No první dojem - příšerný...
Možná ta dobrá cena ale ne parametry - 1500g a plastový odlitek... Podle fotek to odhaduju na cílovou skupinu na 125ccm.
Na Intermotu bylo takových hybridů tucet. Všechno na jedno brdo, jen mi tady chybí populární květinkový potisk. Pochopitelně všechno z plastu...
Po zkušenostech s výměnnými komponenty na BMW EVO4 (možnost výměny brady za boční kryty a plexi za štítek) bych do něčeho takového už nešel.. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Copak vaha,ta je jeste v pohode ,zvlast proti vyklapeckam ktere maji 1700g,ale treba i Arai Tour X vazi vic....ani ten plast bych az tak nevycital,takovych helem je a kolikrat v testech bezpecnosti dopadnou lip,nez z ruznych vlaken nebo kevlarkarbonu,i kdyz zrovna tenhle na mne nepusobi nejak kvalitne,ale taky vubec neverim necemu co se na helme demontuje,zvlast kdyz jde o predni cast helmy,i ty vrchni otvory budou brzo asi v v haji a postraceny a o bezpecnosti taky dost pochybuju.Tyhle stavebnice jsou podle mne fakt tak maximalne na skutra.Na GS bych to nevzal i kdyby to stalo pulku
Upravil lysak dne 02.05.2008 00:05
Helma tě zachrání od toho prvního klepnutí hlavou o silnicu. Když narazíš hlavou do svodidel, nebo do stromu, tak ti stejně tak nepomůže plast jako karbon-kevlar. Zlomí ti to vaz nebo poraní páteř tak že nebudeš hýbat od krku dolů ničím. A to bych teda já raději zdechnul.......... Nebo dojedeš jako většina na vnitřní zranění životně důležitejch orgánů, tzn dostaneš se do šoku a je z tebou ámen...... Fuj takový řeči nemám rád.
Araika je těžká jako kráva, za ty love to mohlo bejt o steak lehčí kua. BMW enduro helma je podle mě jasná volba a za 2 jařiny do ní půjdu taky.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Helma tě zachrání od toho prvního klepnutí hlavou o silnicu. Když narazíš hlavou do svodidel, nebo do stromu, tak ti stejně tak nepomůže plast jako karbon-kevlar. Zlomí ti to vaz nebo poraní páteř tak že nebudeš hýbat od krku dolů ničím. A to bych teda já raději zdechnul.......... Nebo dojedeš jako většina na vnitřní zranění životně důležitejch orgánů, tzn dostaneš se do šoku a je z tebou ámen...... Fuj takový řeči nemám rád.
Araika je těžká jako kráva, za ty love to mohlo bejt o steak lehčí kua. BMW enduro helma je podle mě jasná volba a za 2 jařiny do ní půjdu taky.
No ja bych do BMW enduro jiz nesel. Mam ji mesic a jdu si koupit jinou. Stitek mekej a nekdy drnci uz pri 60 km/hod, licnice nejsou naklapávací ale drzí je jen prední část tvrzeneho polisterenu který po nekolika vyndáních pri montáži sluchátek uz sotva drzi , lícnice nemají sundavatelny potah, tudíž montáž sluchátek znamená rozříznutí atd. ...z meho pohledu design dobrý ostatní des...
Jak je to s hlucnosti BME enduro helmy? Casto ctu,ze je dost hlucna,proto jsem ji nekoupil...ani designem se mi zrovna moc nelibi,ale pekne mi sedela.
Upravil lysak dne 02.05.2008 10:02
lysak napsal:
Jak je to s hlucnosti BME enduro helmy? Casto ctu,ze je dost hlucna,proto jsem ji nekoupil...ani designem se mi zrovna moc nelibi,ale pekne mi sedela.
nevim jak jine enduro ale podle me je hlucna jako prase...
ja tu enduro prilbu od BetonMishungWagen mam a jsem spokojenej.
sluchatka i mikrofon jsme tam dal bez problemu, nic se rezat nemuselo, jen to chce chvili hodne premejslet nez se do toho clovek pusti, souhlasim ze je to trochu rubikovka ...
je hoodne pohodlna, jen mi prijde ze pro bocnim vetru je trochu nachylnejsi k tahani za hlavu ..
hlucnost je tak nejak akorat, mel jsem pred tim Uvex V1, kraval je zhruba stejny
to co je le naprosto superbomba special je to, ze se to plexisklo vubecv, ale vubec nemlzi, narozdil od superduper Uvex antifog ...
jediny na co je potreba si dat bacha je ten patentek na konci pasku pod krkem, kdyz se necha volne plandat a nezacvakne se, tak pak pri jizde mlati do prilby ...