LiborJ napsal:
Motorka nádhernááááá.
Jak to máš pořešené s STK?
Taky překopáváme R100GS PD a momentální předpisy a nulová tolerance chlápků na STK nás docela limitují.
Třeba zadní světlo (umístění, sklon, atd..., SPZ,...)
Otázku STK bych radši nerozebíral moc dopodrobna :-D
Upravil tolind dne 24.02.2017 19:27
Se slzou v oku vzpomínám na malý BMW R 65 předělaný na Cafe Racera. Základ BMW R 65 LS jsem koupil jen podle fotek přes e-bay z Anglie. Vzhledem k ceně za hubičku jsem neřešil, že je to "zajíc v pytli". Po dovozu jsem pochopitelně zjistil jisté nedostatky a opotřebení vyžadující opravy, ale celkový dobrý dojem si u mne nepokazil. Musel se přetěsnit zadní převod, začalo téci gufero, přední brzda na pohled dobrá málo brzdila a karburátory musely ven na vyčistění a seřízení. Vrazil jsem do něj ještě pár tisíc za zvětšení olejové vany kvůli většímu obsahu oleje a zlepšení chlazení motoru, protože tento typ nemá standardně chladič oleje a ještě další drobné úpravy jako posunutí stupaček dozadu a investice do nové baterie apod.
Po seřízení karburátorů, jiné úpravy na zvýšení výkonu nebyly, co taky staříka- veterána honit, úpravy spíše optické, demontován airbox a místo něj samostatné sací košíčky na každému karbecu. Jezdil pěkně, no jako odlehčená 30 roků stará motorka s 50 koňmi. Žádný trhač asfaltu, ale opticky lehká a v zatáčkách díky relativně úzkým pneu se pěkně překlápěla, tedy celkem hbitá motorečka. Bylo to, vzhledem k tomu, že jsem v té době vlastnil jako hlavní stroj Hondu Valkyrii ( pro neznalé -cruiser boxer šestiválec 1,5 l ca 350kg prázdná hmotnost) tak svezení na bavoráčku bylo jako přesednout na horské kolo...Ale dvě motorky do jedné garáže byly časem moc.
jivacek přiložený následující obrázek:
Trochu to tady oživim. Sice to není GS, ale je to taky dvouventil.
Tuhle 80ku mám už od podzima, je komplet přetěsněná, seřízená, nová spojka, náplně, baterka atd. Hodil jsem na ní ještě padáky, přídavný budíčky a kufry ať to není úplný holátko Běhá super.
MALI přiložený následující obrázek:
Nejakej dvouventilar v hadrech od Pardala nakupuje v Lidlu v Sedl...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
bohumil - však ono to zas jezdit bude. Jen si holka italská brala víc oleje než je zdrávo. Takže včera šel motor z rámu, sundal jsem "vršek", zkontroloval, změřil a zjistil, že stírací kroužky jsou pěkně zakarbonovaný a gufera na ventilech jsou tvrdý jak šutr - http://tonda1200....191915.jpg.
Tak jsem si ale řekl, jak by se tam vyjímal motor z BMW R2V. ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...