Včera sem mastil z hradce po dálnici a ve 150kmh sem se chtěl podrbat na nose a no a když sem podrbal tak sem měl pak problém chytit řídítko zpátky
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Včera sem mastil z hradce po dálnici a ve 150kmh sem se chtěl podrbat na nose a no a když sem podrbal tak sem měl pak problém chytit řídítko zpátky
Tak jestli to máš na vysokejch špalkách, tak je to jasný. Mně teda TKC 80 vpředu drží bez problému i v těch 150 kmh.
TOLI napsal:
Včera sem mastil z hradce po dálnici a ve 150kmh sem se chtěl podrbat na nose a no a když sem podrbal tak sem měl pak problém chytit řídítko zpátky
Tak jestli to máš na vysokejch špalkách, tak je to jasný. Mně teda TKC 80 vpředu drží bez problému i v těch 150 kmh.
on na tohle staci silnej bocni vitr.. drbal jsem se minuly tyden a malem jsem neco jako ztratil kontrolu nad situaci
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Boční vítr mi dal kolikrát už zabrat, ale řidítka mi nikdy nerozkmital. To vždycky zacloume celou motorkou, občas řidítka trochu uhnou, ale pravidelné rozkmitání se mi dálo pouze s full cross pneu při vyšší rychlosti.
Až jednou dá Bůh a podaří se mi sehnat osmikilo k obrazu mému, pouvažuji nad tlumičem řízení. Chtějí zaň sice ranec, ale asi to nebude pro srandu králíkům.
Loss napsal:
Boční vítr mi dal kolikrát už zabrat, ale řidítka mi nikdy nerozkmital. To vždycky zacloume celou motorkou, občas řidítka trochu uhnou, ale pravidelné rozkmitání se mi dálo pouze s full cross pneu při vyšší rychlosti.
Až jednou dá Bůh a podaří se mi sehnat osmikilo k obrazu mému, pouvažuji nad tlumičem řízení. Chtějí zaň sice ranec, ale asi to nebude pro srandu králíkům.
mne hnul s riditkama kdyz jsem si jednou rukou delal dobre okolo helmy..
nasledne se to zacalo pomerne neprijemne hybat... nevim, jestli to zacalo klickovat samo, nebo jsem ja zacal vyrovnavat pruser.
Kazdopadne klickovani ti muze udelat i volne obleceni.. kdysi jsem kvuli tomu otravoval i p. Hamouze s Pragofkou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tlumič řízení může pomoct ale chyba je v něčem jiném... Dělají to především gumy v kombinaci většinou s větrem nebo nějakou kolejí na silnici. Na LT jsem zkoušel několik typů pneumatik a některé byly doslova o život. Stačilo pustit ruku nebo držet řídítko volněji a během chvilky to nebyly vibrace ale řídítka úplně lomcovaly. Po výměně pneu to bylo 10x slabší ale pořád tam ty tendence ke kmitání byly.
Na GS mám tyhle problémy jen na 21" úpravě 1150 ale v kombinaci s extrémně nestabilníma vidlema (Ohlinsy původně určené na lehká endura - zdvih 33cm). Jiné gumy než Michelin Desert jsem vpředu nezkoušel ale tahle kombinace je opravdu nestabilní ale řešit to tlumičem řízení moc prakticky nejde, protože když se zavře tak, aby fungoval, je motorka téměř neovladatelná v nízkých rychlostech a měl jsem kvůli tomu několik krizovek, když jsem potřeboval v nízké rychlosti manévrovat a řídítky nejde otočit.
Podle mě je to prostě dané - nestabilní guma a měkčí podvozek prostě takové sklony mají a řešit to "zamčením" řídítek tlumičem je myslím horší než o tom vědět a prostě řídítka nepouštět z ruky. Ruce jsou lepší tlumič než nějaké zařízení. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
moje poradie možných príčin kmitania riadítok by bolo asi takéto:
gumy a ich vyváženie - možno sa vyváženie zmenilo opotrebením pneu
vôľa v krku riadenia alebo poškodené ložisko
podvozok - tlmiče, možno rozdiel v práci predných tlmičov
pre istotu skontrolovať ložiská kolies a dotiahnutie osi kyvky.
Rozkmitanie určite nie je niečo normálne ani na cestných štoploch, pokial značne neprešvihneš max . rýchlosť gúm. Pri 120 km bez problémov pustím riadítka aj na dlhšiu dobu - mám aretáciu plynu.
Akurát pri občasnej skúške maximálky od 190 km nahor musím /aj kvôli strachu/ zaťať ruky do riadítiek a kolená do "nádrže" lebo sa to začína vlniť. No zaťiaľ som si na viac ako tacho 220 km netrúfol a asi ani moto si na viac netrúfa
Ano ještě jsme nedostali odpověď kde se dá koupit ta ,,chytrá kaše".
hasic21> určitě ty drapáky mají vliv, osmička je na to trošku náchylnější, dělalo to i nám na silničních.
Bohužel nejde vidle poštelovat, takže se s tím hůře bojuje. Ale někdy se ani nehne, někdy docela zatřepe, podle větru, počtu cestujících, kufrů. Atd.