? Co takhle Givi Maxi 52 s dákovým ovládáním. Nepíšu teď o ADV variantě, ale o moto používané spíše po silnici v každodenní rutinně. Najezdíme 20tis. km ročně pracovně na moto a tak sháním horní kufr pro toto cestování po ČR s pracovním využitím.
Ne nenabízí a doufám že nikdy ani nabízet nebude
LC s Givi bych rovnou zařadil do zde existujícího vlákna "zvěrstva". Myslím to vážně. Nevypadá nic víc hnusně než enduro s oblým topcase.
Pochopitelně když chceš 50l top, tak to na té motorce bude dost strašné v každém případě - i hliníkový bude děsná rakev. Je to věc názoru,...
hele dyt ta givina vzadu zase nejak extra tragicky nevypada - apropo ktery ze ENDURO ma lity kola ? zas kazdej to nemusi za kazdou cenu prestavet na expedicni stroj - jako nerikam za plastak je buhvijaka vyhra ale spis bych mu vytknul to ze se otevira v pulce a vsechno pada ven nez to ze to blbe vypada
a) vypada to priserne
co mas proti litakum, zvlast na LC?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je možné,že firma Nomada zrušila některé kufry pro LC?Našel jsem kdysi jejich kufry i v barevném provedení dle barvy LC,ale teď to nemůžu nikde najít,nebo to byl jiný výrobce?
.
Musím uznat, že ta diskuse na téma topcase a kufrů se moc nerozvinula. Většina je zastánců hliníkových kufrů. Chápu, že když s tím někdo jezdí "expedice", tak to má výdrž, ale to není můj případ. Takže zkusím ještě názor na formu přidělání na stávající ZADNÍ nosič u LC 2013? Mám z něj pocit, že vyžaduje nejprve nějaký adaptér a pak je možné na něj přidělat teprve plotnu. Ani orig. topcase nebude bez následné investice za plotnu. Prostě mi to u motorky za 400 tis. trochu nejde do hlavy. Nosnost je limitována na 10kg a max 130km/hod. Což je u většiny motorek. Zpravidla boční kufry mají vyšší rychlostní stabilitu (u LC je to 180 km/hod) a originály mi přijdou docela vkusné a praktické, forma otvírání je vymakaná a praktická (mám je doma a tak mohu popisovat) a hlavně je vše na jeden klíč vč. startování moto. To, že máme každý jiný vkus, beru celkem v pohodě. Taky mám doma C5 V6 3.0HDi a jsem z něj nadšen již několik let a spousta WV nechápe jak si takovou franc. šunku můžu pořídit. Neodpovídám na to, já jen vím co chci. Teď mě ovšem zajímá někoho zkušenost s přiděláním topcase na zadní nosič a co k tomu všechno musel dokoupit.
CHoseman-měl jsem na 1200gs r.08 or.varia,netrvalo ani rok a topcase jsem prodal-asi víš proč.Dal jse maxiu a konečně bylo dostatek prostoru,sice vzhledově nic moc,ale učel mi splnil.
Teď jsem na LC vzal od Touratechu celou sadu a čas ukáže.