mysaccek napsal:
Od jednoho chlapika jsem si vyslechl story o oktanovem cisle benzinu.
Moto je dovezene z IT kde pravdepodobne jezdila na 91 ja leju 95 a v manualu
se ma davat 91 jenze u nas tady nikde uz nesezenu abych to vyzkousel.
V manuálu není psáno že se tam má dávat 91 ale že se tam má dávat MINIMÁLNĚ 91. čím víc tím líp :-))
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015
Mám GS r.v. 2004 a tohle cvakání mi dělá taky. Ozve se to po vypnutí klíčku asi na 30 vteřin a způsobuje ho servomotorek otáčkoměru ( když se budeš dívat pozorně tak uvidíš, že se ručka otáčkoměru trochu cuká). Po těch 30 vteřinách to ustane a klidová spotřeba z akumulátoru normálně vyklesá téměř k nule, takže bych to neřešil...
Já nemám ABS ani přídavnej xenon a cvaká to taky
Ale občas se ozve silnější cvakání hned po nastartování a pak to po prá sekundách přestane.
A myslím, že to má souvislost s otáčkoměrem ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Thomasson napsal:
Já nemám ABS ani přídavnej xenon a cvaká to taky
Ale občas se ozve silnější cvakání hned po nastartování a pak to po prá sekundách přestane.
A myslím, že to má souvislost s otáčkoměrem ...
Nevím co mi tam taky cvaká ale ABS ani chladnutí to není
ABS nemám a když nastartuješ a chcípneš tak to dělá hned
Zdarec!Mě tam taky cvaká,ale jak píšete,tak po chvilce to přestane,takže jsem to moc neřešil.Jen jsem si celkem jistej,že chladnutí ani hodiny to určitě nejsou
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
mandy8 napsal:
Nebojte hoši, taky sem si říkal co to dělá.Koukal jsem, a při tom cvakání lehce skáče otáčkoměr, ale jen lehce.Nebudem to řešit když to dělá všem ne
no mneto dost zajima. rad by som vedel čo to roby. aj ten otačkomer tehopsa pro nic za nic.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
No, tak nevíme, jakým systémem je ten otáčkoměr řešenej a co všechno to obsahuje
Když to dělá všem a otáčkoměr fachčí, tak je to
Trochu mě občas zarazí, když nastartuju a otáčkoměr naběhne až po chvilince...
Zrovna ve chvíli, kdy přestane to hlasitý cvakání, který jsem popisoval výš ...
Ale zatím se nestalo, že by nenaběhl
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
pokud je otáčkomer branej z dobijení jako je to u některých aut, tak otačkomer začne fungovat až po zhasnutí kontrolky dobijeni a proto je tam prodleva. třeba je to podobný
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com