Máte někdo zkušenost s přiblížením výfuku na 1150 blíž ke kolu? Chci na bramboru pověsit alu kufry, nechci je mít moc široké a nechci v kufru vybrání pro výfuk. Takže možné řešení vidím právě v přiblížení výfuku.
Laďák bych nerad, takto do toho zasahovat nechci. Origo je origo.
Chtěl bych tam dát Šerpy, výkroj není moc praktický z hlediska využití prostoru, na fóru se objevují informace o praskání kufru ve sváru v místě výkroje...
Já mám vykrojený výfuk už asi 3 roky, leželo to mockrát a ani známka prasknutí. Nicméně bych souhlasil, kdybych si dneska kupoval nový kufr tak na vybrání kašlu. S přiblížením ke kolu bych to moc nepřeháněl, zejména kdyby to byl drahý laďák. Zase tolik místa tam už není a od kola lítá dost bordelu a kamení. Nicméně by to podle mě musela být jen roura o velikosti svodu, jinak tam bude vždycky vadit. Když má být levý kufr tak blízko jako ten pravý, tak tam bude vadit cokoliv..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Sherpa má vybrání kufru 4 cm. Mezi origo výfukem a kolem s pneumatikou TKC 80 je asi jen 2.5 cm mezera. Takže to přiblížení tě nepomůže. A když vyloučíme vybrání nebo oddálení širokého kufru, tak zbývá jen oddálení úzkého kufru.
Koukal jsem na ty fotky, ale není mi jasné, co to udělá s výkonem a celkovým chodem motoru, když tam není žádný tlumič. Jinak super i nějaké to kilčo by se zase ušetřilo.
Žijeme jen jednou!
Prostě je otevřený. Nepotřebuješ protitlak jako u cvajtaktu. Plyny běží rychle ven a nikde se nebrzdí - zvýšení výkonu. Na druhou stranu - zvýšení randálu.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
skylark napsal:
Laďák bych nerad, takto do toho zasahovat nechci. Origo je origo.
Chtěl bych tam dát Šerpy, výkroj není moc praktický z hlediska využití prostoru, na fóru se objevují informace o praskání kufru ve sváru v místě výkroje...
Tak po Vedralce se mi svár na Sherpach celkem dost rozjel a to nebyly nijak zatížené. Tak jsem zevnitř udělal vynklem z hliníku výztuhu, zasilikonoval a přinýtoval. Tak uvidím, co to bude dělat dál.
http://www.evamot...s_2004.htmTransylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Ať na ten obrázek koukám, jak koukám, není mi jasné, jak to funguje, co by tlumič randálu. A potom taky, co to udělá, když se projede vodou. Orig. tlumič je přeci jen dost vysoko na to, aby se dal projet potok, ale tohle, když je to umístěné vespod.
Žijeme jen jednou!
Funkuje jako každý "tlumič" - zabezpečuje pozvolnější pokles tlaku a rychlosti plynů, aby nevznikal ráz - v tomto případě 2díry tam a 6ven - stačí jen zvolit správný poměr, aby nebyl extra průchodný a možná vebnitř budou i nějaké přepážky. A s vodou se neboj, že tlak z válců ju z toho tlůmiče ven nevyžene a jak rychle.. jen nedoporučuju chcípnout..ale všeobecně to při brození není dobrý nápad, pokud se nechceš okoupat