Jen okolo baráku dělám plot a nemám pojistku a značku, tak pojezdím jen Harasov a polňačky
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Tak jsem namontoval ty kryty pařátů, pustil topení na pacičky a šup s tím na polňačku, no po prvním uklouznutí jsem zbaběle ubral, nemám padáky a se špuntáma by to bylo lepčejší. Pak jsem vyjel z polí a hups na silnici, první poznatek je že to proti b6 dost líp brzdí, má posilovač, ABS je taky zajímavý na prachu.A co hlavní jede jako kráva, děravý silnice jsou pro GS sranda, jel jsem po vytlučený silnici asi 10 třídy se štěrkem asi kilo a ani se to nehlo bo se mnou je to těžký jako dvě krávy. Myslím, že na blbnutí v terénu je to opravdu těžký, ale jinak jsem
Baltazar přiložený následující obrázek:
[131.57Kb]
Upravil Baltazar dne 18.04.2008 21:18
Vezmeme to zkratkou, je to sice dál, zato horší cesta.
insorto
Čím dál tím víc mě to při pohledu na dvanáctku láká přesedlat-pro moji potřebu je adv. zbytečný a na silnici je dvanáctka bomba.Řekl bych,že to nebude dlouho trvat.
Jen by zajimalo co je to za kryty valcu na Slavkove motorce?Uz jsem je tady videl,ale tt ani wun.snad toto nedelaj?Nebo snad origo BMW?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!