Me 1100 startuje i s rychlosti.Dnes jsem to zkousel,kdyz jsem ji zvedl ze zeme.A hlasim,ze padaky sw motech jsou pekny sracky.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Polozil jsem to v blate na polnacce ve 20km rychlosti.Dostal ranu trochu ze predu a padak se hnul tak o 2 cm a sel az do tt krytu,kterej pomackal.SW motech je podle me po teto zkusenosti tak na pad ze stojanku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Polozil jsem to v blate na polnacce ve 20km rychlosti.Dostal ranu trochu ze predu a padak se hnul tak o 2 cm a sel az do tt krytu,kterej pomackal.SW motech je podle me po teto zkusenosti tak na pad ze stojanku.
Já je mám (SW Motech ) na 1200 a musim se jich zastat. Spadnul jsem s nima cca 10 - 15x,....... a už mi je taky jednou Žlábek rovnal cca o 1,5-2 cm, ale to je jejich funkce / účel. Pokud bude padák tvrdej jak kalený železo tak chrupne nebo tu plnou ránu přes něj dostane rám / motor. Padák by měl fungovat i jako deformační zóna a tobě zafungoval !!! Pokud si jel opravdu 20 km/hod tak si představ že bys tu ránu dal na REJŽI a bez padáků. Pokud se ti nestalo nic s motorkou při pádu 250 kg za 20 km v hodině ( nevým jak se to násobí ve skutečnosti to znamená mnohem víc Kg ) tak jsou dobré a mohu ti jen gratulovat.
Robert přiložený následující obrázek:
[191.51Kb]
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Je pravda ze kamos si prorazil viko i orig.adv.padakem,kdyz motorka dojela poboku az do obrubaku.Ty padaky jsou choulostivy hlavne na rany ze predu.Tu ten muj sice dostal,ale jen o hlinu.Akorad az budu kontrolovat ventily tak musi padak dolu,protoze ted nesundam viko.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Robert napsal:
Pokud je A. správně tak musí k doktorovi.
Vyléčím jí sám ( a jak ) nebo musím najít nějakou odbornou ordinaci.
lékař radí:
je možné startovat s neutrálem ale i se zařazenou jedničkou
ale někdy nééé
nevím přesně proč, mám pocit je to má nějaké pravidlo, ale zatím jsem na něj nepřišel, záleží na situaci:
vypnut motor s jedničkou vevniř klíčkem (čili zmáčknutá spojka) nebo zhasl?
vypnut tím že se dá dolů stojánek?
při pokusu o start máme zmáčknutou spojku a pak otočíme klíčkem a eventuelně ani nečekáme na proběhnutí diagnostiky nebo nejdřív klíček a potom spojka?
vím zcela 100% že startuji často z garáže nebo z práce s jedničkou, ale vím, že občas mi to nejde, protože tam JE jednička, z toho soudím, že existuje nějaké pravidlo, kterému jsem ale zatím vůbec nevěnoval pozornost a tedy neobjevil
slibuji hospitalizovat pacienta na pozorování a jakmile bude vyšetření hotovo, sdělím propouštěcí zprávu s diagnózou
Upravil Doc dne 28.06.2008 07:40
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
vevis napsal:
Je pravda ze kamos si prorazil viko i orig.adv.padakem,kdyz motorka dojela poboku az do obrubaku.Ty padaky jsou choulostivy hlavne na rany ze predu.Tu ten muj sice dostal,ale jen o hlinu.Akorad az budu kontrolovat ventily tak musi padak dolu,protoze ted nesundam viko.
Buď v klidu já má HapkoBecker a při ventilech je musím sundávat od začátku.
A to že se ti při pádu ohnuly le lepší,než aby se ohnulo,nebo prasklo něco na motorce. K tomu je tam přece máš.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
já se zařazenou rychlostí startuju akorát, když je to zahřátý..třeba zastávka na benzíně atp. a funguje podle možnosti A..akorát nesmím zapomenout na bočák...to pak jen točí, ale motor nechytá..naštěstí mě to vždy dojde hned po prvních dvou - třech otočeních
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl
No tak uz jsem teda klidnej.Ale o trosicku pevnejsi by bejt mohli.Taky mi prasknul kryt ruky wunderlich s vystuhou.Aspon sikovne,ze pujde spravit.Uz vim na co je doraz rizeni.Riditka se zamkli pekne.A jsem se divil,proc mam protocenou spojku i se zrcatkem dolu.Kdyz se mi udala modrina na hrudi tak jsem pochopil,ze jsem z toho vybeh po 4 prez zrcatko.To vydrzelo.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Robert napsal:
Pokud je A. správně tak musí k doktorovi.
Vyléčím jí sám ( a jak ) nebo musím najít nějakou odbornou ordinaci.
lékař radí:
je možné startovat s neutrálem ale i se zařazenou jedničkou
ale někdy nééé
nevím přesně proč, mám pocit je to má nějaké pravidlo, ale zatím jsem na něj nepřišel, záleží na situaci:
vypnut motor s jedničkou vevniř klíčkem (čili zmáčknutá spojka) nebo zhasl?
vypnut tím že se dá dolů stojánek?
při pokusu o start máme zmáčknutou spojku a pak otočíme klíčkem a eventuelně ani nečekáme na proběhnutí diagnostiky nebo nejdřív klíček a potom spojka?
vím zcela 100% že startuji často z garáže nebo z práce s jedničkou, ale vím, že občas mi to nejde, protože tam JE jednička, z toho soudím, že existuje nějaké pravidlo, kterému jsem ale zatím vůbec nevěnoval pozornost a tedy neobjevil
slibuji hospitalizovat pacienta na pozorování a jakmile bude vyšetření hotovo, sdělím propouštěcí zprávu s diagnózou
Další diagnoza
Start z neutrálu Ok to je jasný
Start z chcípnutýho motoru (zařazená rychlost ) stačí vymáčknout spojku a
Problém je když zastavím v kopci nachám tam kvalt aby to pak neujelo a motor chcípnu nouzákem na řidítku pak se dějou zajímavý věci :
ted nevím jestli si dobře pamatuju všechny situace ale
zapnu klíč nejede musím vyřadit
zapnu klíč a pak nozák - pač jsem zapoměl vrátit , a nejed vyřadím - stále nejede musím zapnout a vypnout klíč pak to jde .
chcípne li to zařazením po nesklopeným stojenu stačí sklopit a znovu startnout s rychlostí přes spojku nebo na neutrál.
jestli je vše v pořádku nevím pač po té aféře s kleklým imobilizerem tomu nějak nevěřím navíc jsem kontroloval chyby pomocí TTMAC a na motoru je zase chyba imobilizeru - předpokládám že tam není ta stará - snad ji při servisu chlapcí v rakousku smázli - každopádně smazat šla tak uvidím jestli se objeví znovu pak už to asi nejak odstraním a nebo odstraním celou motorku pač už toho mám dost koupil jsem něco na co jsem se měl spolehnout zatím to tak nevypadá
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!