Docela dlouho jsem vozil zrcadlovku a objektivy v tankvaku. Nebylo to zase tak spatne reseni, nicmene rychlost vyndani nebyla nijak uzasna a docela me desilo to, ze nekdy spadnu s motorkou pri brodeni a fotak utopim. Spekuloval jsem, ze poridim Pelicase, akorat jsem se nemohl rozhodnout pro tu "spravnou velikost. Velke bedny na zadku motorky se mi nelibi. A tak jsem meril, meril a meril. Nakonec jsem poridil iM2100 vcetne vlozky pro fotak. Tu jsem trochu upravil a nyni se mi vejde takrka vse, co normalne vozim. Par drobnosti (blesky, kabely, radiove odpalovace, dobijecky, atd.) porad zustanou v tankvaku, ale me oblibene objektivy, co normalne vozim, jsem napasoval i do takto male bedynky....
Pelicase jsem provrtal a prisrouboval k zadni plotne. Jeste mi ve forme schnou absorbery vybraci (temi pak nahradim sroubove spojeni "natvrdo".
petrs přiložený následující obrázek:
Koukám, že jsi první kdo má tady na fóru "Pelikána". Taky jsem o něm uvažoval, o trochu širším a že bych na tom ještě vozil rolku (na 1150 je to vzhledem k bočákům umístěný jinak, tak by to bylo docela kompaktní), no ještě není rozhodnuto.
Každopádně gratulace, vypadá to super, i ta oranžová k bílý sedne a snad tu vodotěsnost v leže v brodu nebudeš muset zkoušet
Maiali nel Fango!
Koukám, že jsi první kdo má tady na fóru "Pelikána". Taky jsem o něm uvažoval, o trochu širším a že bych na tom ještě vozil rolku (na 1150 je to vzhledem k bočákům umístěný jinak, tak by to bylo docela kompaktní), no ještě není rozhodnuto.
Každopádně gratulace, vypadá to super, i ta oranžová k bílý sedne a snad tu vodotěsnost v leže v brodu nebudeš muset zkoušet
Jo, vypada to docela dobre. A v kombinaci s mym oranzovym Boblbee jeste lip...
petrs napsal:
Pelicase jsem provrtal a prisrouboval k zadni plotne. Jeste mi ve forme schnou absorbery vybraci (temi pak nahradim sroubove spojeni "natvrdo".
vypada to pekne, mnozstvi vibraci vzadu je akorat podle mych mereni radove vyssi, nez v topcasu :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks: vibraci je tam stopro vic, o tom zadna. Jak jsem psal vyse, udelal jsem silentbloky ze specialniho gelu a ty to celkem spolehlive utlumi. Navic fotak je v pene, co je uvnitr a ta taky nejake vibrace pojme...
Morabo: Normalne jsem Pelicase vyvrtal, zatim tam mam 4x M8 nerez srouby. Uvnitr Pelicasu jsou dane o-krouzky, takze je to paradne vodotesne. Mel jsem to nekolik hodin v sudu s vodou a vse suche...
Bystricke: pokud v Alu, tak neco maleho... Ty normalni alu bedny, co si lidi davaj dozadu jsou na me az moc stehovacke... Tohle je velikost tak akorat na zrcadlo a par skel.... Taky je treba nejake tlumeni vibraci. Ale Peli je Peli... Muze to prejet nakladak a furt je to funkcni
Upravil petrs dne 26.06.2011 09:55
petrs napsal:
Pelicase jsem provrtal a prisrouboval k zadni plotne. Jeste mi ve forme schnou absorbery vybraci (temi pak nahradim sroubove spojeni "natvrdo".
vypada to pekne, mnozstvi vibraci vzadu je akorat podle mych mereni radove vyssi, nez v topcasu :/
hicks: Asi jsi myslel tankvak. To máš sice pravdu, ale ten Pelikán je proti vibracím ultraodolnej
petrs: promiň, už asi i slepnu, nějak jsem ten způsob uchycení přehlídl...
Upravil morabo dne 26.06.2011 10:37
Maiali nel Fango!
mě se nelíbí mít foťák vzadu z jednoho prostého důvodu - musíš pokaždý slézt z motorky.. Když je v tankbagu - stačí zastavit.. Tak to radši nebudu jezdit místy kde budu po tankbag ve vodě - navíc to už bych stejně nejel nikam.. Poměr utopená motorka a utopený foták by mě asi mrzela víc motorka..
jezek napsal:
Poměr utopená motorka a utopený foták by mě asi mrzela víc motorka..
to asi neznas Petra S
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezek napsal:
neznám, ale taky fotím a mám foťák hodně rád.. ale motorku taky..
Z toho Pelicasu mam fotak venku driv nez z tankbagu.... A hlavne je tam opravdu lip chranenej. A na opravdove "rychlo" momentky stejne vozim jeste kompakt za par set $$ a ten me urcite nebude mrzet tolik, kdyz ho znicim.
Je to jedno kazdymu vyhovuje neco jineho. Me vyhovuje tohle reseni. V posledni dobe se snazim vyvarovat abych vozil tankbag, protoze se s nim neda poradne jezdit offroad. Pak jsem vozil fotak v expedicnim fotobatohu misto spolujezdce a to melo k idealu hodne daleko....
Pokud preferujes umisteni na nadrzi (u 800 na sani vzduchu) pak tahle velikost Peli jde krasne namontovat na nadrz. Tusim ze je to SW Motech, kdo dodava takovou tu rychloupinaci podkovu, ktera dobre resi upnuti. Na ADVRideru s tim nekdo takhle jel pres Sev A Jiz. Ameriku a nemohl si to vynachvalit. Ale to uz je pro mne zase nevyhoda v offroadu...
jezek napsal:
mě se nelíbí mít foťák vzadu z jednoho prostého důvodu - musíš pokaždý slézt z motorky.. Když je v tankbagu - stačí zastavit.. Tak to radši nebudu jezdit místy kde budu po tankbag ve vodě - navíc to už bych stejně nejel nikam.. Poměr utopená motorka a utopený foták by mě asi mrzela víc motorka..
Ani nemusis mit vodu po nadrz... Staci jeden pad ve vode a tech par desitek vterin nez zvednes motorku. Kdyz jsem utopil motorku, tak starost o fotak byla vetsi, nez o utopenou moto. Tenkrat to dobre dopadlo a fotak prezil (timto dekuji Tamracu ). Ale od te doby jsem mel prd.l sevrenou pri kazdem hlubsim brozeni s fotakem na moto.... Ted uz ne. Tohle reseni vklidu necham pod vodou a budu se starat jen o moto . On i ten tankbag pri prutkem, dlouhotrvajicim lijaku protece. Zas tak vodotesne to neni....
pokud jedu s fotákem - s tím lepším, při hlubším brodu jde napřed foťák a pak jedu.. Taky mi záleží na foťáku.. No a při dešti nejsem línej dát přes tankbag futrál do deště..