Panove dekuji za radu!!! Jelikoz jsem pro same nalezeni zavady startoval a strartoval, tak ted si ani neskytla. Takze nabijim a zitra uvidim. Jinak bych ten bovden mohl doporucit jako nejlevnejsi imobilizer
mzalf přiložený následující obrázek:
Zdravím, dneska jsem chtěl kousek projet moje GSo rv.00 ale při rozjezdu byl při spouštění daleko hrubší zvuk než normálně až mi skoro chcípla motorka. Od té chvíle mi stále střídavě problikávají kontrolky ABS. Pokoušl jsem se restartovat abs a do rozjezdu kontolky blikaly správně, ale jakmile jsem se rozjel tak opět hodně hrubý zvuk a zase se rozblikali střídavě kontrolky. Nevíte někdo čím by to mohlo být? díky moc
1. reset (známá věc, servisní konektor, drátky atd.)
2.NEstartuj s ABS, vypni ABS a startuj (tlačítko ABS, klíček do kontrolek, start)
3. chcípni motor, a znovu nastartuj už ale s ABS
4. zkus se rozjet co to udělá
Zdravím mám problém s ABS, tedy jen s jeho deaktivací, po otočení klíčkem blikají obě kontrolky zároveň, když ho chci vypnout, tak podržím dlouze tlačítko ABS, rozsvítí se mi pouze spodní kontrolka, a svítí, když se rozjedu, stejně zase zarachtá a abs je aktivní :-( Díky za radu
Ahoj, už jsem prošel forum od zadu a v roce 2007 se to řešilo, už jsem to našel, děkuji, škoda že vyhledávání přes "hledej" není uplně ideální. Ale díky
Tady, můžu jen doporučit. Od tý doby co to jde jednoduše vypnout to využívám hodně. http://www.bmwgs....rowstart=0Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
jak to děláš? Podle toho co píšeš mi přijde že zapneš klíček a pak stiskneš ABS, to je ale špatně, ABS máš držet při zapínání klíčku aby se ABS deaktivovalo!
Jinak ta úprava co doporučujou kluci to samozřejmě vyřeší a je i o moc komfortnější (např. nemusíš chcípat když chceš ABS znova nahodit)
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
ahojte,
uz som sa pridal k majitelom bmw. Forum mam uz prelezene, ale nenasiel som odpoved na to co sa chcem spytat.
moto je 1100gs r.v. 96 ABS.
Otazka je k ABS na zadnom kolese, skusil som na trave zabrzdit a abs zafungovalo, len riadne zarachotilo. Je to normalne?
Predne koleso pri bzdeni je na trave pekne tiche a funguje dobre.
blikaju mi kontrolky na stiedacku, nie naraz. V jeden den ked prsalo ,tak som skusal nejake tie vyhybacie manevre, nudzove brzdenie... Vsetko fungovalo naparadu. Potom som este skusal par krat polozit moto na zem, moto sa davalo len na pravu stranu. Skusal som viac sposobov ako ju dvihnut.
Cez vikend som isiel preparkovat 1100GS z garaze do garaze a uz nastala chyba. Baterka je nabita, je o.k. Dnes som pojazdil a nerozbehlo sa to. Blikaju nastriedacku. Skusal som reset podla navodu co je tu a nepodarilo sa mi ho resetnut.
Zistil som jeden problem v brzdovom spinaci svetla na zadne kolo. Raz svieti, raz nie. Vycistil som na nom kontakt, ale nepomohlo.
Ahoj, zkusím tady popsat můj problém s ABS, mám 1150ADV 2003 duál, při zapnutí klíčku rychle bliká horní kontrolka, spodní kontrolka (trojúhelník svítí) posilovač je slyšet pouze na zadní brzdě, ale po zmáčknutí zadní brzdy je pak slyšet i u přední....pokud nesešlápnu nejdříve zadní brzdu, tak mi pak přední nebrzdí. Zkoušel jsem deaktivovat ABS...nic. Zkoušel jsem i vyměnit zadní brzdovou žárovku...nic. Kapalina by měla být o.k. Ale občas se stane že naběhne ABS normálně..tak jednou s deseti pokusů....nenašel jsem v tom žádný systém kdy jo a kdy ne. Toto mi začalo dělat po delším stání, kdy jsem měl vyndané i čidlo na zadním kole, tak mě napadá zda jsem někde neudělal chybu při jeho vracení zpět. Baterka je dobitá.....a na reset si netroufám protože elektřina je pro mě tabu a navíc tady někdo psal u těch návodů na reset, že to u duálů nefunguje.
Není někdo v okolí Pardubic kdo by se na to podíval?
Díky za rady.
DM3555 napsal:
Ahoj, zkusím tady popsat můj problém s ABS, mám 1150ADV 2003 duál, při zapnutí klíčku rychle bliká horní kontrolka, spodní kontrolka (trojúhelník svítí) posilovač je slyšet pouze na zadní brzdě, ale po zmáčknutí zadní brzdy je pak slyšet i u přední....pokud nesešlápnu nejdříve zadní brzdu, tak mi pak přední nebrzdí. Zkoušel jsem deaktivovat ABS...nic. Zkoušel jsem i vyměnit zadní brzdovou žárovku...nic. Kapalina by měla být o.k. Ale občas se stane že naběhne ABS normálně..tak jednou s deseti pokusů....nenašel jsem v tom žádný systém kdy jo a kdy ne. Toto mi začalo dělat po delším stání, kdy jsem měl vyndané i čidlo na zadním kole, tak mě napadá zda jsem někde neudělal chybu při jeho vracení zpět. Baterka je dobitá.....a na reset si netroufám protože elektřina je pro mě tabu a navíc tady někdo psal u těch návodů na reset, že to u duálů nefunguje.
Není někdo v okolí Pardubic kdo by se na to podíval?
Díky za rady.
Pokud se nemýlím, tak výše zmíněné návody platí pro dřívější generaci ABS, nikoliv však pro "dual" nebo spíše "integral" brzdy s posilovačem.
Dle popisu soudím na problém se spínačem na páčce přední brzdy. Pokud projde systém kontrolou za zapnutí zapalování - tj. proběhne ono rychlé blikání kontrolky a pak bliká už jen pomalu (do rozjezdu), tak při zmáčknutí páčky nebo pedálu brzdy musí zavrčet čerpadla posilovače pod nádrží.
Pro začátek prověř, zda se po zmáčknutí páčky přední brzdy rozsvítí brzdové světlo.
______________
R1150R 2004
No nechci se mýlit...teď nemohu ověřit, ale to rychlé blikání je pořád i během jízdy a čerpadla posilovače...pokud zmáčknu nejprbe přední brzdu tak se neozvou, ale jakmile zmáčknu zadní (tam se čerpadla ozvou vždy) tak pak už se ozve i na přední brzdě.
To rychlé blikání znamená, že neproběhnul úvodní test brzd a nebo neproběhl úspěšně. Např. byla zmáčknutá brzda a nebo je problém v jednotce samotné.
Začal bych od toho nejjednoduššího, od těch spínačů.
Mrkni tedy pro začátek, jak funguje brzdové světlo a dál se uvidí...
______________
R1150R 2004