Menil už niekto tieto ložiská na f 800 gs? Keď pohýbem riadidlami, mam v priamom smere aretáciu. Asi bol zanedbaný prvotný servis. Nemalo sa to dotiahnuť po neakých km? Zdá sa mi, že odyšli neak priskoro.
No, pokud vím, mě je tedy na 10k dotahovali. povolení znamenalo vibrace v řidítkách na TKC pneu od cca 140km/h, po servisu nebyly. Postupně se to ale trošičku vrací.....
někde jsem už také četl, že tyhle ložiska mohou být slabší místo, ale fakticky jsem zatím neslyšel o nikom, kdo by je měnil....
Kolik máš nalítáno? Když to dás na hlavní stojan a máš předek ve vzduchu, je tam znát nějaká vůle?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
Myslím, že pri Tvojich kilometroch a cestách je to možné,že aj odišlo. Inak ja som doťahoval pri cca 17 kkm i ked iba o chlp. Či sú na z montáže namazané a ako to neviem. No ked som menil podsedlovku tak som kontroloval uloženie zadného ramena a vazelínou neoplývalo. Doporučujem premazať a tiež potočiť púzdra osky - stopy po ihlách boli viditelné,no nechtom sa zachytiť nedali, takže asi len tisícina mm.
Tak ložiská v krku vymenené. Dva kusy bežne k dostaniu, ja som kúpil za 24euro/2x. Číslo ložiska 320/28 - tabuľkový rozmer = 28x52x16.
Tie org.ložiská boli japan.
Upravil siso dne 17.01.2010 19:47
Dotáhnutí ložisek v krku je rozhodně v první- a dalších servisních kontrolách. Minimálně kontrola. A když se to zanedbá tak celkem pochopitelně odejdou. Pokud na ložisko tlačiš- vydrží rozhodně déle, než když do nej boucháš. (uvolněné jsou vlastně rázy)