R 1100GS, r.v. 1995 - 93 000km, já z toho teprve 15 000. Minulý rok 12 000 a letos ten zbytek. a když už jsem u toho, tak jsem pouze měnil ložiska na zadku. Jinak jen provozní věci. prostě tento stroj mě přežije
Tak jsem si pro zajímavost nechal změřit i kompresi a ve 202 tis.km má 11 a 11,2
...jen tak pro srovnání....11ka Marty,se 160tis.km,má 6 a 6,5 Takže poslední původní zdravá věc (motor) je na smrt nemocná (no,minimálně zápal plic to bude )
Myslím,že je na čase změnit zažitý klišé z poctivý kovářský práce a plastomr.dky na kovářskou mr.dku a poctivej plastodržák
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak já nevím. Mám 12GSA, 146tis. a motor taky zatím nemá problém. Skoro už si začínám myslet, že je tu těch plastomrdek se slušným nájezdem víc, než těch kovařin
Tak jsem si pro zajímavost nechal změřit i kompresi a ve 202 tis.km má 11 a 11,2
...jen tak pro srovnání....11ka Marty,se 160tis.km,má 6 a 6,5 Takže poslední původní zdravá věc (motor) je na smrt nemocná (no,minimálně zápal plic to bude )
Myslím,že je na čase změnit zažitý klišé z poctivý kovářský práce a plastomr.dky na kovářskou mr.dku a poctivej plastodržák
Po všech neduzích co mě potkali, mám na PD první 1000km (teď o trochu víc) a doufám, že vydrží to co ty vaše (jak vy říkáte ) plastomrdky, i když vlastně já mám taky všechno z plastu
DAGR přiložený následující obrázek:
[203.2Kb]
Upravil DAGR dne 22.06.2016 06:30
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Bohumil napsal:
Vcera pred fabrikou renocar to byla asi tvoje stofka ?
Jj včera byl fakt frmol, všiml jsem si tě, ale potřeboval jsem dodělat moto na kterou se čekalo a byl to fakt fofr
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
F klidu, sak v praci se ma pracovat a ne kibicovat... priste dojdu jakoze potrebuju nutne dofukat kola ze zrovna jedu do australije a nemam tam zadny zduch...
Kupredu spatki ni krok...