Prosím o pomoc. Potřebuju vyměnit prachovku mezi převodovkou a zadním ramenem. t.j. demontovat rameno z rámu. A jak jsem právě zjistil chybí mi kus v repromu kde je právě demontáž ramene. Takže nemám momenty pro montáž atd. Nemohl by mi někdo těch pár obrazovek poslat jako obrázek nebo pdf.
v rámci postupu prací jsem právě vypustil olej z kardanu, najeto 15tis a je to úplná černá smrdutá sr.čka nevím co mysleli tou doživotní náplní opravdu nikdo nemáte ten kousek servisního manuálu kolem uložení ramene ?
.....kua mam to v reprome ale neviem to odtial okopirovat.....
....no bohužial nepatrim medzi compiutrovych magov brani sa mi to kopirovaniu a neda sa vybrat ani obrazok ani tabulky
Upravil karcici dne 24.04.2009 08:27
Kuna já to věděl,uš sem ju měnil. Já to řikám furt,dyš ste blbí tak si to pište Tady něco je ale ty čepy tu nevidim http://www.r1200g...orque.htmlKupredu spatki ni krok...
Mám jen starší modely 850-1150.
Pravá strana Loctite2701, 150Nm.
Levá strana Loctite2701 7Nm šroub a pak 105Nm matku.
Jsou to stejné hodnoty i postup jako při utažení šroubů ložisek u hrušky kola.
díky za tip - mněl jsem utrženou prachovku od převodovky, rameno plné bordelu. Ložiska jsou montována jednostranně zakrytá takže byl písek i v nich právě jedu pro nové, tohle na 12ce opravdu soudruzi nedomysleli. K prostoru uvnitř ramene se chovají jako by byl sterilní ale sytém prachovek tomu vůbec neodpovídá. Letím pro nová ložiska mimochodem originál jsou tam maďarské FAG takže se šetřilo i tady.
Tak se zpožděním výsledek. Oprava provedena vše funguje dotahoval jsem momentem 110Nm.
Pro všechny kteří by si podobnou věc dělali sami zde jsou správné hodnoty:
- čep 7Nm
- pojistná matka 145Nm.
kolo, zadní blatníček, brzdič odšroubovat a přivázat ke podsedlovce, reakční tyč, vyklopit a odšroubovat převodku kardanu !! nezapomenout na senzor ABS jeli přítomen - po jeho demontáži ucpat dírku . Doporučuju rovnou i vyměnit olej v převodce , hřídel kardanu demontovat netřeba. Dál demontovat zadní centrál a nakonec čepy na kterých drží rameno. Levý jde po povolení matky v poho. Na pravý je originál vytloukátko, které se našroubuje do dírky po prostředním šroubku já ho neměl tak jsem si udělal vytahovátko (ocelové kolečko tl. 10mm s dírkou uprostřed a dlouhý šroubek s matičkou) a za tento šroubek jsem to vytáh. Rameno pak jde vysunout s tím že hřídel kardanu zůstane na svém místě. Postup pro složení je tímto jasný po zpátku namontovat a podotahovat. Hlavní spoje jsem pro jisotu podlepil. Práce na dlouhé odpoledne.