Konečně už mám doma také dvou... vlastně tříkolového veterána. Dovezl jsem si z Německa R80 GS z r. 1988 se sajdou na dněprovém rámu a s uralí lodičkou. Motorka má válce z R100 R a osmistovkové hlavy prý pro lepší krouťák, takže objem válců 980 cm3.
Práce na ní bude ještě dost, ale radost už mám teď - a nejen já, mladší dcera už se potřebovala povozit :-)
Drozd přiložený následující obrázek:
Drozd napsal:
Konečně už mám doma také dvou... vlastně tříkolového veterána. Dovezl jsem si z Německa R80 GS z r. 1988 se sajdou na dněprovém rámu a s uralí lodičkou. Motorka má válce z R100 R a osmistovkové hlavy prý pro lepší krouťák, takže objem válců 980 cm3.
Práce na ní bude ještě dost, ale radost už mám teď - a nejen já, mladší dcera už se potřebovala povozit :-)
Drozdíku gratuluju,ale úplně jsem se orosil jet s tímto na TK prosím tě dej vědět co mimo Dekry jsi ještě potřeboval.Helmut to měl vše zapsaný ve velkým fahrzeugscheinu?
Upravil Bob dne 17.02.2021 14:33
Nádrž je ta větší, tuším 24-litrová - líbila by se mi ta dakarová 32-litrová, ale ta cena je úlet.
STK jsem zatím neřešil, ale čeká mě to - orosený jsem taky. Ale předchozí majitel to měl vše poctivě zapsané, tak jsem zvědavý, jak něco takového soukolím české úřední mašinérie projde.
Je suprová. Já se na ní taky šteloval , ale pak zmizela. Byl jsi rychlejší. Super cena. Tak ať klapne přihlášení. Třeba tam bude technik tomu nakloněn.
Drozd napsal:
Konečně už mám doma také dvou... vlastně tříkolového veterána. Dovezl jsem si z Německa R80 GS z r. 1988 se sajdou na dněprovém rámu a s uralí lodičkou. Motorka má válce z R100 R a osmistovkové hlavy prý pro lepší krouťák, takže objem válců 980 cm3.
Práce na ní bude ještě dost, ale radost už mám teď - a nejen já, mladší dcera už se potřebovala povozit :-)
Pěkná "souprava". Gratulace.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Pokud to bylo zapsáno v říši správně jako gespann, tak by to neměl být problém.
Když jsem připojoval bednu k 1150 GS v CZ, tak to byl trochu oříšek, vše vyřizoval a prováděl samozřejmě www.carservispraha.cz.
BMW a Honda obecně jako jedny z velmi mála značek umožňují individuální přestavby na připojení sajdy v CZ, ale je to rok od roku stále složitější. Uralské sajdy se připojují po celém světě běžně, a kdyby bylo třeba schválení a vyjádření dovozce v CZ, tak Pavel Kučera, www.ural.cz.
Držím palce a přeji hodného známého technika na STK, který není líný pomoct.
A tady jeden můj dvouventil 100/7 ještě před funkční úpravou podvozku a brzd.
davidp přiložený následující obrázek:
Nakonec se to podařilo přihlásit, ale chvíli to vypadalo, že budu muset do Dekry nechat si to změřit/zvážit a já nevím co ještě. Ochotný technik z STK Mýto celému procesu hodně pomohl, vypracoval technický protokol, dokonce pomohl s komunikací s odborem dopravy.
Nebýt jeho přispění, tak nevím, jestli bych to neměl už na veteránských.
25. 6. pořádám pro dvouventily sraz se společnou vyjížďkou Okolo Brd 2022 - sraz v Kařízku u Restaurace Pod Kaštanem, kdo má FB, tak sraz je tady: https://fb.me/e/3...
Tady je video z DGR 2022: YouTube Video
Upravil Drozd dne 30.05.2022 11:33
To je dobře, zatím nás je jen tolik, kolik by dlouholetý zaměstnanec na pile na prstech obou rukou spočítal. Jakého dvouventila sedláš?
Upravil Drozd dne 01.06.2022 16:01
Tak dvojče k Hildě tam snad musí být už z principu
Sám jsem zvědavý, kolik se nás tam sleze. Až zpětně jsem se dozvěděl, že BMW Club 1962 má sraz o týden dřív, což možná omezí chutě majitelů dorazit, ale i komorní akce bude fajn.