Ahoj,
mám dotaz, na jaře jsem s sebou plácnul na levou stranu - jenom jsem se zklouzlul.
dojel domu, opravil a na první vyjížďce se mi stalo že mi prokluzovala spojka - dálnice 6 plnej .
zastavil jsem na benzínce, kafe pauza ... a ejhle spojka už neklouzla.
Teď se mi to stalo znova ale s tím že mi spojka klouzla i na 4 přev. stupeň. dojel jsem do práce a odpoledne jsem zkoušel jestli mi nevisí spojková páčka.
Mám že mi zůstávala "trochu" viset spojková páčka. občas jsem zkusil ji prstama "odmáčknout" od řídítka. Nicméně cestou domu to už neklouzlo
tak jsem trochu zmatenej jak lesní včela. chápu, že chci odhad roven křišťálová koule, náhodou jste se někdo nesetkal s tím že by po pádu musela dělat spojka?
Pokud ano, co to obnáší? nějaký hrubý odhad? jako 4 hodiny práce a cena materiálu xy?
Díky Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
Vyndej starter a zmer lameli. Je to takovy plus minus ale dokaze te to nasmerovat. A nebo to buze byt utrzeny kardan. Ten se taky projevuje klouznutim ale ten by asi uz nedrzel.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Abych nezakládal nové téma, zeptám se zde.
Na 1150 GSA jsem před 4 tisíci km nechával měnit spojku (Sachs za Sachs) vč. hadice, gufera a prasátka. Guferem mi na ní totiž protekl olej z převodovky. Spojka klouzala jen v tahu nad 140 km/h, jinak ne.
Nyní po 4 tis. km začala prokluzovat znovu. Ale tak nějak divně, nepředvídatelně. Někdy i v nižší rychlosti, třeba už kolem 100 km/h, vždy v tahu, ale třeba jen na chvíli a pak se chytí a dá se jet až třeba k 160-170 km/h (víc jsem nezkoušel).
Pokud jedu od jedničky plynule až na šestku, neklouzne.
Obvykle klouzne když mám zařazenou třeba 4ku nebo 5ku a rychleji přidám plyn, třeba při předjíždění.
Než to nechám znovu půlit, myslíte, že bude problém opět např. v guferu nebo jeho špatné montáži, nebo to může dělat něco jinýho? Třeba špatná lamela...??....
Je mi jasné, že to může být tisíc věcí, ale třeba bude mít někdo konkrétní zkušenost.