Zdar borci,adventuristi,cestovatelé a specialisti na stroje BMWPo těch diskuzích ktreré proběhly jsem nabyl dojmu,že abych se stal opravdu dospělým a plnohodnotným jezdcem,musím rozšířit strojový park o opravdové BMWto ovšem neznamená že dvouventilu se zbavím(nechám ho na horší časy...až budou ty čtyřventily ve šrotu tak se bude náramně hodit)Doufám že když je zde tolik zkušených čtyřventiláků tak se rady typu který je ze čtyřventilových GS nejlepší:budou jen hrnout.Myslím to vážně a těším se na Vaše příspěvky
Všechny ostatní se mi zdají nějak málo využitelné pro moji potřeby.
Nicméně když by mi někdo kupoval benzín a půjčoval motorku s tím, že mu nějaká škrába navíc nevadí, aby mu motka zbytečně nechátrala v garáži, rád mu ji cestou i necestou povodím a to bez ohledu na počet ventilů.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
1100GS je "stará kovadlina" Vhodné jak na silnici, tak do lehčího of. Skalní jedinci z toho dělají skoro krosky Je dobré pořídit doraz řízení, padáky, případně al. kryty hlav a hlavně výztuhu převodovky. 1150GS již trochu sofistikovanější a nepatrně silnější, netřeba výztuha převodovky, dorazy, padáky a kryty hlav jsou nastejno. Více elektroniky, od 2002 el. posilovač a jiné vychytávky. 1200GS rychlejší, plná elektroniky a plastů. Nicméně super stroj a po nějakých úpravách (hardparts) i vhodné na of. Všechny tyhle typy jsou fajn, skvělé a rád bych je měl od každého typu po kusu. Potom bych 1100 ošpuntoval na cesty kolem komína 1150 ošpuntoval na delší cesty necesty a 1200 si nechal na touranckách na brázdění světa a okolí. Toť můj názor.
Ve finále je to ale stejně o tom, kolik na to máš a jaký kus je k mání. Takže dle chuti a možností každého jednotlivého soudruha.
Jen nevím, jestli máš tohle vlákno správně u dvouventilů Mimochodem, jeden, dva kousky dvouventilu bych v garáži taky uživil k výše zmíněné sbírce.Ani za starší bych se nestyděl a pokud by byla možnost kousku od Wermachtu, tak bych se mě taky líbil Všechno to začíná prvním BMW...........až dostavím, chci si k Bobšovi pořídit 1150ADV nebo 1200ADV....a pokud bych se dostal ke kopci peněz, tak bych koupil muzeum BMW a nebo raději rovnou fabriku i s muzeem.
Upravil Medik dne 19.11.2010 13:34
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Vlastimil: Nejlepší BMW je GS a nejlepší GS je to, které ti udělá radost, když se na něm vyjedeš projet a je úplně jedno, kolik má ventilů a jak daleko jedeš... Ale to asi znáš.
Mám 12GS, zkoušel jsem 1150 a 1150 ADV. U těch starších mi nějak nesedla ergonomie (1150 ADV byl trochu lepší), tak jsem šel do 12, která mi sedla naprosto dokonale.
To že to je plastová jebka plná elektroniky je jenom jeden úhel pohledu - každý stroj potřebuje péči, údržbu a servis a pokud ho dostane, tak obvykle slouží docela dobře. Ale je to jenom stroj, stvořený lidskýma rukama a tak se prostě občas něco rozbije. Oproti starším typům je možná méně bytelná, více poruchová (skutečně ?), ale zase lépe jede, brzdí atd., takže jsme zase úplně na začátku - záleží jen na tom, co ti vyhovuje a co ti dělá radost, protože motorka a BMW zvláště je hlavně o radosti, nebo ne?
PS: ta terénní varianta 1100 GS ve mě hlodá, nebo že by to byl nějaký dvouventil
BMW GS = stroj na radost
...ale Vlasťo, vím ze dáváš přednost starším strojům před modernou. Pokud tedy zvolíš R1100GS (nejlépe rv.98-00), budeš spokojený. Jestli jsi na tom ještě nejel, tak není problém domluvit se na předváděcí jízdě.
Ale ty to už máš určitě nastudované a jen si tady v diskuzi "utřepáváš" myšlenky, ne?
Upravil prezi dne 19.11.2010 20:33
Jen nevím, jestli máš tohle vlákno správně u dvouventilů
Vlákno je na správném místě u dvouventilůono tam totiž píše řada čtyřventiláků a píšou tam různé recenze a příspěvky,srovnávají dvou a čtyřventily,takže jsem nabyl dojmu že to bude ono...
prezi napsal:
...vůbec netuším "co je vlastně nejvhodnější"
...ale Vlasťo, vím ze dáváš přednost starším strojům před modernou. Pokud tedy zvolíš R1100GS (nejlépe rv.98-00), budeš spokojený. Jestli jsi na tom ještě nejel, tak není problém domluvit se na předváděcí jízdě.
Ale ty to už máš určitě nastudované a jen si tady v diskuzi "utřepáváš" myšlenky, ne?
Na 1100GS mám najeto cca.100kmjede to,brzdí to ale už je to taky stará bábakdyž to koupím tak se dozvím od dalších že to není ono že toto nebo tamto je úplná špička atd...jo a na 1150Adv.jsem najel cca 200 km v Rumunsku afalt i terén.... a dobrý až na sedadlo (vůbec mi nesedlo).Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!až na motor a brzdy.....
vlastimil napsal:
Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!až na motor a brzdy.....
Přece hlavní věc je, že to má jen ty 2 bombový ventily na válec.
Motor a poddimenzovaný brzdy, kdo by řešil u motorky takovou drobnost, že jo :-) __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
vlastimil napsal:
Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!až na motor a brzdy.....
Přece hlavní věc je, že to má jen ty 2 bombový ventily na válec.
Motor a poddimenzovaný brzdy, kdo by řešil u motorky takovou drobnost, že jo :-)
Přesně tááák!Motorku máš od toho abys jezdil a né brzdil
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
vlastimil napsal:
Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!až na motor a brzdy.....
Přece hlavní věc je, že to má jen ty 2 bombový ventily na válec.
Motor a poddimenzovaný brzdy, kdo by řešil u motorky takovou drobnost, že jo :-)
jako uprimne... resilo se tu leccos.
lecktere vlastnosti jsem v prubehu casu povazoval za dulezite vice ci mene... ale v soucasne dobe... budu... u jakekoliv dalsi motorky ...pozadovat fakt MODERNI brzdici vykon v kombinaci se slusnou porci elektroniky.
Tovarni osmikilo.. zvlast vepredu.. nijak zazracne nebrzdilo.
Vyresily to AP racing desticky.. ted to brzdi fakt DOST... nevim jestli krute, ale proste HODNE.
Jsem spokojenej a pomerne klidnej.
Ale... na malo brzdici motorku uz fakt nesedam.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě bych dodal,že rozhodně ne bez ABS(silnice) a bez možnosti to vypnout (off.) Už nikdy
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Měl sem možnost se svíst na 1OOPD a co se týče motoru a brzd myslím že bez problémů .Vadila mi spíš ta ergonomie-připadal sem si jak na kejvačce, nohy hrozně vysoko a ruce nízko+ jsem nemohl nahmatat zadní brzdu protože se mi nevešla noha pod karburátor :-) ale motorově velice příjemný a s brzdama to při solo jízdě neni až tak strašný.Navíc si jako s jedinym boxerem dokážu jakž takž představit nějakej offroad provoz.
Mezi 1100 a 1150 je rozdíl minimální a 1200 se mi líbila nejvíc. 800 na silnici ok ale jinde utrpení. Jo a ještě Xchallenge se mi líbil.
A zpátky k původní otázce nejlepší čtyřventil je 650 pak 1100 a pak dřívější 1150
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
prezi napsal:
...vůbec netuším "co je vlastně nejvhodnější"
...ale Vlasťo, vím ze dáváš přednost starším strojům před modernou. Pokud tedy zvolíš R1100GS (nejlépe rv.98-00), budeš spokojený. Jestli jsi na tom ještě nejel, tak není problém domluvit se na předváděcí jízdě.
Ale ty to už máš určitě nastudované a jen si tady v diskuzi "utřepáváš" myšlenky, ne?
Na 1100GS mám najeto cca.100kmjede to,brzdí to ale už je to taky stará bábakdyž to koupím tak se dozvím od dalších že to není ono že toto nebo tamto je úplná špička atd...jo a na 1150Adv.jsem najel cca 200 km v Rumunsku afalt i terén.... a dobrý až na sedadlo (vůbec mi nesedlo).Mimochodem majitel jel na mém 100PD a říkal BOMBA!!!!až na motor a brzdy.....
¨No tak máš rozhodnuto
Sedadlo ti ušijou na míru to je malej problém -myslím Medik sem dával odkaz na dobrou firmu
Mr GS napsal:
Ještě bych dodal,že rozhodně ne bez ABS(silnice) a bez možnosti to vypnout (off.) Už nikdy
JO.
ja myslel jako brzdovou soustavu s elektronikou (tedy ABS... i TCS bych bral)...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TOLI napsal:
Měl sem možnost se svíst na 1OOPD a co se týče motoru a brzd myslím že bez problémů .Vadila mi spíš ta ergonomie-připadal sem si jak na kejvačce, nohy hrozně vysoko a ruce nízko+ jsem nemohl nahmatat zadní brzdu protože se mi nevešla noha pod karburátor :-) ale motorově velice příjemný a s brzdama to při solo jízdě neni až tak strašný.Navíc si jako s jedinym boxerem dokážu jakž takž představit nějakej offroad provoz.
Mezi 1100 a 1150 je rozdíl minimální a 1200 se mi líbila nejvíc. 800 na silnici ok ale jinde utrpení. Jo a ještě Xchallenge se mi líbil.
A zpátky k původní otázce nejlepší čtyřventil je 650 pak 1100 a pak dřívější 1150
Sice jsem psal o rady,ale zase musím chráni PD.Ergonomie je super,ovšem...mám tam snížené stupačky,zvýšené řidítka,sedadlo od Kaheda a rozšíření páky zadní brzdy(mám boty Alpinestar Tech 10 vel.US 14,5) avejdu se pod válec bez potížíono to PDéčko mi strašně vyhovuje ale chybí mi koně.Byl jsem již v Motoren Israel kvůli "Sporti úpravě motoru a vyšlo by to 100tis+zapalko Silent Hektik10tis a už by to frčelo dle mých představno ale abych ten "frkot" zastavil bylo by třeba dozadu kotouč-dělá to Wüdo za 48 tis(vepředu mám brzdu Motoren Israel je fakt dobrá)no ale vrazit do toho dalších 160litrů-to už dnes koupím 1150 Adv.Tož nevím co...
Upravil 3axap dne 21.11.2010 14:48
Zadni kotoucova brzda nebrzdi o nic lepe,nez ta bubnova.To bych radsi dopredu dal jeste jeden kotouc.Dva kotouce vepredu na 1100 jsou o dost lepsi nez ten jeden vetsi motoren israel na PD.Se zadnim kotoucem to bude sice modernejsi,ale na funkci to nema vliv.
Upravil vevis dne 21.11.2010 15:07
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Zadni kotoucova brzda nebrzdi o nic lepe,nez ta bubnova.To bych radsi dopredu dal jeste jeden kotouc.Dva kotouce vepredu na 1100 jsou o dost lepsi nez ten jeden vetsi motoren israel na PD.Se zadnim kotoucem to bude sice modernejsi,ale na funkci to nema vliv.
Ty už jsi na tom jezdil???Myslím na paraleveru s kotoučem vzadu?Jestli ne,tak piš k věci.