zdar chlapy,
jake mate zkusenosti s chodem motoru, pri zmene klasickeho papiroveho filtru na KN?? je treba nejak uprava na motorce? poctive jsem i natrel okraje filtru dodavanym mazatkem v tube, ale vysledek spatny...
provedl jsem pres vikend vymenu, az dnes jsem byl jezdit a jak za studena, tak zahrity motor me "kucka" nekdy jde motor za plynem jak strela, jindy uz pri pul plynu kuc, kuc, na zarazenem kvaltu tyka nezalezi... *pissed*
podotykam, ze mam originalni svody s laser dual sound. s papirovym filtrem parada, bez zavad...
snad nekdo poradi, jinak se vracim k osvedcene klasice a davam inzerat na prodej zanovniho filtru vcetne cistici sady
No ono to právě je o tom, že se na to musíš dívat jako na celek. S motorem nic neděláš, palivovou křivku neměníš a tak prostě sání musí být v harmonii s výfukem. Pokud máš vzadu originál svod a nějakou koncovku, tak to v praxi je to samý, jako by tam byl originál, protože nejvíc to škrtí právě ten originál svod s katem. Otevřít sání KN filtrem logicky znamená problém, protože ochuzenou směs motorka nesrovná, protože tam máš restriktivní výfukovou soustavu. Dej zpátky papírák nebo vyměň svody a doufej, že to s tou koncovkou bude fungovat. Ne nadarmo se prodávají celé sady, které jsou vypočítané na použití v kombinaci a jiné výfuky, které jsou dělané jen na výměnu aby byl lepší zvuk ale k nim musíš mít vždycky správný průtok vzduchu airboxem. Pokud je vzduchu moc nebo málo, tak to má docela velký vliv na průběh výkonu i chování motoru - obvykle člověk získá pekelný vlny - to je to co popisuješ že to jednou vyletí jako střela a jindy kucká. Jde o to, v jaké části křivky se nacházíš - můžou tam být slušné nárůsty a slušné propady a obvykle bývají.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
No ono to právě je o tom, že se na to musíš dívat jako na celek. S motorem nic neděláš, palivovou křivku neměníš a tak prostě sání musí být v harmonii s výfukem. Pokud máš vzadu originál svod a nějakou koncovku, tak to v praxi je to samý, jako by tam byl originál, protože nejvíc to škrtí právě ten originál svod s katem. Otevřít sání KN filtrem logicky znamená problém, protože ochuzenou směs motorka nesrovná, protože tam máš restriktivní výfukovou soustavu. Dej zpátky papírák nebo vyměň svody a doufej, že to s tou koncovkou bude fungovat. Ne nadarmo se prodávají celé sady, které jsou vypočítané na použití v kombinaci a jiné výfuky, které jsou dělané jen na výměnu aby byl lepší zvuk ale k nim musíš mít vždycky správný průtok vzduchu airboxem. Pokud je vzduchu moc nebo málo, tak to má docela velký vliv na průběh výkonu i chování motoru - obvykle člověk získá pekelný vlny - to je to co popisuješ že to jednou vyletí jako střela a jindy kucká. Jde o to, v jaké části křivky se nacházíš - můžou tam být slušné nárůsty a slušné propady a obvykle bývají.
jj, problematika je obsahla a neco podobneho jsem se uz i docetl jinde, nicmene i dle jinych nazoru jsou udajne 12ky GS kterym to pri nevadi - ladeny vyfuk, orig. svod a kn filtr...
taky trochu skoda, ze primo vyrobce neuvadi, ze tohle se muze stat, jen vyzdvyhuje kladne vlastnosti sveho produktu, ze zachyti vice jemejsich necistot, da se opakovane pouzit, atd.