Ahoj všem, teď při jedné jízdě kolem komínu se mi stalo, že mi 2x vyskočila u 1150 GSA dvojka zpět na neutrál. Měl jsem přeřazeno na dvojku už pár desítek metrů a jel při nízkých otáčkách (courání po městě za autem). Z ničeho nic vyskočila. Mám 1150 GSA rok a půl. Mnou najeto jen cca 6000km. Ještě nikdy se mi to nestalo. Nevím, jestli se to začne objevovat častěji nebo to byla náhoda. Případně co se ozývá a co budu muset časem řešit? Díky Jarek
Tipuju špatně dořazenou dvojku. Nešolichej to a trošku přitvrď...
Mně se to stalo letos několikrát s 5tkou i 6tkou..., že jsem se zapomněl a jen jsem to tam na jemno soupnul špičkou a brblal si...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Ja to tam kopu docela dost, ale mozna jsem se nechal ve meste unest (pomalym provozem) a choval se k brambore mile. Priste ji vic nakopu :-D Budu sledovat dal.
Zkraje jsem byl (ač přivyklý mj. i na převodovku Jawy) z převodovky také rozpačitý (a ono je to už skoro 10 let...) - až jsem se někde dočetl, že u 1150 je lepší řadit takto:
řadící páku je vhodné uvolnit až po té, co je spojka v plném záběru (není zmáčknutá).
Což je přesně naopak nežli u Jawy s poloautotickym vypínáním spolky !-).
Zkusil jsem se s tím sžít a od té doby moje trápení s převodovkou do značné míry ustalo. Třeba ti to pomůže taky...
______________
R1150R 2004
jarek_boruvka napsal:
Ja to tam kopu docela dost, ale mozna jsem se nechal ve meste unest (pomalym provozem) a choval se k brambore mile. Priste ji vic nakopu :-D Budu sledovat dal.
Mam sice jedenáctku, ale hrubost převodovky předpokládám stejnou. A jestli si měl japonce, tak to vidím následovně.
Tvé "kopu" pronásob 2-3x.
Těch 6000km ti to nejspíš drželo jen na hranách než se ohladily a kola se už neudrží a sklouznou.
Jak psali ostatní, pořádně dořadit a bude klid.
Upravil rak72 dne 08.09.2021 22:47