Moje první dojmy s Karoo3:
V sobotu jsme je nazul, předtím jsme jezdil dva roky na Continental Trail Atack. Během dvou dnů jsme na Karoo najel téměř 600 km. První den, jsme si zvykal a dnes už to bylo paráda. Na suché silnici jsem to klopil stejně jako Conti.. Jen je větší hlučnost. Na mokré silnici mi při ostřejším rozjezdu občas podklouzlo zadní kolo, nic co by mi nějak moc vadilo, aspoň ty rozjezdy vypadaly efektněji.-) Jinak jízda na mokru taky bez větších rozdílů od Conti. A na polní cestě a v lese paráda. Nejsem, žádnej ofrouďák, ale ta jistota, když jsem projížděl blátivý polní cesty, to je úplně něco jiného než silniční gumy. Věřím, že jsme našel ideální gumy pro moje ježdění... A.
Upravil aldags1 dne 16.11.2014 15:10
BMW 1200 GS a ///M3
KAROO Street
další alternativa k TKC70 atd. http://www.metzel...treet.html
Jen tady by fakt vadila ta "dvouvrstvá směs", která je na Karoo 3
... snad se to povede
Mr GS přiložený následující obrázek:
[34.6Kb]
Upravil Mr GS dne 15.01.2018 15:16
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal: KAROO Street
další alternativa k TKC70 atd. http://www.metzel...treet.html
Jen tady by fakt vadila ta "dvouvrstvá směs", která je na Karoo 3
... snad se to povede
Jak to myslis s tou "dvouvrstvou smesi"? Nemam s Karoo 3 zadnou zkušenost. Jinak mne se ty streety docela pasujou. Něco mezi Touranckama a Karoo 3 spis bliz k Touranckam.
Upravil zdenekkkkk dne 20.01.2018 16:59
Že zhruba v půlce hloubky dezénu materiál výrazně ztvrdne, přestane ubývat, ale začne na mokru klouzat
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Že zhruba v půlce hloubky dezénu materiál výrazně ztvrdne, přestane ubývat, ale začne na mokru klouzat
Aha. Tak tohle jsem na Touranckach nepozoroval a to je sjizdim az tesne na hranu, je fakt ze na suchu. Na mokru jezdim prece jen podstatne opatrnejc. Diky za vyjasneni
Je docela velkej rozdil dnesni tourancky a puvodni vyrabeny tusim v nemecku. Ty puvodni i po 8 letech v pohode, dnesni po urcitem ojeti na prd. (Zkusenost F650GS '2005)
Upravil vsezved dne 20.01.2018 20:25
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
vsezved napsal:
Je docela velkej rozdil dnesni tourancky a puvodni vyrabeny tusim v nemecku. Ty puvodni i po 8 letech v pohode, dnesni po urcitem ojeti na prd. (Zkusenost F650GS '2005)
Tak asi prave proto jsem nad miru spokojenej , mam snad poslední mozny kusy vyrobeny v nemecku
Mr GS napsal:
Že zhruba v půlce hloubky dezénu materiál výrazně ztvrdne, přestane ubývat, ale začne na mokru klouzat
Aha. Tak tohle jsem na Touranckach nepozoroval a to je sjizdim az tesne na hranu, je fakt ze na suchu. Na mokru jezdim prece jen podstatne opatrnejc. Diky za vyjasneni
Však já nepíšu o touranckách, ale o Karoo3 ... a na ty ses taky ptal, ne?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Že zhruba v půlce hloubky dezénu materiál výrazně ztvrdne, přestane ubývat, ale začne na mokru klouzat
Aha. Tak tohle jsem na Touranckach nepozoroval a to je sjizdim az tesne na hranu, je fakt ze na suchu. Na mokru jezdim prece jen podstatne opatrnejc. Diky za vyjasneni
Však já nepíšu o touranckách, ale o Karoo3 ... a na ty ses taky ptal, ne?
Jasne. Ja prave jen rikam ze to ztvrdnuti gumy jsem na touranckach, oproti tem karoo3 (jak pises), nikdy nepozoroval. Pokud streety budou v tomhle ale po trojkách, tak zustanu na touranckach. Ještě chvilku vydrzi nez někdo testne streety
U žádných jiných Metzelerek jsem to nikdy nepozoroval, ani jsem o tom od nikoho koho znám neslyšel (měl jsem Tourance, EXP, Karoo MCE, Karoo-T/2 a někteří kámoši vyzkoušeli Next). Samozřejmě je citelnej rozdíl mezi starejma touranckama a "novejma" vyráběnejma v Asii... a není to rozdíl k lepšímu... ale pořád je to solidní pneu na cestování, která asi nikoho neurazí (když ji bude používat k tomu, k čemu je), jen člověk musí zkousnout to, že se tam občas objeví podivná vada
Přítelkyni se jednou stalo to, že přední sjela rychlej, než zadní a ještě navíc jen na jedné straně (už nevím která), ale asi tak o 50% Koupila další na dojetí k té zadní (zvláštní paradox ) a ta už to neudělala.
Špatným stylem jízdy to určitě nebylo. Už má něco najeto a před ani po tom se to už nikdy nestalo (když nepočítám Mitas Terra force, ale tam je to vlastnost díky tvaru dezénu, není to tak markantní, je to i na zadní a mají to všichni)
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Já na Karoo 3 za poslední dvě sezony jedu druhý předek a třetí zadek a takové chování jsem nikdy nepozoroval, ale je fakt, že jezdím dost turisticky. Nad 120 dost kvílej, ale na mokru i suchu s nimi nemám problém a na dálnici dlouhodobě 140 a chvilkové i více a taky bez problému.
Ahoj, má někdo zkušenost s Metzler KAROO Street?
Musím koupit něco nového. Tourance už dosloužily.
Jezdím hlavně silnice za každého počasí.Zajímá jak to drží v dešti, popř. srovnání s Tourance a jízda po dálnici ve 130km/h.. Díky
Upravil JANMZ dne 26.03.2019 07:57
Úplně silniční pneu nechci kupovat. Michelin Anakee Adventure to by molo být to co hledám.Objednám a uvidíme zda se osvedčí.
Nikde jsem nenašel nějaké informace o Metzler street tak mě zajímalo jestli s tím tady někdo jezdí.
JANMZ napsal:
Úplně silniční pneu nechci kupovat. Michelin Anakee Adventure to by molo být to co hledám.Objednám a uvidíme zda se osvedčí.
Nikde jsem nenašel nějaké informace o Metzler street tak mě zajímalo jestli s tím tady někdo jezdí.
Mám Metzeler Karoo Street 3
Tvrdá guma do lehčího terénu dobrá ale na silnici hučí okolo 100 120
Pak už je to dobré
Já jsem dálniční jezdec tak už bych si je nekoupil