Mám R1200GS LC 2014, najeto 3000 Km. Když zaklapnu plyn, tak v rozmezí 5500 - 4500 ot, motor dost nepříjemně vibruje do sedačky a v podstatě i do stupaček a řidítek. Do té sedačky je to velmi nepříjemné.
Můžete mi říct co to dělá vám?
Je to normální, je to vlastnost toho motoru. Osobně jsem si koupil koncovku Akrapoviče a při použití s tlumivkama motor působí kultivovanějším dojmem, vyhladil se průběh zátahu se stoupajícími otáčkami a dle mého subjektivního pohledu jsou příjemnější (menší) i vibrace. Ale je potřeba nechat tam tlumivky, zvuk je top i s tlumivkama. povedlo se mi koupit novej ještě v krabici za rozumnou cenu (15tis.), jinak je mi ale jasný že plná cena je masakr.
BMMW R1200GS LC 2014
Dělá mi to taky. Jen se mi zdá, že už ne tolik. LC vyrobeno v 2015 a najeto cca 9000. Dá se to omezit tím, že plyn při brzdění motorem nezavírám prudce (nezaklapávám), ale snažím se zavírat pozvolna. Mne zase ničí, jak je ten motor mechanicky hlučnej po zahřátí, zejména volnoběh na neutrál :-( Zlatej vzducháč!
Upravil hajnrich dne 24.05.2016 13:25
hajnrich napsal:
Dělá mi to taky. Jen se mi zdá, že už ne tolik. LC vyrobeno v 2015 a najeto cca 9000. Dá se to omezit tím, že plyn při brzdění motorem nezavírám prudce (nezaklapávám), ale snažím se zavírat pozvolna. Mne zase ničí, jak je ten motor mechanicky hlučnej po zahřátí, zejména volnoběh na neutrál :-( Zlatej vzducháč!
Jakou jsi měl motorku se vzducháčem? A najeto..?
BMMW R1200GS LC 2014
No já jsme z toho úplně hotovej! Pohybuji se v těchto otáčkách velmi často a je to tak nepříjemný, že mi z toho večer bolí k..le. Úplně se bojím že nějakou třídenní dlouho cestu vůbec nezvládnu. Když jsem dal sedačku do vyšší polohy, tak je to malinko lepší, ale v této poloze se mi nejezdí dobře.
Před tím jsme měli od nova GS 2008 a tam jsem žádný problém s vibracemi neměl.
Není možné že z tohoto důvodu mají dávat těžší kliku z GSA i na GS?
Je tu někdo s GSA, aby mi řekl jestli má stejný problém?
cigi napsal:
No já jsme z toho úplně hotovej! Pohybuji se v těchto otáčkách velmi často a je to tak nepříjemný, že mi z toho večer bolí k..le. Úplně se bojím že nějakou třídenní dlouho cestu vůbec nezvládnu. Když jsem dal sedačku do vyšší polohy, tak je to malinko lepší, ale v této poloze se mi nejezdí dobře.
Před tím jsme měli od nova GS 2008 a tam jsem žádný problém s vibracemi neměl.
Není možné že z tohoto důvodu mají dávat těžší kliku z GSA i na GS?
Je tu někdo s GSA, aby mi řekl jestli má stejný problém?
Už tu kliku z advíka dávají i na základní verzi GS, od 2015
BMMW R1200GS LC 2014
hajnrich napsal:
Dělá mi to taky. Jen se mi zdá, že už ne tolik. LC vyrobeno v 2015 a najeto cca 9000. Dá se to omezit tím, že plyn při brzdění motorem nezavírám prudce (nezaklapávám), ale snažím se zavírat pozvolna. Mne zase ničí, jak je ten motor mechanicky hlučnej po zahřátí, zejména volnoběh na neutrál :-( Zlatej vzducháč!
To by mě úplně hráblo, kdybych měl kvůli vibracím ještě pozvolna pouštět plyn, už takhle ten motor sám vůbec nebrzdí.
To je obrovský rozdíl mezi LC a vzducháčem co mi dost vadí, tam stačilo podřadit a zaklapnout a na brzdu jsem nemusel skoro šahat.
cigi napsal:
No já jsme z toho úplně hotovej! Pohybuji se v těchto otáčkách velmi často a je to tak nepříjemný, že mi z toho večer bolí k..le. Úplně se bojím že nějakou třídenní dlouho cestu vůbec nezvládnu. Když jsem dal sedačku do vyšší polohy, tak je to malinko lepší, ale v této poloze se mi nejezdí dobře.
Před tím jsme měli od nova GS 2008 a tam jsem žádný problém s vibracemi neměl.
Není možné že z tohoto důvodu mají dávat těžší kliku z GSA i na GS?
Je tu někdo s GSA, aby mi řekl jestli má stejný problém?
Neboj se toho, já to mám tak, že když jedu na krátko a nemám správnou náladu, můžu přijet otrávenej z různých důvodů. Když ale jedu na delší cestu, alespoň na celej den, do večera na motorku tak přirostu, že jsem z ní nadšenej. Čím déle na ní sedím, tím sem spokojenější.
BMMW R1200GS LC 2014
Pro Pamiltona: před LC jsem měl GS1200 vzducháče dvojvačku, koupeno s 18000, prodáno s 36000 km. Ten vzducháč byl tišší, porovnával jsem tyhle dvě konkrétní motorky.
Zahřáté LC (aspoň to moje) na volnoběh rachotí, jako by se v motoru drtil šrot. Od samého začátku, co ji mám. Jen doufám, že je to vlastnost tohohle motoru obecně, a ne třeba překročené maximální vůle někde na klice, pístních čepech, atd... Je zajímavé, že co jsem měl možnost poslechnout si jiná LC, tak většinou to bylo podobné, ale taky jsem slyšel jen čistý zvuk z výfuků a motor si jen ševelil (projížděl okolo mě a motor byl v zátahu). Tak nevím...
S tím pozvolným zavíráním plynu to upřesním - jen ho při tom zaklapování mírně přibrzdím, to stačí. A tyhle vibrace se opravdu s nárůstem kilometrů postupně snižují. Když jsem to měl nové, tak jsem myslel, že mi vyskákají plomby ze zubů, jak to drnčelo
Upravil hajnrich dne 24.05.2016 14:38
S tím pozvolným zavíráním plynu to upřesním - jen ho při tom zaklapování mírně přibrzdím, to stačí. A tyhle vibrace se opravdu s nárůstem kilometrů postupně snižují. Když jsem to měl nové, tak jsem myslel, že mi vyskákají plomby ze zubů, jak to drnčelo [/quote]
Tak jsem to zkoušel s tím plynem a žádná změna :-(
Objevil jsem ještě jednu věc, kterou by mě zajímalo jestli někdo máte?
Když zrychluji jen na málo plynu tak do 3500 ot mi asi z motoru, něco skřípě jako železo o železo.
Dělá to také někomu?? Dík
Nevím, mně se zas brutálně protiví to klepání když jedu přes město na dvojku/trojku v nízkých otáčkách. To se tomu motoru zdá se vůbec nelíbí. A jinak motor zdatně vibruje ve vícero rozsahu otáček, né že né Nejlíp mu sedí pila
cigi: mně to dělá taky, takové tvrdé cvrlikání, cvakání, rachocení, řachtání okolo 3000 ot při zrychlování. Ventily? Příliš vysoký předstih? Brzy s tím jedu na roční prohlídku, tak se poptám.
Ahoj kluci, mam GS1200 r.v. 2013 najeto 8 tis. km a taky resim pomerne znatelne vibrace kolem 4500 otacrk, ktere jsou vice znatelne u ubrani plynu. Mam podezreni, jestli to nemuze byt kardanem. Udajne se muze pootocit v gumovem ulozebi. Tento je mi natolik neprijemny, ze jsem se na to ptal i v Renocaru na Proseku, kde mi byloechanikem receno, ze je zo normalni. Nemate nekdo zpravy o tom, jak by se to dalo resit??? Trzsi klika, oprava kardanu, ci cokoliv. chtel bych to vyresit za kazdou cenu! Diky
Do nových modelů se údajně dává těžší klika, ta tu vibraci určitě sníží, ale platit bych jí teda nechtěl, to musí být strašná raketa + půlit celý motor.......... Zjistil jsem, že když mám sedlo v horní poloze, že jsou vibrace nižší. Tato poloha mi nevyhovuje, tak jsem bádal dál. Na sedadle jsem demontoval plastovou páčku, kterou se přepíná výška sedadla a dal ho do nízké polohy. Díky tomu mi vibrace připadají také nižší.
Upravil cigi dne 18.07.2016 09:10
funguje taky toto antivibrační uložení řidítek na silenblokách:
http://www.bmwmotoparts.cz/index.php/odpruzene-zvyseni-riditek-bmw-r1200gs-lc-2013-p1037
BMMW R1200GS LC 2014
Chtěl jsem se kluci ještě zeptat, na Primě v autosalonu testovali a dále propagujou nějaký přísady do oleje motoru, které údajně mají spoustu pozitiv, včetně snížení vibrací motoru. ( týkalo se aut). Nezkoušel to někdo v boxeru? Neudělal jste si někdo vlastní zkušenost?
BMMW R1200GS LC 2014