Miguel napsal:
Mám na novém LC najeto bezmála 20 tkm a žádný závažný problém. Jsem mamlas, co má do prdele díru
Mauglí, nikde a nikdy jsem nenapasal, že každej kdo si koupí LC je mamlas, ale každej mamlas si ho koupit může, což je docela zásadní rozdíl... nic méně, už dřív jsem si všiml, že tobě něco vysvětlovat je marný
No a není to jedno? Kdybych to bral podle tebe /a vůbec mi nevadí, že jsem mamlas/ a říkal si no tak jsem mamlas, tak si radši koupím KTM tak potom o mně budou psát LC8 bombardéři, že si KTM kupuje každý mamlas co si má mamlas koupit aby nepopouzel pravověrné motorkáře? Co pijou vodu z kaluže a večeři si loví nožem?
pod trvalým dohledem
...kup si hausbot na Batuv channel
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bráno 5/2014, LC advík, najeto 90000km.
Ježděno dost v "rozumném" terénu, párkrát zakopáno v bahně, občas s láskou položeno na padáky, když noha byla krátká nebo rozum pomalý... statistiky si nedělám...
3000 km /startovací tlačítko
65000 km / zadní tlumič
90000 km (svolávačka na vidle)
Jinak jen klasika - filtry, oleje (v kardanu měním ty dvě deci co deset), desky, svíčky, seřízení co dvacet...
Teď je na 90000km běžném servise, problémy žádné, na třepající se plexi jsem si už zvykl, hlučné řazení přehluší špunty na gumách...
Prostě jezdím a nestresuji se zbytečnými "co kdyby"...
Brát novou je fajn, záruka je, zvláště u velkého km průběhu, určitě jistota, samozřejmě vyvážená cenou... Držím palce, aby u jetiny byl dřívější majitel rozumný a nic neodrbával a Ty jsi se mohl radovat z času v sedle a ne v servise...
James napsal:
Ahoj, ma uz nekdo zkusenost s LC AD. a najezdem 70-80tis. km mimo teren?
Neni uz moto na vyhozeni? (Viz. motor, spojka, ESA, hruska atd.?
Bat se toho najezdu nebo nebat?