Jak se vám po delší cestě zahřívá rozvodovka? Mě se na GS1150 po ujetých cca 30 km zahřála tak, že jsem na ní stěží udržel ruku a její teplota byla vyšší nebo max. srovnatelná s teplotou převodovky. Oleje je v rozvodovce dostatek.
Jaké jsou vaše zkušenosti? Mám subjektivní pocit, že se mi u 1100GS rozvodovka takhle hodně nezahřívala.
Samozřejmě se hřeje. Jsou tam dost velké tlaky mezi zubama. Ale, že bych na tom neudržel ruku, nevím. Pálí to dost, takže jsi možná ucukl jen instinktivně. Pokud nejsou "špony" v oleji tak si myslím, že tam nic špatného není. Odhadem ta rozvodovka může mít tak 50 - 60°C. Zkus vzít taky za zadní kolo, jestli má nebo nemá vůli.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Ted jsem ujel přes 200 km a po dojetí jsem změřil teplotu oleje v diferáku 57°C a v převodovce 72°C. Na diferáku ruku udržim v pohodě a na převodovce jen chvilinku.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Jasnacka, hreje pocitve, dokonce jak je to vsechno propojeny i se stupackama, taky stupacky taky hezky hrejou. No pozna se kvalita BMW, nejen vyhrivane hefty, ale i stupacky
BMW R1150GS MY02
Piky napsal:
Taky mám kardan teplej, záleží na stylu jízdy. Řekl bych, že po výměně oleje je o něco nižší, ale to bude jen pocit
To je přece jasný. Vždyt tam ten olej leješ studenej nééééé
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Teď jsem si přečetl v Motocyklu,že BMW zase začalo jezdit závody.Jeli 24 hodinovku v Le Mans s R 1200 S která byla troch vytuněná.9 600 ot/min,130 koní.
Ve své třídě zvítězili a celkově 16 místo z 56 startujících.
Ale proč to píšu.Cituji.Na koncových převodech kardanu naměřili technici 100 stupňů. Dokud bude ropa,budu jezdit BMW