jen tak pro oživení původní diskuze, opravoval jsem starý hall, v podstatě jsem z něho použil jenom ocelovou plotnu a snímače, konektor a kabely koupil nové. Ještě jsem ho nevyzkoušel na motorce, plánuju ho jako záložní na cesty.
Informace jsem čerpal z www.powerboxer.de
Hallův snímač HME 301, 2x260 Kč: www.imfsoft.com
konektor AMP MQS 6F, 85 Kč:www.autokabel.cz
Ja teda pevne verim tomu, ze hall od Bosche vydrzi to co original, takze 20 let a 110 tisic km. Ale zaloha na cesty se asi hodit muze...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Poznatek: po vymene hallu bez serizeni je velka sance, ze nenastartujete... Samozrejme jsem si vzpomnel, az kdyz jsem nasadil nadrz a dekl na remen... Proste trouba, takze zitra znova rozborka. Staci mi pro serizeni 12V nabijecka a voltmetr? A na setrvaku kdyz nastavim OT znacku, musi byt v okynku uprostred ty pismenka nebo carka pod pismenkama?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Neco mas blbe,i bez serizeni to musi chytit.Na serizeni staci ticho,a poslouchat cvaknuti rele pumpy.v okynku ma byt znacka OT(horni uvrat),nebo jestli mas aretovaci kolik,tak si zajisti setrvak a nastav desku hallu.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Blafe, ale nechytne. Remenici jsem nasadil spravne, na to jsem si dal pozor. Ten trik s cvaknutim relatka pumpy zkusim, dik.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Jj, takhle jsem ji presne mel... Ale zkusil jsem startovat jen par vterin, trochu zablafala, kdyz mi doslo, ze jsem zapomnel nastavit polohu. Sroubky jsem utahl.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak uz vrci! Pravdu mel cechi, problem byl, ze jsem zkousenim a startovanim dost vyflakal baterii. Nicmene serizeni na klik relatka fungoval dokonale, posouval jsem skoro o 3 milimetry...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Zdravím páni. Tá degradácia izolácie sa prejavuje po celej dĺžke ?? Kontroloval som časť ktorá je viditeľná pri konektore a tam je v poriadku. Moja 1100ka ma teraz 120 000km tak zvažujem či hallko preventívne nevymeniť.
bubak1100 přiložený následující obrázek:
Ve tvém případě ti to nikdo neřekne na 100%, do toho nevidíš že jo,, nicméně měl jsem dva hall senzory a oba byly po celé délce a kostřily se kablíky buď mezi sebou, nebo o stínění.
Většinou na destičce už budou dobrý. Vím že si tady koleduju, že se to nedělá,,, ale tak jen vyměň kabel. Ja to udělal a už mám 16 000 km na tom starým halu s new kablíkem za 10,50 kč z elektra
Mě když přestal fungovat Hall, tak po výměně jsem ten starý kabel ze zvědavosti rozřízl a vysypal se na mne prach z rozpadlých a zteřelých bužírek.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Tak to se dnes ze zvědavosti na starý hall taky podívám... Nevyhodil jsem ho, právě pro případ, že bych se v něm chtěl vrtat..
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Kdyby ho měl někdo navíc jako nepotrebny, tak ho beru.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Slavek-xxx napsal:
Ja teda pevne verim tomu, ze hall od Bosche vydrzi to co original, takze 20 let a 110 tisic km. Ale zaloha na cesty se asi hodit muze...
Nějak tak to bude. Na RT 22 let a 132 tis. km. Starý mám, tak se na něj podívám, jak je to s tou izolací.
God, Gun & BMW
Zdar, práve riešim tiež výmenu kábla k Hall senzoru. Nemáte niekto link na konkrétny kábel, ktorý používate pri výmene?
Výroba upgrade kitov vstrekovačov a doplnkov pre všetky modely BMW R1100 / R1150.