robozaho napsal:
...a niekto mi spominal, ze pri jazde sa da zistit v akom stave je alebo ci nesmyka...ako to je... je to pravda? Ze nejak pri radeni z 5 na 6?
jeď se projet, zařaď 6 a dej plnej.
pokud ti vyletěj otáčky a motorka bude jenom pomalu zrychlovat je v 3.14či spojka.
No já osobně bych to zkusil třeba na dvojku plnej v přímce.. To asi uděláš větší krouťák při nižší rychlosti a uvidíš jestli klouzne.. Ideálně do kopce..
Jestli si nejsi jistý obrať se na nějakého odborníka, co se na tom sveze..
Over than 250k km on BMW GS bikes
lako> právě že ne, na dvojku bude motor asi už v otáčkách a v pomalé rychlosti - nemusí překonávat takové "odpory" než ve vyšší rychlosti na vyšší kvalt. Pětka nebo šestka v oblasti nejvyššího točivého momentu motoru (4-6 tisíc) je pro otestování klouzání spojky ideální.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Přesně tak. Když mi na LC ve 100tis km začala klouzat, tak to bylo právě na šestku, kolem 80kmh dáš plnej, vyletí to do otáček a nic moc se neděje.
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw