schrek: já tam vůbec tu ikonu kluzké silnice nemám, na Linku přes iPhone ani ťuk. Pochopitelně zkoušeno i v zahraničí - minulý týden jsem byl připojený na síti v rakousku na kolech a hned mě napadlo se tam podívat a ... nic
Takže iPhone bych řekl že to prostě nenabízí.
Jak to dostat na Androidu je otázka pro ty, kdo ho mají ale dneska jsme zkoušeli tři různé hodinu po tom, co to Minime tady ukázal a nikomu to nejde. Tak bych se i přikláněl k teorii, že to tam naskočí při cestě do ciziny nebo tak nějak. Když něco objevíte, tak napište. Pro fůru lidí to bude zajímavé - i kdyby to bylo za těch 500Kč.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Takze sem to dneska zkusil a v navigaci se mi zobrzuji ty ikonky kluzke silnice nebo pozoor bourky atd, a kdyz na to kliknu hlaska podrobnosti ve smartphone link dam aplikaci, ale nic tam nevidim, tak me jen napada , chtelo by to sehnat stejnej mobil jak ma Minime jestli to neni tou S4
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Ne, tim to nebude. Mam to same co Minime: S4 ceska edice, Vodafone, CR ucet u google play a ceskou platebni kartu... po kliku na kluzke silnice odkaz na Smartlink a v nem pak kulovy. Nabizi mi to ke koupi jen ty radary, za 509,-.
Tak jsem odinstaloval aplikaci v iPhone a zase jí nainstaloval a teď tam mám taky ty ikony ale nevedou nikam - jen že víc informací je v telefonu ale tam pochopitelně nic víc ke koupi není. Shodli jsme se na názoru, že to byl nějaký momentální výpadek toho shopu a zrovna v té době umožnil nákup i v zemi, kde by to jít nemělo a Pepa to prostě ve správnou dobu koupil.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Dostal jsem dneska mail od známého z Garmin USA abych si zkontroloval nabídku příplatkových věcí v Linku a hurá... můžeme si něco koupit Tak to snad alespoň někoho potěší:
jjj ja uz dneska taky koupil jen sem na to zapomel to sem napsat dnesk av tom frmolu za cenu 98,28,- super
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Lamark napsal:
... a je to tedy tak ze funguje pouze ve vyjmenovanych zemich (NE v CR/SK)?
Ne, funguje to kdekoliv ale ty radarový data to ukazuje jen tam, kde jim to běží. Takže i když jsem s navigací v ČR, můžu se podívat na aktuální počasí v Alpách ale i kdyby nad Linzem zuřil uragán, nad ČR to neukáže nic.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pro všechny navigace s unicode mapami, tedy v našem případě pro Zumo 590 je dostupná aktualizace CN Europe 2015.2
TomasTT přiložený následující obrázek:
Pravě jsem se vrátil z cesty po Balkánu, v Černé hoře se mě stalo to že se navigace začala chovat jako pomatená,prostě sama od sebe začala přeskakovat do jiných obrazovek, ukládat body sama od sebe, bez sebemenšího doteku,měl jsem zadanou nějakou trasu (neměla na to vliv, dělala to i jen v poloze zaplé mapy bez navigování. Prostě jsem nechápal a byl nasranej.Něco jako ciklický restart trochu jinak Posleze jsem překročil hranice Chorvatska a byl pokoj.Setkal jste se někdo s tím? Je možné že to dělá mapa City navigátor 2015?
svejky: ne, spíš bych řekl že by to mohla dělat závada na dotykové vrstvě displeje. Mapa těžko. Jak by nějak mapa mohla přepínat obrazovky, ukládat body atd? Podle mě - dotykovka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
svejky: ne, spíš bych řekl že by to mohla dělat závada na dotykové vrstvě displeje. Mapa těžko. Jak by nějak mapa mohla přepínat obrazovky, ukládat body atd? Podle mě - dotykovka.
Nechal jsem jí chvilku vypnutou a když jsem jí zapl tak to vždy začla dělat až po chvilce..reagovala sice na dotyky ale svévolně si skákala kam chtěla sama. Nicméně to dělat přestala..sama od sebe..Zajímavé..
Mně zase přeházela všechny body zájmu a teď je mám podle abecedy. I když hledám něco v okolí, tak jsou přeházené. Restart ani nic jiného jsem nezkoušel. Trasu mi nechtěla dnes spočítat do Tábora ani přes Modletice :-) Měl jsem zakázané dálnice.
Musím dát náhled tras a vybrat první fialovou. Nesmím ale z trasy odbočit, nebo je zase v koncích. Měli by na to pořádně kouknout.... Ten firmware není stabilní. Taky od MontBlancu nechtěla spočítat cestu domů (ale to je přes 1000km-no ale v čem je problém? Je to přece navigace :-) )
Ale nerejpu. Jen se podivuju nad tím proč bych měl mít problémy z toho že je to pro navigaci už daleko. Přitom je to kousek. Co kdybych vyrazil někam fakt daleko-navigovat asi od města k městu.
Mám s tou novou verzí najeto skoro 3000km v autě a bez jediného problému.
O víkendu byl s mojí navigací příbuzný na otočku v itálii u Verony, najeli asi 2000km bez zaváhání - v Rakousku jeli s dálniční známkou, v itálii mimo dálnice (resp. mimo placené). Naprosto v pohodě. Těch navigací je prodaných fakt hodně a je divný, že by se nikde jinde a nikomu neprojevily takový problémy kdyby to byla chyba systému. Podle mě je 2.70 naprosto stabilní. Je těžký takhle posuzovat bez toho, abych měl tu navigaci v ruce. Může tam být nějaký problém s navigační vrstvou mapy v tom tvém případě. Musel bych vidět, jak a co máš kde nastavený. Je to pár dnů, tak se mi pán dušoval, že má "všechno nastavené perfektně - úplně tak, jak to bylo od nás" a navigace mu dělá psí kusy. Pochopitelně měl zapnuté všechny mapy co tam jsou. Fakt nevím. Když máš pocit, že ti navigace zlobí, tak to pošli, koukneme se na to nebo se na to kouknce technik v Garminu. Je tam fůra možností co nastavit na ověření chybného chodu, na rozdíl od předchozích modelů tam jde krásně sledovat co ta naviagace dělá, kdy hledá něco co nemůže najít (smazaný nebo vadný soubor, chyba v mapě...) apod.
Řadu problémů způsobuje zejména u nás a na Slovensku princip výpočtu autoroutingu v mapách CN. Používají podle mě ****ní autoroutingový algoritmus. Každému radím, aby když mu to nevyhovuje u nás používal Atlas ČR, který podle mě počítá mnohem líp a má logičtější trasování. Vychází to z podkladů, které jsou pro CN připravované jinak než třeba v Rakousku. Ta mapa je u každé navigace prodané v ČR zdarma - nebo resp. její licence, tak proč jí nepoužívat? Ale to je specifikum ČR. V SK mají podobně dělanou jejich mapu ale my jí v navigaci zdarma nemáme, tak holt se musí používat CN.
Ono to ani neblbne. Je tam dost hudby (několik GB ) . Trasu víc jak tisíc km nespočítá, ale tomu se nedivím. Kdo by podle garminu jezdil tak daleko
Jediný co mně štve že trasa nejde spočítat a to už tu někdo psal taky. Oni to vychytají. Já koukal že už mám podle počítadla 12580km, takže je to docela v pohodě. Ty dálnice tomu prostě dělají problémy. Placený úseky mám asi zakázané. Já po nich jezdit nechci. Ale jak říkám-nestěžuju si. Je to jen malej počítač kterýmu se musí říct co má dělat
Upravil Wilda69 dne 25.08.2014 21:10
Wilda: pokud máš zakázané placené úseky, silnice kde se platí dálniční známkou nebo i dálnice, tak to má zásadní vliv na délku trasy, kterou navigace dokáže spočítat. Je to omezení počtu řádků navigačního itineráře. Co řádek, to příkaz - odboč doprava je jeden řádek, přijedeš na kruháč je další řádek, vyjeď z kruháče třetím výjezdem je další řádek atd. Každá navigace má omezení celkového počtu řádků v navigační trase.
Kromě toho tam je další omezení počtu waypointů na jedné trase (u 590 to je aktuálně 30 WP) a maximálně 125 tzv. "via" bodů mezi dvěma waypointy. Tyhle omezení fungují v kombinaci. Prostě trasa nemůže mít 32 průjezdních (zadaných) bodů a složitě tvarované úseky mezi těmi průjezdními body (třeba vlivem nastavení omezení kudy nejezdit).
Takže celková vzdálenost, kterou navigace dokáže spočítat v jedné trase (kterých celkem v paměti může být 100) je daná nikoliv kilometry ale složitostí trasy. Když povolím dálnice a placené silnice tak v pohodě spočítá trasu třeba z Prahy na jih Španělska v délce 3000km.
Jakmile ale zadáš omezení aby nepoužívala dálnice nebo placené silnice, tak se počet navigačních řádků podstatně zvýší a zvládne spočítat třeba jen těch 1000km nebo ještě méně, když tam nasázíš průjezdní body a omezíš to aby počítala jen tu nejvíc zatáčkovitou trasu (takže se vypnou i úseky první třídy). I tak jsou ty počty vyšší než u jakékoliv jiné motonavigace na trhu. Zumo 660 má jen 299 řádek itineráře a v paměti jen 20 tras. Limity 590 jsou podobné jako u NavigatoruV - ten má 29 waypointů na trasu a 125 via bodů, takže prakticky to samé.
Můžeš to i vynásobit, takže celkový počet takových těch malých modrých bodíků na trase může být maximálně 3750. Pokud dáš spočítat 1000km trasu metodou s vyloučením dálnic, placených úseků a prvních tříd, tak téměř určitě na ten limit narazíš a trasa se bude muset rozdělit